Trolltunge Skrevet 17. oktober 2021 #41 Skrevet 17. oktober 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Jeg er faktisk mann og ja daffe damer ofrer jeg ikke mye gitt. Ikke sikkert jeg gidder å gjøre meg ferdig engang. Jeg har opplevd damer har vært veldig godt fornøyd med sexen mens jeg var ikke det. Hvordan forklarer du det? Å ja det er faktisk kvinnen som er uinteressert i å bidra når hun ligger der som en feltmadrass som skal penetreres til en fantastisk orgasme. Ikke stiller jeg store krav heller. Jeg ønsker bare at hun gir meg noe mere og viser meg at jeg er litt mere enn dette krysset i taket. Ja dere er heldige som kan stille slike krav og ha en ny i morgen hvis han dere har i kveld ikke duger. Men jeg tenker at den dama som er ekstraordinær stopper selv den største rundbrenneren. Vel, jeg har stoppet et par rundbrennere. Ene dumpet jeg riktig nok etterhvert, men ja da betyr det ifølge deg at jeg er ekstraordinær, og ikke burde ha opplevd egosentriske menn i senga. Det er ikke tilfellet. Jeg har opplevd flere egosentriske menn enn jeg har opplevd menn som forstår at sex skal være til glede og nytelse for begge. Menn er veldig ofte egosentriske seksuelt. De som nyter at kvinner nyter skiller seg ut som fantastiske elskere. Ja vi kunne fått en ny i senga i morgen, men de fleste kvinner er ikke ute etter det, men en varig i senga. Så det er ikke bare bare å finne en ny, når den man satset på og trodde brydde seg viser seg å kun bry seg om egen nytelse. Da er det en hel ny faderullan med dating, skuffelser og styr. Samme prosessen som de fleste menn må gjennom. Endret 17. oktober 2021 av Trolltunge 4
Hr. Aktiv Skrevet 17. oktober 2021 #42 Skrevet 17. oktober 2021 Trolltunge skrev (2 timer siden): Vel, jeg har stoppet et par rundbrennere. Ene dumpet jeg riktig nok etterhvert, men ja da betyr det ifølge deg at jeg er ekstraordinær, og ikke burde ha opplevd egosentriske menn i senga. Det er ikke tilfellet. Jeg har opplevd flere egosentriske menn enn jeg har opplevd menn som forstår at sex skal være til glede og nytelse for begge. Menn er veldig ofte egosentriske seksuelt. De som nyter at kvinner nyter skiller seg ut som fantastiske elskere. Ja vi kunne fått en ny i senga i morgen, men de fleste kvinner er ikke ute etter det, men en varig i senga. Så det er ikke bare bare å finne en ny, når den man satset på og trodde brydde seg viser seg å kun bry seg om egen nytelse. Da er det en hel ny faderullan med dating, skuffelser og styr. Samme prosessen som de fleste menn må gjennom. Men hvis du da er ute etter en fast og solid fyr med samme interesser som det du har og som du synes det klikker godt med hvorfor bidrar du da ikke for at han faktisk blir fornøyd? Akkurat dette skjønner jeg veldig lite av når skjer. Ellers tror jeg at for hver dårlige mann der ute finnes det ei dårlig dame og alle kan ikke klaffe. Men uansett om man faktisk ikke klaffer merker man jo om det er kvalitet i det de gjør.
Trolltunge Skrevet 17. oktober 2021 #43 Skrevet 17. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Men hvis du da er ute etter en fast og solid fyr med samme interesser som det du har og som du synes det klikker godt med hvorfor bidrar du da ikke for at han faktisk blir fornøyd? Akkurat dette skjønner jeg veldig lite av når skjer. Ellers tror jeg at for hver dårlige mann der ute finnes det ei dårlig dame og alle kan ikke klaffe. Men uansett om man faktisk ikke klaffer merker man jo om det er kvalitet i det de gjør. Spør du meg? Jeg bidrar da til at mannen blir fornøyd. Anser det som normalt. Så normalt at jeg har blitt skuffet når det ikke er gjensidig. Joda, det finnes sikkert både dårlige menn og dårlige kvinner, men tror nok det er flere menn som ikke skjønner at kvinnens nytelse ved sex er like viktig som hans enn omvendt. Flere hundre års skjevhet i hvordan kvinners vs menns seksualitet er omtalt og behandlet er ikke fullstendig visket ut. Ikke engang i oss kvinner. Derfor er det også svært mange kvinner som aksepterer dårlig sex og egoisme fra menn. 4
Hr. Aktiv Skrevet 17. oktober 2021 #44 Skrevet 17. oktober 2021 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Spør du meg? Jeg bidrar da til at mannen blir fornøyd. Anser det som normalt. Så normalt at jeg har blitt skuffet når det ikke er gjensidig. Joda, det finnes sikkert både dårlige menn og dårlige kvinner, men tror nok det er flere menn som ikke skjønner at kvinnens nytelse ved sex er like viktig som hans enn omvendt. Flere hundre års skjevhet i hvordan kvinners vs menns seksualitet er omtalt og behandlet er ikke fullstendig visket ut. Ikke engang i oss kvinner. Derfor er det også svært mange kvinner som aksepterer dårlig sex og egoisme fra menn. Hvorfor griper de da ikke sjansen når de har den? De sier selv at de er superfornøyde og kan ikke skjønne at jeg som mann kan være missfornøyd. Det er ikke sikkert jeg spruta en gang. Nei det kan være at det henger igjen litt av det gamle. Vær ihvertfall ærlig med seg selv at for å bedre noe så må man også bidra og ikke bare forvente.
Trolltunge Skrevet 18. oktober 2021 #45 Skrevet 18. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (13 timer siden): Hvorfor griper de da ikke sjansen når de har den? De sier selv at de er superfornøyde og kan ikke skjønne at jeg som mann kan være missfornøyd. Det er ikke sikkert jeg spruta en gang. Nei det kan være at det henger igjen litt av det gamle. Vær ihvertfall ærlig med seg selv at for å bedre noe så må man også bidra og ikke bare forvente. Hvem er de? De damene du har vært med? Du har bedre anledning til å spørre dem du enn jeg har. Eller er de alle damer? Jeg antar du ikke har rukket over alle damer, og jeg kan heller ikke svare for alle damer, ettersom vi er svært så ulike. Jeg har heller ikke vært med deg, men har forklart deg ganske klart tidligere hvorfor jeg ikke hadde fungert med deg. Jeg synes det er et problem at for mange kvinner forventer for lite av sex. Mulig noen forventer for mye også, eller misforstår mannen, siden kommunikasjon rundt sex ofte er vanskelig. Folk tar seg så nær av det de oppfatter som kritikk angående sex. 3
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2021 #46 Skrevet 18. oktober 2021 Trolltunge skrev (5 minutter siden): Hvem er de? De damene du har vært med? Du har bedre anledning til å spørre dem du enn jeg har. Eller er de alle damer? Jeg antar du ikke har rukket over alle damer, og jeg kan heller ikke svare for alle damer, ettersom vi er svært så ulike. Jeg har heller ikke vært med deg, men har forklart deg ganske klart tidligere hvorfor jeg ikke hadde fungert med deg. Jeg synes det er et problem at for mange kvinner forventer for lite av sex. Mulig noen forventer for mye også, eller misforstår mannen, siden kommunikasjon rundt sex ofte er vanskelig. Folk tar seg så nær av det de oppfatter som kritikk angående sex. Tone, Lise osv... Har jo spurt, men får jo ikke det svaret jeg ønsker. En ting er å si noe, men det er noe annet å gjøre det du sier. Det er også å være aktiv i senga når du ligger på rygg med spredte ben. Det er godt mulig hun tenker på andre ting som f.eks. morgendagen også. Som mann merker jeg dette og gir opp. Desverre for henne hvis hun hadde et håp om noe mere. 1. bud er kommunikasjon. Men da må man også tåle å prate om både penis og vagina samt hvordan dette funker for hver enkelt OG sammen. Forventer for lite sex? Det er bare her inne. For der ute er det alt for mye.
Trolltunge Skrevet 18. oktober 2021 #47 Skrevet 18. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Tone, Lise osv... Har jo spurt, men får jo ikke det svaret jeg ønsker. En ting er å si noe, men det er noe annet å gjøre det du sier. Det er også å være aktiv i senga når du ligger på rygg med spredte ben. Det er godt mulig hun tenker på andre ting som f.eks. morgendagen også. Som mann merker jeg dette og gir opp. Desverre for henne hvis hun hadde et håp om noe mere. 1. bud er kommunikasjon. Men da må man også tåle å prate om både penis og vagina samt hvordan dette funker for hver enkelt OG sammen. Forventer for lite sex? Det er bare her inne. For der ute er det alt for mye. Jeg får ikke alltid de svarene jeg ønsker å få jeg heller, generelt. Det er alltid en risiko for det når man spør om noe. 😆 Nå er det menn jeg har strevd med angående kommunikasjon rundt sex. Det er ingen enkel sak kan jeg si deg. Alt som er positivt går det fint å si, men mannens stolthet kalles nok ikke mannens stolthet uten grunn. Menn har sin stolthet og personlige integritet, sjelen også visst, knyttet til sin penis og seksuelle prestasjoner, og bare man aldri så mildt forsøker å si at noe kunne være bedre skulle man tro at man nettopp hadde uttalt "Du duger ikke i senga din idiot. Fullstendig og håpløst udugelige er du og den elendige pikken din.". Reaksjonen er å bli dødelig fornærmet, over absolutt alt som ikke er "Du er fantastisk!". Eneste som fungerer er å skryte ting frem over tid, og det tar tid, og føles idiotisk. Ja man burde kunne prate om sex når man er gammel nok til å ha det. 2
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2021 #48 Skrevet 18. oktober 2021 Trolltunge skrev (1 time siden): Jeg får ikke alltid de svarene jeg ønsker å få jeg heller, generelt. Det er alltid en risiko for det når man spør om noe. 😆 Nå er det menn jeg har strevd med angående kommunikasjon rundt sex. Det er ingen enkel sak kan jeg si deg. Alt som er positivt går det fint å si, men mannens stolthet kalles nok ikke mannens stolthet uten grunn. Menn har sin stolthet og personlige integritet, sjelen også visst, knyttet til sin penis og seksuelle prestasjoner, og bare man aldri så mildt forsøker å si at noe kunne være bedre skulle man tro at man nettopp hadde uttalt "Du duger ikke i senga din idiot. Fullstendig og håpløst udugelige er du og den elendige pikken din.". Reaksjonen er å bli dødelig fornærmet, over absolutt alt som ikke er "Du er fantastisk!". Eneste som fungerer er å skryte ting frem over tid, og det tar tid, og føles idiotisk. Ja man burde kunne prate om sex når man er gammel nok til å ha det. Ja det er slik. Dog setter jeg alltid henne først og får masse gode tilbakemeldinger på at de liker det, men synes det er så trist at de glemmer meg. Jeg er liksom ikke viktig. Så har vi dette kroppsfikserte samffunnet. Æsj sier jeg. Ja jeg liker den valka du har når jeg går til sengs med deg. Ihvertfall utgjør den ingen innovertiss for min del. Trenger man å være ufin når man forteller noe? Vær saklig og korrekt. Jo jeg merker jo de blir lei seg og spør hva de kan gjøre for å bedre? Det er lite å gjøre for å bedre. Lyst kommer innenfra og er ikke noe du får, men har. Derfor blir det feil å si du skal endre deg fordi det blir på feil premisser ikke bare for meg, men også deg som kvinne. Lyst er også en ærlig sak for begge parter, men synes det syndes mye med at folk liker å fremstå som lysten er stor mens det motsatte er tema. Penis og funksjon er et stort tema til oss menn. Noen har et veldig ego rundt denne penisen og ofte dukker denne penisstørrelsen opp når menn prater. Noen skryter veldig av sin funksjon der. Jeg har aldri gjort det og merker det på damer at de blir litt satt ut når jeg profilerer det så lite. Det hender jeg varsler om at jeg spruter mye for jeg har oppdaget at det er en pest og en plage til de aller fleste damer mens menn bare elsker det. Du er kongen på haugen liksom. Ja under datingtiden vil jeg snakke mye sex, men ikke sånn ekkel snakk. Jeg vil snakke om preferanser og hva jeg liker og hva hun liker og hvordan vi kan dele på dette hvis vi satser på et forhold. Akkurat dette blir de fleste damer med på og noen blir riktig engasjerte. Problemet er at noen frister med noe de ikke kan tilby. De sier A, men gjør B. Jeg finner meg ikke i det. Jeg ønsker det jeg sier og setter pris på. Sikkert mange menn som spiller høyt her og skryter, men forstår det slik desverre. Ikke er jeg ute etter noen verdensmester heller, men vil ha ei som har lyst. Synes ikke det er for mye å be om.
wandagirl Skrevet 18. oktober 2021 #49 Skrevet 18. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden): Ja det er slik. Dog setter jeg alltid henne først og får masse gode tilbakemeldinger på at de liker det, men synes det er så trist at de glemmer meg. Jeg er liksom ikke viktig. Så har vi dette kroppsfikserte samffunnet. Æsj sier jeg. Ja jeg liker den valka du har når jeg går til sengs med deg. Ihvertfall utgjør den ingen innovertiss for min del. Trenger man å være ufin når man forteller noe? Vær saklig og korrekt. Jo jeg merker jo de blir lei seg og spør hva de kan gjøre for å bedre? Det er lite å gjøre for å bedre. Lyst kommer innenfra og er ikke noe du får, men har. Derfor blir det feil å si du skal endre deg fordi det blir på feil premisser ikke bare for meg, men også deg som kvinne. Lyst er også en ærlig sak for begge parter, men synes det syndes mye med at folk liker å fremstå som lysten er stor mens det motsatte er tema. Penis og funksjon er et stort tema til oss menn. Noen har et veldig ego rundt denne penisen og ofte dukker denne penisstørrelsen opp når menn prater. Noen skryter veldig av sin funksjon der. Jeg har aldri gjort det og merker det på damer at de blir litt satt ut når jeg profilerer det så lite. Det hender jeg varsler om at jeg spruter mye for jeg har oppdaget at det er en pest og en plage til de aller fleste damer mens menn bare elsker det. Du er kongen på haugen liksom. Ja under datingtiden vil jeg snakke mye sex, men ikke sånn ekkel snakk. Jeg vil snakke om preferanser og hva jeg liker og hva hun liker og hvordan vi kan dele på dette hvis vi satser på et forhold. Akkurat dette blir de fleste damer med på og noen blir riktig engasjerte. Problemet er at noen frister med noe de ikke kan tilby. De sier A, men gjør B. Jeg finner meg ikke i det. Jeg ønsker det jeg sier og setter pris på. Sikkert mange menn som spiller høyt her og skryter, men forstår det slik desverre. Ikke er jeg ute etter noen verdensmester heller, men vil ha ei som har lyst. Synes ikke det er for mye å be om. Man må kysse noen frosker hører jeg. Gjelder nok deg og😉 Når det er snakk om sex i sosiale lag opplever jeg at mange kvinner er opptatt av og blir kåte av mannens nytelse. Så for meg er det rart at du ikke har opplevd det med noen? Selv har jeg opplevd menn som er egoistiske og menn som er opptatt av min og felles nytelse. 🤷♀️ 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. oktober 2021 #50 Skrevet 18. oktober 2021 wandagirl skrev (6 timer siden): Man må kysse noen frosker hører jeg. Gjelder nok deg og😉 Når det er snakk om sex i sosiale lag opplever jeg at mange kvinner er opptatt av og blir kåte av mannens nytelse. Så for meg er det rart at du ikke har opplevd det med noen? Selv har jeg opplevd menn som er egoistiske og menn som er opptatt av min og felles nytelse. 🤷♀️ Ja mange. Noen er vel kansje opptatte av det mens andre sier de er det, men er ikke det likevel. Merker jo det ganske raskt på utførelse om de i det heletatt gjør andre ting enn piv. Ikke justerer de etter mine ønsker og det er et sukk om de får repetert et ønske. Stor lyst innebærer litt større hyppighet enn tre ganger i året. Lysten blir litt større om det drypper litt penger vel og merke. 😂 Nei så det er masse skryt av de i sosiale lag. Masse. Jeg vet det finnes ego menn, men også flotte menn opptatte av deg.
wandagirl Skrevet 19. oktober 2021 #51 Skrevet 19. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (8 timer siden): Ja mange. Noen er vel kansje opptatte av det mens andre sier de er det, men er ikke det likevel. Merker jo det ganske raskt på utførelse om de i det heletatt gjør andre ting enn piv. Ikke justerer de etter mine ønsker og det er et sukk om de får repetert et ønske. Stor lyst innebærer litt større hyppighet enn tre ganger i året. Lysten blir litt større om det drypper litt penger vel og merke. 😂 Nei så det er masse skryt av de i sosiale lag. Masse. Jeg vet det finnes ego menn, men også flotte menn opptatte av deg. Hadde begynt å date kvinner som ikke er typisk de du treffer. Du har tydeligvis en preferanse som ikke gagner deg hehe 1
Hr. Aktiv Skrevet 19. oktober 2021 #52 Skrevet 19. oktober 2021 wandagirl skrev (2 timer siden): Hadde begynt å date kvinner som ikke er typisk de du treffer. Du har tydeligvis en preferanse som ikke gagner deg hehe Jo da gjør da det. Spekteret er bredt og de er alt fra nesten ikke utdannelse og uten jobb til advokater.
Bamseklemmer Skrevet 19. oktober 2021 #53 Skrevet 19. oktober 2021 Mysticgirl skrev (På 16.10.2021 den 14.06): Da kan jo du ta kontrollen og ri han hardt og brutalt da? Du er så løsningsorientert og fornuftig du Mysticgirl.... Det burde jo vekke et hvert esel😉 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 19. oktober 2021 #54 Skrevet 19. oktober 2021 Bamseklemmer skrev (4 timer siden): Du er så løsningsorientert og fornuftig du Mysticgirl.... Det burde jo vekke et hvert esel😉 Haha, var det sarkasme eller? 😂
Bamseklemmer Skrevet 20. oktober 2021 #55 Skrevet 20. oktober 2021 Mysticgirl skrev (8 timer siden): Haha, var det sarkasme eller? 😂 Neida, jeg mente det på en positivt og på samme måte som deg... Når en kvinne er frustrert over å ikke finne en mann med futt i, må hun selv ta grep å vise og vekke dem. Det beste er da at TS viser dem, hvorfor de må få fart på rævskinkene for å tilfredstille henne. Det å bli tatt hardt bør jo være variabelt, for bare vanilla blir jo kjedelig i lengden. På søndager og torsdager er fine dager for røff sex, så har man unnskyldning for å skifte sengklær etterpå😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå