Gå til innhold

Toalett på hotellrom

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 0.23):

Har vært på vennetur og da er det teit med sånne bad og do. Ikke alltid folk reiser med kjæresten. Så forstår ikke at det må være så åpent eller gjenomsiktig inn til badet/do!

Anonymkode: 1f509...b04

Det er jo som regel noe slags gardiner på sånne bad OG man sjekker jo bilder før man bestiller hotellrom? 

Anonymkode: 4eeea...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo som regel noe slags gardiner på sånne bad OG man sjekker jo bilder før man bestiller hotellrom? 

Det er sjelden bilder av hotellrom stemmer med virkeligheten. Med man burde definitivt blitt klart advart om sånne rom. Er det noen som faktisk ønsker seg dette?

Anonymkode: 6f69f...965

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei.

Og nei. Det er ikke alltid bilder av badene. 

Anonymkode: 352b4...5bd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er sjelden bilder av hotellrom stemmer med virkeligheten. Med man burde definitivt blitt klart advart om sånne rom. Er det noen som faktisk ønsker seg dette?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

Og nei. Det er ikke alltid bilder av badene. 

Anonymkode: 352b4...5bd

99% av tilfeller på normale hoteller 

• Liker 1
Skrevet

Ville gått til toalettet i lobbyen om jeg måtte gjøre nr2.

Skjønner deg SUPERgodt!

Spesielt i starten av et forhold! Vi har vært samboere i flere år, og setter på høy musikk eller tv osv. enda.

Ikke søren om jeg eller samboer hverken skal se eller høre hverandre gjøre nr2.

Faktisk så skal ingen andre mennesker måtte høre på det!

Anonymkode: a76fd...6c8

• Liker 1
Skrevet

Drit i det. Grow up.

Anonymkode: adbea...036

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 21.08):

Vær i hvert fall glad om du ikke havner på et sånt trendy hotellrom som dette

1535520593139.jpg

Det er visstnok vanligere enn man skulle tro (i sine villeste fantasier)

https://www.traveller.com.au/hotel-bathroom-design-do-you-really-need-to-see-each-other-on-the-loo-h14ny5

Har bodd på hotellrom med slikt bad, og som du ser på bildet så er det en plissegardin man kan dra ned :) På akkurat det rommet på bildet så ser der ut til at det er en ekstra glassvegg uten skjermin, da. Det har jeg ikke vært borti før. 

Anonymkode: fd86f...e1a

Skrevet

Jeg har bodd på flere sånne hotellrom og går helt fint.

For det første - er man seriøs med kjæresten så må man bli vant med at den andre har en normalt fungerende kropp. Ja selv jenter driter. Vi skal dele intimitet, spytt, bakterier, virus og andre kroppsvæsker - men at partneren ser at en er på do DER skal grensa gå?

Joda, jeg forstår at det er en terskel om forholdet er nytt. Men jo fortere man kommer over terskelen jo fortere blir forholdet bedre og.

For det andre så reiser jeg stort sett alene i forbindelse med jobb. Men hadde jeg reist med en kollega og vi måtte av en eller annen merkelig grunn delt hotellrom så hadde jeg informert resepsjonen ved innsjekking (eller helst ved booking) at vi er kollegaer, venner, familie etc, og så får de ta seg av å skaffe et rom som er egnet for nettopp dette.

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 21.21):

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

Mye dumt en kan lese her inne til tider. Gratulerer med dummeste innlegget jeg har lest her inne i dag.

Endret av Villfisker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...