AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #1 Del Skrevet 18. oktober 2021 Kom igjen a, norsk film!!? Når skal man slutte med alle disse dvelende scenene, av folk som stirrer på hverandre eller ut i lufta, close up av fjeset til en person som går gjennom byen etc.. Zzz... Filmen var 30-45 minutter for lang, mye pga sånne scener.. Kjedelig stillestående handling, mye unødvendig stygt seksuelt språk og sexscener.. Etc Fatter ikke at denne filmen har blitt hyllet grenseløst. Anonymkode: afd7a...36c 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #2 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det meste Trier lager, hylles grenseløst. Føler han har hatt en slags gratis autoritet siden dag 1. Jeg var verken imponert over den første eller andre, men gleder meg likevel til avslutningen av denne oslo-trilogien. Anonymkode: c9428...3db 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 18. oktober 2021 #3 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det meste Trier lager, hylles grenseløst. Føler han har hatt en slags gratis autoritet siden dag 1. Jeg var verken imponert over den første eller andre, men gleder meg likevel til avslutningen av denne oslo-trilogien. Anonymkode: c9428...3db Enig! Endret 18. oktober 2021 av Sally-Go-Round 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #4 Del Skrevet 18. oktober 2021 Trier er ikke en god norsk regissør. Han er en god regissør, punktum. Filmene hans er ikke gode norske filmer, han lager gode filmer. Han er helt i verdensklassen. Jeg skriver ikke han er på samme nivå som Scorsese, Haneke og/eller sin danske slektning, men han er på den veien. Anonymkode: e95be...58d 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 18. oktober 2021 #5 Del Skrevet 18. oktober 2021 (endret) Jeg liker filmene hans godt og jeg gleder meg til å se filmen på onsdag. Er nok en grunn til at den er blitt unisont hyllet, ikke bare her men i utlandet også. Og for meg er ikke dvelende scener og mye dialog synonymt med kjedelig, tvert imot. Jeg liker litt smale og kunstneriske filmer og kommer sikkert til å like denne godt. Endret 18. oktober 2021 av DeLorean 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #6 Del Skrevet 19. oktober 2021 Synes filmen var bra, med veldig gode skuespillere. Enig at det var mye unødvendig stygt seksuelt språk, men synes ikke filmen var kjedelig. Anonymkode: 97ec0...b96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #7 Del Skrevet 19. oktober 2021 Likner den Oslo 31. august kommer jeg nok til å like den. Der var det mye stirring ut i lufta, og ikke noe av det var unødvendig eller kjedelig. Anonymkode: b90f5...5b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #8 Del Skrevet 21. oktober 2021 Syntes filmen var helt fantastisk jeg. Elsket den! Anonymkode: b92a0...9d2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 23. oktober 2021 #9 Del Skrevet 23. oktober 2021 Elsket filmen og synes overhode ikke den hadde langtekkelige scener. Anbefales! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. oktober 2021 #10 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har veldig sansen for filmene hans, gleder meg til å se denne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 23. oktober 2021 #11 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg har også sett filmen. Vil gi den en klar femmer. Trier er en dyktig regissør uten tvil, med egenart. En morsom og livsbejaende film med mange artige scener. Strålende skuespill. Renate Reinsve fortjente virkelig prisen sin i Cannes. Dette er en film som virkelig skiller seg ut, da den til stadighet unngår å følge normer og har noen friske regigrep. Mye nakenhet og friskt språk, men det plaget ikke meg! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #12 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg så "Verdens verste menneske" i går kveld og visste ikke egentlig helt hva jeg gikk til, men ble gledelig overrasket helt til handlingen handlet om utroskap og så kom kreften til slutt. Jeg ble lei meg og trist fordi den handlet om det jeg står midt oppi og akkurat nå. Hadde jeg vært i en annen livssituasjon, hadde jeg nok likt filmen. Anonymkode: 09643...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 23. oktober 2021 #13 Del Skrevet 23. oktober 2021 Jeg tror man heller skal se det slik at Trier ikke passer alle. Jeg er ikke helt i hans baner hele tiden, men det forhindrer meg ikke til å se at det er godt laget. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 23. oktober 2021 #14 Del Skrevet 23. oktober 2021 Når en film blir hyllet på Cannes-festivalen er det all grunn til å tro at den hører hjemme i et kultursjikt over "vanlige folk". 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 23. oktober 2021 #15 Del Skrevet 23. oktober 2021 Blir litt usikker nå. Hadde tenkt å gå å se den med mine døtre i morgen, ei på 16 og ei på 18 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 23. oktober 2021 #16 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): handlingen handlet om utroskap og så kom kreften til slutt. Spoiler alert! 🤨 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #17 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mooza skrev (49 minutter siden): Spoiler alert! 🤨 Beklager men alle som hadde kommentert her inne før meg hadde sett filmen, Så jeg tenkte ikke over at jeg skrev det jeg skrev. Anonymkode: 09643...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #18 Del Skrevet 24. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Beklager men alle som hadde kommentert her inne før meg hadde sett filmen, Så jeg tenkte ikke over at jeg skrev det jeg skrev. Anonymkode: 09643...514 Det er lov å tenke litt da, det er jo mange fler som leser enn som kommenterer 🙈 Jeg har ikke sett den ennå og ble spoilet av deg nå Jeg leste her for å se om folk anbefalte den bare. Anonymkode: c6f00...5d0 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #19 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er lov å tenke litt da, det er jo mange fler som leser enn som kommenterer 🙈 Jeg har ikke sett den ennå og ble spoilet av deg nå Jeg leste her for å se om folk anbefalte den bare. Anonymkode: c6f00...5d0 Kom igjen a. Filmen har gått på kino i flere uker. Du kan ikke klage over at folk diskuterer slutten når du selv oppsøker denne filmen altså. Anonymkode: b9320...4bb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #20 Del Skrevet 24. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kom igjen a. Filmen har gått på kino i flere uker. Du kan ikke klage over at folk diskuterer slutten når du selv oppsøker denne filmen altså. Anonymkode: b9320...4bb Oppsøker denne tråden, skulle det stå 😅 Anonymkode: b9320...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå