Gå til innhold

Bambi`s bryllup


BAMBI<3

Anbefalte innlegg

nå er det en stund siden jeg har skrivd noe her. det har vært så travle dager, med jobb og skole. føler at jeg ikke har hatt tid til å puste ordentlig godt ut. til tross for mye stress har vi kommet litt lenger med planleggingen. vi har bestemt oss for mat som blir følgede. forett: rekecoctail, hovedrett: kalvesteik, dessert: karamelpudding. gleder meg kjempe masse til å planlegge mer. men har et lite problem når det gjelder brudekjole. har funnet den jeg vil ha, men jeg må prøve å få tak i den enten brukt, eller en annen billigere utgave, for jeg har ikke råd til å betale full butikkpris. uff, hvorfor må alt være så dyrt? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke: Hørtes godt ut menyen deres!! Hvilken kjole har du lyst på? Den du skrev om før, Martine eller hva den heter?? Har du bilde av den? Morro å se :)

Du kan jo ta en titt på finn.no eller markedsplassen her på KG, der er det mange som selger kjolene sine for nesten halv pris! Mange fine kjoler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydeleg kjole!!! Trur ikkje det ska vere så frykteleg vanskeleg å få tak i den brukt, det er ein populær kjole for tida! Kanskje nokon av KG-brurene vil selge den til deg, til og med? Viss ikkje kan du vel kanskje prøve å få den sydd? Eller? www.somaras.no syr kjolar frå 4000,-.

Kjekt å ha deg tilbake forresten!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå er det en god stund siden jeg har skrivd her. har jobba mye og gjort unna julehandlinga. I dag skal vi ut å se på gifteringer. har veldig lyst på en spennring med diamant, men for noen priser, så må nok legge ønskene litt lavere. ;)

Endret av BAMBI<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Hei! meg er det liv i. kommer 70 stk i bryllupet sånn ca, blir litt nervøs for at det blir for mange jeg. Har fått tak i drømmekjolen min! betalte 7500 med slør og underskjørt brukt. den er kjempe fin. nå har vi bestemt oss for å beholde forlovelsesringene og heller kjøpe noen finere senere. bryllupsreise venter vi med til vinteren, men sliter fælt med å finne et fint hotel e.l og tilbringe bryllupsnatten + et par dager til på. tips?

prøver å få av meg et par kg før juni, men føler at det går så treigt. vil bare stramme opp magen litt, men jeg får det ikke til=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta de siste først; punktslanking er umogleg! Prøv å komme deg ut på joggetur med høg puls eit par gongar i veka, så vil det nok gjere underverker for heile kroppen! Ta gjerne litt sit-ups før du legg deg, ein 2-3 gonger i veka også, så får du nok resultat. Er framleis 5 mnd att!!!

Når det gjeld hotell-tips kan det kanskje vere greit å vite kor de skal gifte dykk?

Gratulerer med kjole forresten!! Har du bilde?

Kjekt at du er tilbake!! Har sakna deg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gifter oss i drammen. har prøvd å finne et hotel som har boblebad, men det er ikke lett :forvirret: Tror jeg har vist degg bilde før. det er ms martina. har ikke noe bilde akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gifter oss i drammen.  har prøvd å finne et hotel som har boblebad, men det er ikke lett :forvirret:  Tror jeg har vist degg bilde før. det er ms martina. har ikke noe bilde akkurat nå ;)

Bur de i Drammen, eller er de berre innom for anledningen?

Sett denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

hehe, nei, det er ikke sikkert det.

Vel, da er jeg tilbake igjen.... men har det ikke så kjekt :cry:

Jeg har nettopp blitt operert for en liten skade i beinet, som viste seg å være større enn forventa så jeg skal operere igjen, egentlig før bryllupet men jeg må prøve å få utsatt det for jeg må gå på krykker i 3 månder etter operasjonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en skade fra tre år tilbake, kun et lite overtråkk, men nå har de plutselig funnet ut at jeg har knust bein i foten, de fant noen løse deler inni der som de ikke fikk tak i. :forvirret: Har operert 2 ganger på ca samme sted fra før av, så syns det er rart at de ikke har funnet ut det på mr osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...