Gå til innhold

Har du hatt sex med tilskuere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Både som del av flerkant(firkant og trekant), med tilskuer utenfor terrassedøren vår, og i hotellvindu(da vet jeg for så vidt ikke om noen av de som kunne se oss virkelig gjorde det). Har også blitt fistet på stranden med publikum

Anonymkode: 1387e...b28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jmcclane

Hadde sex sammen med et vennepar en gang😊 Altså jeg og dama hadde sex og de hadde sex i samme rom. Vi hadde ikke sex med hverandre😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et hjemsøkt hotell.

Tipper den grå damen ble overrasket da hun fikk astralspruten rett i synet.

Ble mer hvit dame enn grå, si 💦

Anonymkode: 53a67...430

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På fest når en var i 20 årene . Senere er det blitt litt partner bytte. 

Kvinne 

Anonymkode: 128c4...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det har skjedd med hensikt når jeg og partner har besøkt swingersklubber, og vi har også blitt fersket når vi har hatt oss utendørs, i bil eller lignende. 
For en ekshibisjonist som meg er det topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i bilen ute ved Hvervenbukta. Flere kikkere som spaner på par som har seg der ute. Det var i skumringen og plutselig så jeg et ansikt som stirret inn i bilen. Vinket ham bort, og da trakk han seg unna så vi kom i mål….

Anonymkode: a145c...b36

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde sex i bilen ute ved Hvervenbukta. Flere kikkere som spaner på par som har seg der ute. Det var i skumringen og plutselig så jeg et ansikt som stirret inn i bilen. Vinket ham bort, og da trakk han seg unna så vi kom i mål….

Anonymkode: a145c...b36

Vinket feil vei der.. ;) 

Anonymkode: d9b5b...188

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var noen faste tilskuere i den motsatte studentblokken. Ellers har alle vært involvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok kona bakfra på en balkong i syden og ble ferska.

Har blitt runket mens jeg runker en annen og folk ser på.

Anonymkode: 3ee04...d44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, pappa kom inn da jeg og barndomskjæresten hadde lagt køyesengmadrassene på gulvet og laget dobbeltseng og jeg satt mellom bena hennes og fomlet med kondomet. Kan vel kalles tilskuer det?

Noen år og litt mer erfaring senere hadde jeg sex med en venninne som var på besøk i kollektivet mens én av de jeg bodde med satt i den andre enden av sofaen og onanerte med den ene hånda og røyket hasj med den andre.

Anonymkode: 51075...966

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men har ufrivillig endt opp som tilskuer da en venninne tok med seg en fyr og hadde sex med han, på hostel i Tyskland. I nabosengen. Utrolig respektløst. Vi er ikke lenger venninner.

Anonymkode: 3af4a...a85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
Annonse

Jeg og kona hadde sex i det fri, mens vi holdt på oppdaget jeg to unggutter som lå og så på oss bak et vindfall, jeg gjorde kona viskende oppmerksom på dem, skal si hun kom som en orkan på grunn av det.

Når vi gikk sa jeg så høyt at alle kunne høre det « vi går vel hit neste helg også», hva som skjedde videre utover sommeren er ei anna historie.

Anonymkode: 2644e...1f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kysset brystene til en jente inne på en cafe mens hun onanerte meg utenpå boxeren. Tror jenta i bare så det. Hun jeg kysset var helt naken på overkroppen.

Ellers fingret en dame på kino. Vil tro noen så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen har hatt lange blikk når sexen har foregått i stua og i vinduskarmen på soverommet….spennende å bli sett 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom det som har vært ren fersking, så har jeg hatt sex foran andre par to ganger. Den ene gangen som ung da jeg bodde på internat, den andre gangen i voksen alder. Spennende opplevelser som jeg gjerne gjør igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...