Gå til innhold

Dårlig kvalitet på Blivakker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurer på om det er flere som har opplevd at produktene man får fra Blivakker.no er av dårligere kvalitet enn de man får kjøpt andre plasser?

 

Jeg har bestilt mascaraer derfra som flere ganger har kommet frem helt uttørket, og når jeg har klaget har jeg fått tilsendt en ny uttørket mascara som "erstatning". Har også bestilt litt dyrere frisørshampooer derfra, og da har disse vært klumpete og luktet veldig merkelig i forhold til de jeg kjøper hos frisøren.

 

Er det grunn til å tro at de selger ut dårligere produkter enn andre forhandlere?

Anonymkode: f63ab...6c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke merker noe forskjell på produktene jeg har kjøpt fra bli vakker ift vanlig. Høres veldig rart ut..:

Anonymkode: 793c6...758

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm nei jeg har kjøpt noen ting derfra og alt har vært som jeg har vært vant til

Anonymkode: 180a6...e35

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å droppe blivakker uansett - han som eier siden er abortmotstander og bruker penger på kampanjer som fremmer denne meningen. Ikke noe jeg som kvinne ønsker å bruke mine penger på! 

Anonymkode: 94de4...d50

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Anbefaler å droppe blivakker uansett - han som eier siden er abortmotstander og bruker penger på kampanjer som fremmer denne meningen. Ikke noe jeg som kvinne ønsker å bruke mine penger på! 

Anonymkode: 94de4...d50

Skulle AKKURAT til i poste det samme!

Meste av Produktene på Bli Vakker kan kjøpes andre steder. Kjøp dem heller der. 

Anonymkode: e816a...e5f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Skulle AKKURAT til i poste det samme!

Meste av Produktene på Bli Vakker kan kjøpes andre steder. Kjøp dem heller der. 

Anonymkode: e816a...e5f

Ja, feks Vita eller Normal, finnes massevis der.

Anonymkode: f4327...742

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er det grunn til å tro at de selger ut dårligere produkter enn andre forhandlere?

Nei det syns jeg ikke. er fast kunde oss blivakker sluttet helt og handle sminke fra andre steder, etter jeg oppdaget blivakker. Ikke bare har de god sminke men rask leveringstid og hyggelig kundeservice.

Endret av amourerah
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gang merket dårligere kvalitet på krem som jeg vanligvis kjøpte hos hudpleier når jeg bestilte fra blivakker. Virket som samme konsistens men lukten var annerledes og den tørket ut huden min noe den ikke har gjort tidligere, og heller ikke senere. Men sånn utover den ene erfaringen så har jeg ikke dårlige erfaringer med nettsiden. 

Anonymkode: e7f30...c3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kunder har reagert på hans politiske tilhørighet og tidligere uttalelser om blant annet abort.

Boikott Blivakker og heller handle hos andre aktører med god samvittighet.

Endret av bundaberg
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boikotter blivakker siden eieren bruker pengene han tjener på å jobbe politisk med å innskrenke kvinners rettigheter. Alt de selger kan man kjøpe like billig eller billigere andre steder. 

Anonymkode: 62f6a...0e2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bundaberg skrev (8 minutter siden):

Flere kunder har reagert på hans politiske tilhørighet og tidligere uttalelser om blant annet abort.

Boikott Blivakker og heller handle hos andre aktører med god samvittighet.

Kan jeg spørre hva eieren heter? 

Anonymkode: c0f92...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan jeg spørre hva eieren heter? 

Anonymkode: c0f92...84c

Grunder og mangemillionær Einar Bransdal. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre hva eieren heter? 

Anonymkode: c0f92...84c

Einar Øgrey Brandsdal. 

Fra Kristiansand, har vært med på å støtte Sørlandsnyhetene økonomisk og publisert masse.

Dette har ført til massiv hets (ofte utført av Nils Nilsen) av politikere og virkelig ødelagt demokratiet i byen - enkelte har blitt hetset til store helseproblemer. PST er involvert, Politiet også. Flere politikere har fått beskjed om at de ikke må gå ut på kvelden alene. 

Brandsdal selv har gjort helt absurde ting som å ringe «hemmelig» til eks-ektefeller av folk som har vært kritiske til Sørlandsnyhetene for å spre løgner og grove påstander.

Han er intet annet enn splitter pine sprø.

Han ble også dratt frem i alvorlig mobbesak med blant annet Cornelius Jakhelln (på Fiskå skole), og andre har betegnet ham som den aller verste mobberen. Det sier en hel del da miljøet var ganske tøft på den tiden der.

En ting er jo hva man gjør i ungdomstiden, men han fortsetter i samme stil i voksen alder. 

Når han får motstand i kommentarfelt har han sendt groteske bilder til debattanter i PM på FB (for eksempel dødfødte fostre). 

I det siste har han fått total munnkurv av «kollegaer» (åpenbart andre eksternt ansatte i Brandsdalgruppen) til å uttale seg i media - det var veldig tydelig når boken om Sørlandsnyhetene kom ut. Da måtte han trekke uttalelser og begrunnet det med dette. 

Pengene han tjener på hovedsakelig BliVakker går for eksempel til å finansiere Sørlandsnyhetene. 

Endret av Fløff
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt tips når man handler kosmetikk på nett og er usikker på kvalitet/om det er utgått på dato: sjekk batchkoden - fins sider som checkfresh som sjekker når produktet ble produsert og hvorvidt produktet er legitimt eller fake

Anonymkode: 0c802...6c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Generelt tips når man handler kosmetikk på nett og er usikker på kvalitet/om det er utgått på dato: sjekk batchkoden - fins sider som checkfresh som sjekker når produktet ble produsert og hvorvidt produktet er legitimt eller fake

Anonymkode: 0c802...6c0

Nemlig, og det gjorde jeg før akkurat med Blivakker. Fikk utslett av Decleor kremen, sjekket koden, og så at kremen var 5 år gammel 

Anonymkode: 5cd97...7d9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nemlig, og det gjorde jeg før akkurat med Blivakker. Fikk utslett av Decleor kremen, sjekket koden, og så at kremen var 5 år gammel 

Anonymkode: 5cd97...7d9

Er det strekkoden eller hvilken kode?

Anonymkode: 430e2...bca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss,det har jeg aldri opplevd.

Har handlet myye fra blivakker,og alltid vært veldig fornøyd med de.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg oppklaringen på min kerastese shampo med drittkvalitet😅

Men at eieren er psykopat var nytt🥺skal aldri mer bestille derfra!

Anonymkode: e3633...06d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 7.35):

Generelt tips når man handler kosmetikk på nett og er usikker på kvalitet/om det er utgått på dato: sjekk batchkoden - fins sider som checkfresh som sjekker når produktet ble produsert og hvorvidt produktet er legitimt eller fake

Anonymkode: 0c802...6c0

Jeg får det ikke til, den checkfresh greia. Hvor går man og hva sjekker man?

Anonymkode: f4327...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...