AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #21 Skrevet 16. oktober 2021 Ominous skrev (27 minutter siden): Nei. Sier ikke at det er lett😅 Det er jo en forutsetning at kjemien er god og at begjæret allerede er på plass. Noen ganger tar det bare litt tilvenning og kommunikasjon i starten for at det skal bli best mulig for begge to. Tenker det blir litt urettferdig om man forventer at det skal være på en viss måte om man ikke formidler dette på ett vis. Det er en fallgruve både jeg og mange andre faller i, titt og ofte, «han må da vite at jeg føler x y og z» men nei 🙈 sånn er det ikke😅 Du får bare klyve på toppen selv da om han skulle trenge en pause 😅🙈 så kan du jo justere fart og kraft selv 👍 Vel jeg har jo en forventning, og det er at jeg og skal kjenne noe. Trodde som sagt det var noe feil med meg, men fikk meg et sjokk når han som var helt normal i str var sykt bra i sengen. Kommunikasjon kan fungere, har prøvd, men det blir ofte bare med ordene. Feks." Du kan godt ta på meg altså. Hele meg er følsom." "Oj det var sexy sagt. Ooo." Og så gjør han ikke noe. 🤷♀️ Anonymkode: bdd19...d13
Gjest Elder Millennial Skrevet 16. oktober 2021 #22 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan godt ta på meg altså. Hele meg er følsom." " Er ikke det en smule passivt aggressivt å si det slik? Jeg ville brukt ord som, jeg liker så godt når du tar på meg sånn her… og så vise han hva jeg synes er godt. Bruker positive ord, bygger han opp, viser han hva jeg liker. Så spør jeg han hva han også liker, er nyskjerrig og prøver å finne ut hvor knappene hans er. Samspill og kommunikasjon, kjedelig på papiret, men funker i virkeligheten. Så er det jo ikke alle som passer sammen seksuelt heller da, det er sikkert greit å få med😅 jeg vil jo si det må være en viss gnist der for at jeg hadde ville tatt forholdet videre.
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2021 #23 Skrevet 16. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Empati er mest viktig da. Kommunikasjon og. Men å leve livet og bare ha kjip sex...? Anonymkode: bdd19...d13 Empati foregår gjennom kommunikasjon, det hjelper svært lite med mimikk og rådyrøyne i slike tilfeller🤗 Endret 16. oktober 2021 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #24 Skrevet 16. oktober 2021 Ominous skrev (11 minutter siden): vil jo si det må være en viss gnist der for at jeg hadde ville tatt forholdet videre. Ja opplever det er faktisk veldig viktig for de mennene jeg har datet. En viss gnist har jeg hatt med alle, men de er ute etter sprakende gnister. Anonymkode: bdd19...d13
Uredd Skrevet 16. oktober 2021 #25 Skrevet 16. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: 😂 jo tja. Jeg får gi han en sjangse til. Men han var dritsliten etterpå så vet ikke helt om det er så mye mer trøkk enn det han hadde å gi. vel han jeg var med som var så bra sa det var helt normal sex. Men det var sykt bra for meg. Har vært med menn som har vært større og var mye dårligere i senga. Og de hadde vondt og fikk krampe og ble slitne osv. Spesielt en var støl i dagevis etter helt daff sex. Da er ikke musklene vant med å jobbe. Anonymkode: bdd19...d13 Det er vel bare å trene masse vel? Da vil styrke og utholdenhet komme etterhvert. Hvis alt annet er på plass tenker jeg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2021 #26 Skrevet 16. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg prøver å finne en kjæreste, og synes det er så sjeldent jeg finner en mann som virkelig er god i senga. Det har aldri noe med størrelsen deres å gjøre men om de har litt kraft i kroppen og er litt sterke og i god form. Nå dater jeg en fyr jeg liker, men sexen er så dårlig!! Og han merker det ikke, er bare fullt fokusert på sitt eget og at han skal få det deilig. Han enser jo ikke hvordannjrg har det. God sex har jeg faktisk bare hatt en gang, og det var den eldste jeg har datet, men han vat skikkelig godt trent i 30 åra. Har var 46 og helt normal, ikke stor. Frem til da trodde jeg at det var noe feil med meg.. Er så lei meg. Sex er så viktig. 😟 kansje jeg bare må bli skikkelig trent selv da for å finne en som er god i senga og makter å bevege seg med litt kraft. Anonymkode: bdd19...d13 Da kan jo du ta kontrollen og ri han hardt og brutalt da?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2021 #27 Skrevet 16. oktober 2021 God sex utvikler man sammen i en trygg og langvarig relasjon. Du kan ikke forvente at noen vet hva du liker de første 50 gangene... Anonymkode: 496c5...e5f 1
Kåtswinger Skrevet 17. oktober 2021 #28 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 10.10): Jeg prøver å finne en kjæreste, og synes det er så sjeldent jeg finner en mann som virkelig er god i senga. Det har aldri noe med størrelsen deres å gjøre men om de har litt kraft i kroppen og er litt sterke og i god form. Nå dater jeg en fyr jeg liker, men sexen er så dårlig!! Og han merker det ikke, er bare fullt fokusert på sitt eget og at han skal få det deilig. Han enser jo ikke hvordannjrg har det. God sex har jeg faktisk bare hatt en gang, og det var den eldste jeg har datet, men han vat skikkelig godt trent i 30 åra. Har var 46 og helt normal, ikke stor. Frem til da trodde jeg at det var noe feil med meg.. Er så lei meg. Sex er så viktig. 😟 kansje jeg bare må bli skikkelig trent selv da for å finne en som er god i senga og makter å bevege seg med litt kraft. Anonymkode: bdd19...d13 Du har ikke traff kongen i senga da.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #29 Skrevet 17. oktober 2021 Så det er noe i veien med resten av verden? Nesten alle menn er dårlige i senga? Anonymkode: c0495...7c9 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #30 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 14.09): God sex utvikler man sammen i en trygg og langvarig relasjon. Du kan ikke forvente at noen vet hva du liker de første 50 gangene... Anonymkode: 496c5...e5f Alle kan forvente et minumum, da. Nå vet jeg ikke hva slags type sex Ts hadde, men man merker fort om man ligger med en egoist eller ikke. Man må iikke kommunisere absolutt alt. F.eks. er et minimums krav at personen man har sex med er engasjert og bryr seg om den andres nytelse også. Dette skal ikke trengs å kommuniseres. En egoist gidder man ikke ha noe mer med å gjøre, men en som man bare ikke klaffer helt seksuelt med er noe annet. Siste typen kan man skape bra sex med. Anonymkode: 7df3d...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #31 Skrevet 17. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (På 16.10.2021 den 10.33): Begjær slår begge veier. Daffe damer får egoistiske menn. Du har ligget med mange menn, skjønner jeg. Hvordan kan du uttale deg om hvordan andre menn er i senga? Hva sier det om kvinnen når hun har god sex med 80% av partnerne sine, mens resten er ræva? Fortsatt kvinnens feil, sikkert. Anonymkode: 9e131...ae9 1
Trolltunge Skrevet 17. oktober 2021 #32 Skrevet 17. oktober 2021 Hr. Aktiv skrev (På 16.10.2021 den 9.33): Begjær slår begge veier. Daffe damer får egoistiske menn. Så rettferdig er ikke livet dessverre. Kloke damer dumper imidlertid menn som er egoistiske i senga, og ikke mulig å snakke til rette. 4
Gjest Syngemann Skrevet 17. oktober 2021 #33 Skrevet 17. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 10.10): Jeg prøver å finne en kjæreste, og synes det er så sjeldent jeg finner en mann som virkelig er god i senga. Det har aldri noe med størrelsen deres å gjøre men om de har litt kraft i kroppen og er litt sterke og i god form. Nå dater jeg en fyr jeg liker, men sexen er så dårlig!! Og han merker det ikke, er bare fullt fokusert på sitt eget og at han skal få det deilig. Han enser jo ikke hvordannjrg har det. God sex har jeg faktisk bare hatt en gang, og det var den eldste jeg har datet, men han vat skikkelig godt trent i 30 åra. Har var 46 og helt normal, ikke stor. Frem til da trodde jeg at det var noe feil med meg.. Er så lei meg. Sex er så viktig. 😟 kansje jeg bare må bli skikkelig trent selv da for å finne en som er god i senga og makter å bevege seg med litt kraft. Anonymkode: bdd19...d13 Det høres ikke ut som han er koblet på deg. Min erfaring er at jeg får kraft jeg ellers ikke har når jeg kobler meg på. Den beste sexen etter min erfaring er når begge er koblet på hverandre. Det kan være digg om hun er fult fokusert på egen nytelse. Men om hun kun er det, uten å ense hvordan jeg har det kan det etterhvert bli litt som en jobb. Overført til dere tenker jeg at om han kun bryr seg om seg selv når dere har sex, så kan det bli slapt. Det er ikke naturlig for ham å gå all-in for å nyte deg og gi deg nytelse. Endret 17. oktober 2021 av Syngemann
Trolltunge Skrevet 17. oktober 2021 #34 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 13.09): God sex utvikler man sammen i en trygg og langvarig relasjon. Du kan ikke forvente at noen vet hva du liker de første 50 gangene... Anonymkode: 496c5...e5f Nei, men man kan forvente at det er litt interesse for at nytelsen er gjensidig, og det er ofte det som mangler. Da er det ikke særlig håp. 5
sicario Skrevet 17. oktober 2021 #35 Skrevet 17. oktober 2021 Trolltunge skrev (50 minutter siden): Nei, men man kan forvente at det er litt interesse for at nytelsen er gjensidig, og det er ofte det som mangler. Da er det ikke særlig håp. Kunne ikke falt meg inn å ha sex med noen, uten fokus på hennes nytelse. Det er jo partners nytelse som er hele morroa for min del. Den sterkeste driveren for min egen tenning, er partners nytelse. Trodde det var ganske vanlig..?🤔 Kan ofte gi faen i egen orgasme, penetrasjon osv så lenge partner er tilfredsstilt og fornøyd 😀 1
Hr. Aktiv Skrevet 17. oktober 2021 #36 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Du har ligget med mange menn, skjønner jeg. Hvordan kan du uttale deg om hvordan andre menn er i senga? Hva sier det om kvinnen når hun har god sex med 80% av partnerne sine, mens resten er ræva? Fortsatt kvinnens feil, sikkert. Anonymkode: 9e131...ae9 Jeg er faktisk mann og ja daffe damer ofrer jeg ikke mye gitt. Ikke sikkert jeg gidder å gjøre meg ferdig engang. Jeg har opplevd damer har vært veldig godt fornøyd med sexen mens jeg var ikke det. Hvordan forklarer du det? Å ja det er faktisk kvinnen som er uinteressert i å bidra når hun ligger der som en feltmadrass som skal penetreres til en fantastisk orgasme. Ikke stiller jeg store krav heller. Jeg ønsker bare at hun gir meg noe mere og viser meg at jeg er litt mere enn dette krysset i taket. Trolltunge skrev (55 minutter siden): Så rettferdig er ikke livet dessverre. Kloke damer dumper imidlertid menn som er egoistiske i senga, og ikke mulig å snakke til rette. Ja dere er heldige som kan stille slike krav og ha en ny i morgen hvis han dere har i kveld ikke duger. Men jeg tenker at den dama som er ekstraordinær stopper selv den største rundbrenneren.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #37 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 10.10): Jeg prøver å finne en kjæreste, og synes det er så sjeldent jeg finner en mann som virkelig er god i senga. Det har aldri noe med størrelsen deres å gjøre men om de har litt kraft i kroppen og er litt sterke og i god form. Nå dater jeg en fyr jeg liker, men sexen er så dårlig!! Og han merker det ikke, er bare fullt fokusert på sitt eget og at han skal få det deilig. Han enser jo ikke hvordannjrg har det. God sex har jeg faktisk bare hatt en gang, og det var den eldste jeg har datet, men han vat skikkelig godt trent i 30 åra. Har var 46 og helt normal, ikke stor. Frem til da trodde jeg at det var noe feil med meg.. Er så lei meg. Sex er så viktig. 😟 kansje jeg bare må bli skikkelig trent selv da for å finne en som er god i senga og makter å bevege seg med litt kraft. Anonymkode: bdd19...d13 Sex er dokumentert den beste treningen man kan ha. Så ja vil nok anbefale trening. Vurderer å begynne å trene jeg også, men mangler en ‘’trenings’’ partner. Anonymkode: df0c8...8d2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #38 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 10.58): vel han jeg var med som var så bra sa det var helt normal sex. Men det var sykt bra for meg. Har vært med menn som har vært større og var mye dårligere i senga. Og de hadde vondt og fikk krampe og ble slitne osv. Spesielt en var støl i dagevis etter helt daff sex. Da er ikke musklene vant med å jobbe. Kanskje du skal begynne å bevege på ræva di da Barbie? Sex er et samspill mellom to mennesker. Anonymkode: 22218...c04 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #39 Skrevet 17. oktober 2021 Mysticgirl skrev (På 16.10.2021 den 14.06): Da kan jo du ta kontrollen og ri han hardt og brutalt da? Neee det gidder hun ikke, da kan sminken begynne å renne Av mange tråder tror jeg denne er en av de dummeste på sex forumet. Når en mann ikke klarer å dundre hun gjennom senga og holde på i 4 timer i høyt tempo er de ubrukelige Noe sier meg at vedkommende har fått hjerneskade etter en slik behandling. Omtrent som fotballspillere som header fotballer. Anonymkode: 22218...c04 2
Millemy Skrevet 17. oktober 2021 #40 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 10.10): Jeg prøver å finne en kjæreste, og synes det er så sjeldent jeg finner en mann som virkelig er god i senga. Det har aldri noe med størrelsen deres å gjøre men om de har litt kraft i kroppen og er litt sterke og i god form. Nå dater jeg en fyr jeg liker, men sexen er så dårlig!! Og han merker det ikke, er bare fullt fokusert på sitt eget og at han skal få det deilig. Han enser jo ikke hvordannjrg har det. God sex har jeg faktisk bare hatt en gang, og det var den eldste jeg har datet, men han vat skikkelig godt trent i 30 åra. Har var 46 og helt normal, ikke stor. Frem til da trodde jeg at det var noe feil med meg.. Er så lei meg. Sex er så viktig. 😟 kansje jeg bare må bli skikkelig trent selv da for å finne en som er god i senga og makter å bevege seg med litt kraft. Anonymkode: bdd19...d13 Si hva du ønsker, mest mulig konkret 😊 Mannen kan jo ikke vite hva du tenner på..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå