Gå til innhold

Lego Masters Norge


Gjest kira87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 år senere...

Noen som vet om det er planlagt noen ny sesong av dette? Det var forfriskende med et gladprogram som ikke bare var en ny runde med resirkulering av kjendiser man er drittlei av.. :arwen:

Fikk inntrykk av at de hadde gode seertall også.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (På 23.2.2023 den 18.51):

Noen som vet om det er planlagt noen ny sesong av dette? Det var forfriskende med et gladprogram som ikke bare var en ny runde med resirkulering av kjendiser man er drittlei av.. :arwen:

Fikk inntrykk av at de hadde gode seertall også.

 

Cookie123 skrev (21 timer siden):

Jeg skulle også gjerne sett en sesong til av dette!!! 

Aner ikke om det kommer ny sesong, men jeg håper det. 

I mellomtiden kan jeg anbefale Lego Masters Australia & Lego Masters USA. Ligger på TV2 play. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Jeg ønsker meg ny sesong av Lego Masters Norge!

En goodwibe-serie med vanlige folk som briljerer innenfor noe som fascinerer. Byggverkene var helt suverene å se på.

Kanskje en av de bedre helge-seriene TV2 har hatt - noensinne. 

Ser TV2 klaget over at seertallene hadde droppet fra 400 000 seere til 350 000 seere, noe de ikke var fornøyde med. På tross for at serien hanket inn 48% av seerne i målgruppen 20-49 år. Til sammenligning ligger Farmen og Skal Vi Danse på rundt 520 000 seere.

Jeg synes ikke seertallet hørtes så ille ut. Jeg skjønner ikke hva dem forventer. Særlig rundt et konsept som TV2 selv har innrømmet at det tar tid for å bygge opp. Og så gir de seg etter 1 sesong? 

Og jeg antar at Lego sponser dette programmet ganske grovt siden det gir så enorm god reklame.

Er visst mye lettere å sende Huskestue i reprise for 100. gang på en fredagskveld? Hvilke seertall gir dèt, liksom? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (1 time siden):

Ønsker meg også mer Lego Masters!!! Veldig bra program!!

Enig! Har sett alt av de andre landene som ligger på rv2 play og vil bare ha mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...