Gå til innhold

Glemte filmer/serier - Tråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv flere år senere er det ingen annen Norsk serie som har gitt meg så mye «good feel» som denne serien her :) 

B1D99CD2-A81F-40BE-893F-C0A38B17D294.thumb.jpeg.0639c07dd794cf67073b2cb953b550c4.jpeg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (På 20.10.2021 den 15.01):

Jeg så på mange såpeserier som ungdom, som Sunset Beach, Passion og Pasific Palisades 🙈

Sunset Beach Episode Guide - ShareTV  Passions - ShareTV | Passions soap opera, Passion, Tv soap  Pacific Palisades (TV series) - Wikipedia

Sundet Beach var fantastisk! 🤣 Husker fremdeles Dereks onde tvillingbror, og hun som stjal det nyfødte barnet til sin mor og sa det var hennes eget barn, etter å ha faket svangerskap i mange måneder. 🤣

Anonymkode: 79e60...500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silke! Selvsagt med Rita og Chris, ikke de håpløse som kom etterpå. De skulderputene! Og Rob Estes må være den eneste mannen i verden som klarer å pull off rosa og ferskenfargede dresser. 

9A5B9764-6FAF-4A1A-B1CA-F88AE7638669.jpeg

Anonymkode: 79e60...500

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elder Millennial skrev (21 timer siden):

FEAD3BD8-90C0-4FE8-9E20-3862283036E8.jpeg

Vet du om man får sett denne noen steder? Uten å kjøpe dvd`n? Elsket den serien:)

Dessuten: er det noen som husker en serie om en gjeng (ganske unge) som bodde i Melbourne. Endel av de bodde i kollektiv og de var vel i jobb. Har prøvd å huske navnet på denne serien, for husker jeg likte den veldig godt. Det hadde kanskje vært nedtur å se så mange år etter, men det hadde uansett vært morsomt å vite hva den het.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Vet du om man får sett denne noen steder? Uten å kjøpe dvd`n? Elsket den serien:)

Dessuten: er det noen som husker en serie om en gjeng (ganske unge) som bodde i Melbourne. Endel av de bodde i kollektiv og de var vel i jobb. Har prøvd å huske navnet på denne serien, for husker jeg likte den veldig godt. Det hadde kanskje vært nedtur å se så mange år etter, men det hadde uansett vært morsomt å vite hva den het.

Tenker du på denne? https://m.imdb.com/title/tt0289825/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (2 minutter siden):

Herregud, ja!😛 Du fant den! Søren, kjenner jeg fikk lyst til å se den igjen. Tusen takk, Rumle:)

Jaaa, det fikk jeg lyst til og nå, likte den kjempegodt! Hadde helt glemt den til jeg leste det du skrev her! 😊

Black books hadde jeg glemt også! Den var jo fantastisk bra!

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jaaa, det fikk jeg lyst til og nå, likte den kjempegodt! Hadde helt glemt den til jeg leste det du skrev her! 😊

Jeg sier ifra om jeg finner den på noe streaming-greier:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (Akkurat nå):

Jeg sier ifra om jeg finner den på noe streaming-greier:)

Gjør det! 

Har du sett Fleabag forresten? Tror du vil like den, om du ikke har sett den 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
visp skrev (9 minutter siden):

Dessverre, jeg vet ikke om noen. Tror vi så den på amerikansk Amazon prime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (4 minutter siden):

Gjør det! 

Har du sett Fleabag forresten? Tror du vil like den, om du ikke har sett den 🙂

Nei, har ikke sett den. Måtte google og skuespilleren liker jeg iallefall for jeg har sett henne i noe før. Må sjekke ut Fleabag! Tusen takk🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (9 minutter siden):

Dessverre, jeg vet ikke om noen. Tror vi så den på amerikansk Amazon prime.

Den var utrolog morsom iallefall. Akkurat min type humor🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pal Fungi skrev (På 19.11.2021 den 21.42):

Riding high 🐎

Oh fy fader jeg husker den serien skulle komme, Wendy skulle bli ekte, er nesten like gira på det i dag når jeg ser traileren, har de episodene på vhs faktisk spilt av tv haha

Anonymkode: 43c26...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (På 15.11.2021 den 18.42):

Den gikk også på TV3 på begynnelsen av 90-tallet, jeg tok opp nesten hele serien på VHS den gang. Jeg har begge sesongene (tredje sesong eksisterer ikke) på DVD. 

Ligger ute på viaplay nå. Og jeg elsker den 🥰

Anonymkode: b5e2d...32a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (32 minutter siden):

Alle episodene ligger på YouTube 

Anonymkode: 43807...337

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...