AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #21 Del Skrevet 17. oktober 2021 Ja. Både som del av flerkant(firkant og trekant), med tilskuer utenfor terrassedøren vår, og i hotellvindu(da vet jeg for så vidt ikke om noen av de som kunne se oss virkelig gjorde det). Har også blitt fistet på stranden med publikum Anonymkode: 1387e...b28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jmcclane Skrevet 17. oktober 2021 #22 Del Skrevet 17. oktober 2021 Hadde sex sammen med et vennepar en gang😊 Altså jeg og dama hadde sex og de hadde sex i samme rom. Vi hadde ikke sex med hverandre😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #23 Del Skrevet 17. oktober 2021 På et hjemsøkt hotell. Tipper den grå damen ble overrasket da hun fikk astralspruten rett i synet. Ble mer hvit dame enn grå, si 💦 Anonymkode: 53a67...430 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 17. oktober 2021 #24 Del Skrevet 17. oktober 2021 Har hendt i fylla og det er som det er, kan leve med det, men ikke noe mål eller turn on for min del😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #25 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg har prompet med tilskuere til stede! Anonymkode: 15f12...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 17. oktober 2021 #26 Del Skrevet 17. oktober 2021 Har hatt det ved et par anledninger. Men det var ikke med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 17. oktober 2021 #27 Del Skrevet 17. oktober 2021 På en slitt sofa i et parkeringshus med overvåkningskameraer. I alkohol og kokainrus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #28 Del Skrevet 18. oktober 2021 På fest når en var i 20 årene . Senere er det blitt litt partner bytte. Kvinne Anonymkode: 128c4...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 18. oktober 2021 #29 Del Skrevet 18. oktober 2021 Det har skjedd med hensikt når jeg og partner har besøkt swingersklubber, og vi har også blitt fersket når vi har hatt oss utendørs, i bil eller lignende. For en ekshibisjonist som meg er det topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. oktober 2021 #30 Del Skrevet 18. oktober 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. og svar til dette. Anki, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #31 Del Skrevet 18. oktober 2021 Hadde sex i bilen ute ved Hvervenbukta. Flere kikkere som spaner på par som har seg der ute. Det var i skumringen og plutselig så jeg et ansikt som stirret inn i bilen. Vinket ham bort, og da trakk han seg unna så vi kom i mål…. Anonymkode: a145c...b36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #32 Del Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde sex i bilen ute ved Hvervenbukta. Flere kikkere som spaner på par som har seg der ute. Det var i skumringen og plutselig så jeg et ansikt som stirret inn i bilen. Vinket ham bort, og da trakk han seg unna så vi kom i mål…. Anonymkode: a145c...b36 Vinket feil vei der.. Anonymkode: d9b5b...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 18. oktober 2021 #33 Del Skrevet 18. oktober 2021 Tror det var noen faste tilskuere i den motsatte studentblokken. Ellers har alle vært involvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #34 Del Skrevet 20. oktober 2021 Tok kona bakfra på en balkong i syden og ble ferska. Har blitt runket mens jeg runker en annen og folk ser på. Anonymkode: 3ee04...d44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #35 Del Skrevet 21. oktober 2021 Tja, pappa kom inn da jeg og barndomskjæresten hadde lagt køyesengmadrassene på gulvet og laget dobbeltseng og jeg satt mellom bena hennes og fomlet med kondomet. Kan vel kalles tilskuer det? Noen år og litt mer erfaring senere hadde jeg sex med en venninne som var på besøk i kollektivet mens én av de jeg bodde med satt i den andre enden av sofaen og onanerte med den ene hånda og røyket hasj med den andre. Anonymkode: 51075...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #36 Del Skrevet 21. oktober 2021 Nei, men har ufrivillig endt opp som tilskuer da en venninne tok med seg en fyr og hadde sex med han, på hostel i Tyskland. I nabosengen. Utrolig respektløst. Vi er ikke lenger venninner. Anonymkode: 3af4a...a85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #37 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg og kona hadde sex i det fri, mens vi holdt på oppdaget jeg to unggutter som lå og så på oss bak et vindfall, jeg gjorde kona viskende oppmerksom på dem, skal si hun kom som en orkan på grunn av det. Når vi gikk sa jeg så høyt at alle kunne høre det « vi går vel hit neste helg også», hva som skjedde videre utover sommeren er ei anna historie. Anonymkode: 2644e...1f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndersenG Skrevet 24. februar 2022 #38 Del Skrevet 24. februar 2022 Bare kysset brystene til en jente inne på en cafe mens hun onanerte meg utenpå boxeren. Tror jenta i bare så det. Hun jeg kysset var helt naken på overkroppen. Ellers fingret en dame på kino. Vil tro noen så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kroppogmann Skrevet 24. februar 2022 #39 Del Skrevet 24. februar 2022 Naboen har hatt lange blikk når sexen har foregått i stua og i vinduskarmen på soverommet….spennende å bli sett 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 24. februar 2022 #40 Del Skrevet 24. februar 2022 Utenom det som har vært ren fersking, så har jeg hatt sex foran andre par to ganger. Den ene gangen som ung da jeg bodde på internat, den andre gangen i voksen alder. Spennende opplevelser som jeg gjerne gjør igjen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå