Gå til innhold

Bambi`s bryllup


BAMBI<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kirke er bestilt den 24/juni 06 vielsen er klokken 15.00. vi skal invitere ca 70 stk, nesten bare famile og 7 venner. Har prøvd utallige brudekjoler og funnet en jeg liker godt, maggie sottero martina. men vet ikke helt om jeg skal kjøpe den eller prøve noen flere først???? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med bryllupsdagbok!! Blir moro å følge deg frem til den store dagen deres :hoppe:

Ang kjoler. Er enig med dark angel. Prøv flere kjoler. Enten så finner du en som er enda finere, eller så blir du enda mer sikker på at du har funnet "the one" :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du også har fått deg dagbok!! Gratulerer!! Gledar meg til å følge med her!!! Ekstra gøy sidan vi giftar oss på samme dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Blir spennende å følge med her, du gifter deg uka før oss ser jeg! Koselig å planlegge bryllup! Kjolen du liker var kjempefin, kunne lett falt for den jeg også ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært hos fotografen å sett på album og snakka litt om hvor bildene skal tas, men det er et vanskelig valg. syns fotografen var litt dyr også, men det er nok verdt det. Vi har bestilt limosine til den store dagen, men det fikk vi av familien :) Sitter nå å tenker på hvordan mat vi skal ha og hvordan musikk vi skal ha i kirken.

Jeg gleder meg så utrolig mye!!!! kunne bare ønske at alle var positivt innstilt til valget vi tar. da jeg var på jobb¨på tirsdag sa de som jobba der at jeg like så gjerne kunne kaste ringen i elva for alle blir skilt og garantert meg siden jeg er ung fikk jeg beskjed om. blir lei meg når jeg hører sånt. ikke fiordi jeg blir usikker eller noe men kan ikke folk være glad på våres vegne? men, så lenge vi vet at vi elsker hverandre, er jo det, det eneste som teller. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i andre då!!!! Eg har også fått eit par kommentarar, eg er jo berre ein liten naiv drittunge som trur på den store kjærleiken..... Men eg og kjære veit kva vi vil og veit at vi vil ha kvarandre resten av livet..... Så då får vi bare oversjå idiotiske kommentarar frå sure nyskilte tanter....

Gøy med oppdatering frå deg forresten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva andre mener skal du ikke bry deg om!

dette er deres valg!

og selv om xx% av alle ekteskap ender i skilsmisse er det xx% sik IKKE gjør det!!

har du tenkt til å ha selskapet på et lokale som ordner med alt..eller skal dere bestille maten fra et catringselskap og fikse lokale selv?

bestmt dere for det enda da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen:

leser at du er godt i gang, vi gifter oss 22.07.06 kjmpe gøyt og ikke minst fin tid å planlegge på så blir vinteren litt kortere,jeg syntes det går kjempe fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vi har bestemt oss for lokalet. vi får enten noen til å lage maten eller bestiller den. litt vanskelig det med maten egentlig, det er så mye å velge mellom. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud så idiotiske kommentarer fra sjalu desperate ungkarskvinner :frustrert:

Ikke bry deg!

Kooos deg med planlegginga! ;)

Gøy dere har bestemt dere for lokale da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg blir så glad for all støtten fra dere. Det er så gøy å dele bryllupstankene sine med dere, for det virker som om dere er så interesert i alt jeg sier siden dere skal gifte dere eller lignende selv. føler liksom at noen er sammen med meg og vet hva jeg føler :klem:

vi sender ut innbydelser i januar tenker vi, så har folk nok av tid til å skaffe eventuelt barnepass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er JAFFAL kjempe-interessert i bryllups-snakket ditt!!! Det er så kooos å lese om tankane dine, og ekstra moro er det jo at vi giftar oss samme sag!!!! :) Vi kjem forresten til å sende ut invitasjonane 14. februar, men vi har sendt ut forhåndsvarsel då... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...