Gå til innhold

Toalett på hotellrom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Romantisk hotellweekend med kjæresten, helt til en må nr 2… her har vi en avtale om at den andre tar på seg headset og hører på musikk imens. Men seriøst, hvorfor mååå det være så lytt? Skulle ikke vært lov!

Anonymkode: a0e07...303

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo flere toaletter på et hotell. Finn på en unnskyldning for å stikke ned i lobbyen, så får begge litt do-tid. 

Det er kanskje ikke så romantisk å bæsje, men om forholdet ikke tåler såpass... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som pleier å legge igjen en skikkelig kabel i skåla som jeg ikke trekker ned når jeg sjekker ut av hotellet jeg bor på?

Anonymkode: 513e1...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jeg den eneste som pleier å legge igjen en skikkelig kabel i skåla som jeg ikke trekker ned når jeg sjekker ut av hotellet jeg bor på?

Anonymkode: 513e1...5dd

Håper det! :kvalm:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jeg den eneste som pleier å legge igjen en skikkelig kabel i skåla som jeg ikke trekker ned når jeg sjekker ut av hotellet jeg bor på?

Anonymkode: 513e1...5dd

Hyggelig menneske du! 🤮Andre legger igjen småpenger til vaskedama. 

Anonymkode: d897f...986

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er jeg den eneste som pleier å legge igjen en skikkelig kabel i skåla som jeg ikke trekker ned når jeg sjekker ut av hotellet jeg bor på?

Anonymkode: 513e1...5dd

omg, hvorfor gjør du noe så ekkelt da 🤢

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentegutt skrev (3 minutter siden):

omg, hvorfor gjør du noe så ekkelt da 🤢

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

Syns du ikke det er litt umodent og barnslig, hvem tror du egentlig du straffer

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er jeg den eneste som pleier å legge igjen en skikkelig kabel i skåla som jeg ikke trekker ned når jeg sjekker ut av hotellet jeg bor på?

Anonymkode: 513e1...5dd

Kan jeg få vite hva du jobber som så kan jeg gjøre noe tilsvarende respektløst mot deg? 

Anonymkode: ddd78...756

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

Og du tror det er renholder som setter prisen på hotellrommene? Det kommer ikke fram til ledelsen uansett så det er en meningsløs ting å gjøre. 

Anonymkode: ddd78...756

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

Du straffer den underbetalte, overarbeidede, sannsynligvis importerte, vaskehjelpen.... Som da både må se dette, og få ekstra jobb..... Og sikkert kritikk og mulig sparken på toppen fordi hun ikke vasker raskt nok. 

Fordi du er sur fordi en hotelleier som uansett ikke merker det tar for godt betalt.

Det er lavmål må et nytt nivå. 

Legg heller igjen penger til den som må gjøre drittjobben. Og bruk tid på å skrive en dårlig anmeldelse. 

Anonymkode: 65199...9a6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Vær i hvert fall glad om du ikke havner på et sånt trendy hotellrom som dette

1535520593139.jpg

Det er visstnok vanligere enn man skulle tro (i sine villeste fantasier)

https://www.traveller.com.au/hotel-bathroom-design-do-you-really-need-to-see-each-other-on-the-loo-h14ny5

Anonymkode: 6f69f...965

Jeg fikk matforgiftning og vi bodde slik. Da forsvant det som skulle være av sjenanse 😄

Anonymkode: 26efb...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

og det er vaskedama sin skyld tenker du? For det er jo henne som møter på griseriet ditt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Romantisk hotellweekend med kjæresten, helt til en må nr 2… her har vi en avtale om at den andre tar på seg headset og hører på musikk imens. Men seriøst, hvorfor mååå det være så lytt? Skulle ikke vært lov!

Anonymkode: a0e07...303

Har aldri skjønt at det skal være så flaut og forferdelig. Alle driter. La vanne renne i vasken eller noe da? Vi bryr oss ikke, og en pusser tenner når en annen bæsjer.  Det går helt fint. I mange mange år. Er dere nyforelska så kan jeg forstå det. Men ellers så er det altså helt naturlig :)

Anonymkode: 1f509...b04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg fikk matforgiftning og vi bodde slik. Da forsvant det som skulle være av sjenanse 😄

Anonymkode: 26efb...8ab

Har vært på vennetur og da er det teit med sånne bad og do. Ikke alltid folk reiser med kjæresten. Så forstår ikke at det må være så åpent eller gjenomsiktig inn til badet/do!

 

Anonymkode: 1f509...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blir litt som en straff for at veldig mange hotell er dyre, men fortsatt er ganske dårlige. Gjør det kun på hotell jeg synes fortjener det, men det er jo de fleste.

Anonymkode: 513e1...5dd

Og det vil du straffe vaskepersonalet for? For det er selvsagt vaskepersonalet som er årsaken til prisen.🙄

Såpass barnslig er du, at du burde la være å fortelle om det, selv anonymt på et forum. 

Anonymkode: 44923...460

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 0.21):

Har aldri skjønt at det skal være så flaut og forferdelig. Alle driter. La vanne renne i vasken eller noe da? Vi bryr oss ikke, og en pusser tenner når en annen bæsjer.  Det går helt fint. I mange mange år. Er dere nyforelska så kan jeg forstå det. Men ellers så er det altså helt naturlig :)

Anonymkode: 1f509...b04

Enig! Ingen problemer når det bare er oss to. Litt mer utfordrende i sommer da vi var en uke på telttur på fjellet med en annen familie. Da hadde verken barn eller voksne noen annen mulighet enn å sette seg på huk bak en stein. Ikke så lett å holde slikt hemmelig da.

Anonymkode: 7fe75...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe jeg aldri har tenkt over.

Om jeg blir hørt, eller om jeg hører andre, det bryr jeg meg overhodet ikke om.

Anonymkode: 70e6a...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.10.2021 den 0.21):

Har aldri skjønt at det skal være så flaut og forferdelig. Alle driter. La vanne renne i vasken eller noe da? Vi bryr oss ikke, og en pusser tenner når en annen bæsjer.  Det går helt fint. I mange mange år. Er dere nyforelska så kan jeg forstå det. Men ellers så er det altså helt naturlig :)

Anonymkode: 1f509...b04

Oh no, jeg ville dumpet en mann som driter foran meg 

Anonymkode: 4eeea...19e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...