AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #1 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jeg har hatt foto som hobby i mange år, men har nå i flere år latt være å fotografere. Hovedgrunnen til det er at jeg ikke har noen mennesker i livet mitt å fotografere. Det jeg liker best å fotografere er bare mennesker i hverdagen, som gjør hverdagslige ting uten å tenke så spesielt mye over at de blir fotografert. Litt sånn dokumentar foto. Jeg har familie da, men de er ganske lei... Anonymkode: b0ead...fc6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #2 Del Skrevet 21. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 21.44): Jeg har hatt foto som hobby i mange år, men har nå i flere år latt være å fotografere. Hovedgrunnen til det er at jeg ikke har noen mennesker i livet mitt å fotografere. Det jeg liker best å fotografere er bare mennesker i hverdagen, som gjør hverdagslige ting uten å tenke så spesielt mye over at de blir fotografert. Litt sånn dokumentar foto. Jeg har familie da, men de er ganske lei... Anonymkode: b0ead...fc6 Hva med å bli med på et fotokurs der de har fokus på fotografering av mennesker og dere kan fotografere hverandre? Eller eventuelt bli med i en turgruppe eller på arrangerte turer gjennom turistforeningen el.l. og du spør de andre deltakerne om du får lov til å fotografere de? Anonymkode: c715a...cb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #3 Del Skrevet 21. oktober 2021 Kanskje du kan annonsere for å finne noen som ønsker å bli fotografert og som ønsker å få kjøpe fotografier av seg selv og sine familiemedlemmer som er fotografert i hverdagssituasjoner? Anonymkode: c715a...cb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2021 #4 Del Skrevet 21. oktober 2021 Legg ut annonse på Finn eller på lokale facebooksiden om at du liker å ta øyeblikksbilder. Er helt sikkert familier som ville ha hatt bilder av f.eks. lek og samspill med barna, eller av besteforeldre. Du kan jo kanskje bli besøksvenn til noen eldre, og spørre om du kan ta øyeblikksbilder av dem? Det er bare å spørre, så tipper jeg du finner noen som vil 😄 Anonymkode: 8f4d6...1fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 22. oktober 2021 #5 Del Skrevet 22. oktober 2021 Annonser på f eks Hjelp til alt mulig-gruppene på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #6 Del Skrevet 23. oktober 2021 Mitt tips er å finne en fotogruppe med andre som har samme hobby som deg. Hvis du ikke finner en i akkurat din by/hjemsted så er det sikkert ikke så langt til en gruppe i nærheten. Anonymkode: 6ac2f...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå