Gjest kira87 Skrevet 15. oktober 2021 #1 Del Skrevet 15. oktober 2021 Flere som skal se på? Har allerede sett den på tv2 play og ble mektig imponert over byggverkene. Gleder meg til å følge denne serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 15. oktober 2021 #2 Del Skrevet 15. oktober 2021 Altså🤩 Har aldri hatt så lyst til å bygge lego før😅🤩 Hvem hadde trodd det skulle være så morro å se voksne mennesker bygge lego🤣🤣 Fordelen med å bare se på er at da kan man spise ostepopp samtidig😬😅👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 15. oktober 2021 #3 Del Skrevet 15. oktober 2021 Veldig artig program 😊 Jeg elsker å bygge lego😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 15. oktober 2021 #4 Del Skrevet 15. oktober 2021 Veldig artig program 😊 For noen dyktige folk!! Synes Erik Solbakken er uproff og travel da… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 15. oktober 2021 #5 Del Skrevet 15. oktober 2021 Har sett på - syns det var morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. oktober 2021 #6 Del Skrevet 15. oktober 2021 Heartland skrev (1 time siden): Veldig artig program 😊 For noen dyktige folk!! Synes Erik Solbakken er uproff og travel da… Det er fordi at alle programledere for Lego Masters skal herme etter det originale Lego Masters, noe som gjør det litt slitsomt. Forstår ikke hvorfor de ikke bare kan være seg selv. Ellers likte jeg første episode godt, jeg har sett det som finnes av LM omtrent, bortsett fra det svenske, det vekker Legonerden i meg og jeg skulle ønske jeg hadde større plass og mer penger😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vuling Skrevet 16. oktober 2021 #7 Del Skrevet 16. oktober 2021 Synes det er et kjempekoselig program. Vi ser sammen, hele familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. oktober 2021 #8 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hele familien har sett første episoden her nå! Alle syns det var veldig moro, både voksne, 6-åringen og tenåringen. Lover bra for videre utover. Håper de er gode på å finne på gøyale oppgaver og twister. Syns Erik var en fin programleder! Bra han prøver å gjøre litt ut av seg, og være litt "moroklump". Må jo finne på noe akkurat den tiden folk står og bygger lego... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 20. oktober 2021 #9 Del Skrevet 20. oktober 2021 Synes det var veldig bra, ser på det sammen med sønnen min på 14 år, så fortsatt er veldig glad i Lego. Og jeg fikk og lyst på Lego nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonflower__ Skrevet 21. oktober 2021 #10 Del Skrevet 21. oktober 2021 Hvilken Lego Masters er den originale? Begynte å se LM Australia ettersom jeg likte den norske versjonen så godt, koselig program. Men ser jo fort at det ikke er spesielt originalt noe av det, mye er direkte kopi. Mulig det er en av betingelsene for å få rettighetene til programmet? Har forsåvidt ingenting i mot den mer "nedpå" tilnærmingen til reality tv, de gjør litt narr av sjangeren uten at det er gjort med hensikt i å være slem, hehe. Og selv om selve konseptene, morsomhetene og oppgavene er kopier, så er i alle fall kreasjonene ganske originale for hvert enkelt par. Det er gøy å se hva de får til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trotwood Skrevet 23. oktober 2021 #11 Del Skrevet 23. oktober 2021 Gøy å se på, Lego er kjekt og koselige deltakere minner om Masterchef 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2021 #12 Del Skrevet 23. oktober 2021 Synd at noen måtte hjem fra nå av 😅 Syns alle parene er så unike og spesielle, og det hadde vært gøy å se aaalle videre fremover. Men men, det er jo en konkurranse. Og riktig par dro vel ut. Merket at de ikke helt var på samme nivå som de andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vuling Skrevet 23. oktober 2021 #13 Del Skrevet 23. oktober 2021 moonflower__ skrev (På 21.10.2021 den 8.34): Hvilken Lego Masters er den originale? Begynte å se LM Australia ettersom jeg likte den norske versjonen så godt, koselig program. Men ser jo fort at det ikke er spesielt originalt noe av det, mye er direkte kopi. Mulig det er en av betingelsene for å få rettighetene til programmet? Har forsåvidt ingenting i mot den mer "nedpå" tilnærmingen til reality tv, de gjør litt narr av sjangeren uten at det er gjort med hensikt i å være slem, hehe. Og selv om selve konseptene, morsomhetene og oppgavene er kopier, så er i alle fall kreasjonene ganske originale for hvert enkelt par. Det er gøy å se hva de får til! Det er en engelsk versjon som er originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonflower__ Skrevet 24. oktober 2021 #14 Del Skrevet 24. oktober 2021 5 hours ago, Vuling said: Det er en engelsk versjon som er originalen. En engelsk versjon? Den britiske, amerikanske eller australske da? Hehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 3. november 2021 #15 Del Skrevet 3. november 2021 (endret) Hvorfor er det ingen som tenkte på 9/11 twin towers da de skulle sprenge lego? Endret 3. november 2021 av hunteragain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 5. november 2021 #16 Del Skrevet 5. november 2021 hunteragain skrev (På 3.11.2021 den 22.49): Hvorfor er det ingen som tenkte på 9/11 twin towers da de skulle sprenge lego? Det blir litt som å spørre seg om hvorfor ingen laget utøya når de fikk i oppgave å lage en øy(se bort fra at den øya skulle være magisk). Kan rippe opp vonde minner hos noen som sitter å ser på, selv om ikke alle kjente noen personlig som ble rammet av utøya terroren eller terrorangrepet 9.11 så har vi nesten alle et eller annet forhold til det, vi har sett fæle bilder og noen reagerer kraftigere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 5. november 2021 #17 Del Skrevet 5. november 2021 Så herlige de tvillingbrødrene er🥰 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 5. november 2021 #18 Del Skrevet 5. november 2021 Frøken88 skrev (Akkurat nå): Det blir litt som å spørre seg om hvorfor ingen laget utøya når de fikk i oppgave å lage en øy(se bort fra at den øya skulle være magisk). Kan rippe opp vonde minner hos noen som sitter å ser på, selv om ikke alle kjente noen personlig som ble rammet av utøya terroren eller terrorangrepet 9.11 så har vi nesten alle et eller annet forhold til det, vi har sett fæle bilder og noen reagerer kraftigere enn andre. Jeg så ingen episoder før den med eksplosjon. Synes det hadde vært fint å se dem lage realistiske kunstverk, ikke bare idealisme. Enten noe fra andre verdenskrig eller Tvillingtårnene eller The Murrah Building. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiisa Skrevet 5. november 2021 #19 Del Skrevet 5. november 2021 Heier på de to litt «eldre» mennene tror jeg. Eller nei, kanskje heller de to brødrene som ikke er så tekniske. Nei, han polske og han andre! Eller.. far og sønn? Er jo umulig å velge favoritt!!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 14. november 2021 #20 Del Skrevet 14. november 2021 Første episoden så jeg maks på i 5 minutter. Nei, dette er ikke noe for meg. Samtidig ble jeg litt nysgjerrig, begynte å se litt mer de neste fredagene. Sist fredag satt jeg klistret, resten kommer jeg til å følge med på, var faktisk moro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå