Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rosatoast skrev (På 18.10.2021 den 10.48):

Nei, alle menn er ikke utro.

Min mann har ikke vært utro, og kommer nok ikke til å være det heller :)

Du kan jo tenke deg at kanskje 20.000 kvinner/menn skriver her inne at partner har vært utro, også finnes det 250.000 andre der ute i Norge som lever lykkelig. (random eksempel på tall, men du forstår hva jeg mener. Mindretallet er utro).. Så du kan faktisk ikke leve livet ditt utfra hva du leser på kvinneguiden, det er jo helt absurd latterlig dumt. 

Hvordan vet du hundre prosent sikkert at han ikke har vært utro eller ikke kommer til å være det i en eller annen gang i fremtiden?

Anonymkode: f7936...583

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mennene som ikke er utro har bare ikke fått anledningen enda, det er min erfaring. 

Spør enhver over snittet vakker dame hvor vanskelig det er å få en gift mann til å løpe siklende etter seg. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. 

Særdeles sjarmerende naivt å tro at enkelte menn bare ikke har det i seg å være utro. 

Anonymkode: e7012...8d5

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 12.06):

Min erfaring også. De kan leve i lykkelige forhold, men byr sjansen seg, blir driften for sterk. Ikke alle selvfølgelig, men svært mange.. 

Anonymkode: 9c8f9...49d

Ja enig. Hilsen mann.

Anonymkode: a0806...dc2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2021 den 0.11):

Fant nettopp ut at samboer har vært utro på jobb-reise i helgen.. Han driver på med sin kvinnelige sjef..

Anonymkode: f3cb3...1c9

Kjipærn.

Anonymkode: a0806...dc2

Skrevet

De mennene som ikke har vert utro har bare ikke fått sjansen enda. Så når de får sjansen, har alle vert utro ja😉 etablerte menn med koner og barn er de enkleste. Se søker selv etter sex på si. 

Anonymkode: 60093...937

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De mennene som ikke er utro har bare ikke fått anledningen enda, det er min erfaring. 

Spør enhver over snittet vakker dame hvor vanskelig det er å få en gift mann til å løpe siklende etter seg. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. 

Særdeles sjarmerende naivt å tro at enkelte menn bare ikke har det i seg å være utro. 

Dama trenger ikke å være over gjennomsnittet vakker engang.

Det som man finner attraktivt med en annen person er jo subjektivt

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"Spør enhver over snittet vakker dame", helt  feil. Ikke uvanlig at utro menn går ned i "standard" når de finner elskerinner. Så "spør enhver som kan tenkes å være villig" , blir riktig her.

Anonymkode: c4f7b...b24

• Liker 1
Skrevet

Nei.

På lik linje som at ikke alle kvinner heller er utro.

• Liker 1
Skrevet

De mennene jeg har vært i forhold med, stemmer ikke med mange av beskrivelsene på menn her på KG 

Lurer litt på hvor dere treffer disse kjipe mennene.. 

Anonymkode: 3f51f...553

Skrevet

Og til dere som sier, JA bare mannen får en sjanse.. 

Altså, det er jo også et valg. Du havner jo plutselig ikke bare naken med noen helt uten videre! Enten er du full, og da er det et valg, gå ut på byen eller jobb reiser å drikke, vil jeg si er et dårlig valg om du er i et forhold. Unngår sykt mye konflikter også. 

Og du velger å skape en relasjon med en annen, det skjer ikke bare av seg selv, du må ta bevisste valg hele tia. 

Så, om en mann "får" sjansen har han selv vært med på å lage den muligheten og det er ganske enkelt å unngå. 

Bevisste menn med en god del selvinnsikt er ikke utro.  Og om lysten skulle komme, er det fult mulig å være ærlig om det i et trygt forhold 

K42 ( Gift 16 år) 

Anonymkode: 3f51f...553

Skrevet

Ikke jeg. Har hatt mange sjanser, men det er rett og slett ikke aktuelt. Så enkelt som det.

Anonymkode: 52f54...83f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

"Spør enhver over snittet vakker dame", helt  feil. Ikke uvanlig at utro menn går ned i "standard" når de finner elskerinner. Så "spør enhver som kan tenkes å være villig" , blir riktig her.

Anonymkode: c4f7b...b24

Samboeren min har vært utro det siste året et par ganger faktisk.

Både i edru og full tilstand med en venninne som er det man kan kalle mindre pen, og har så vidt jeg vet kun hatt en mann en gang.

Det kan godt hende hun er råbra i sengen siden hun er så takknemlig og sulteforet på både pikk og oppmerksomhet, men jeg forstår ikke at han velger en dame som har et utseende som de fleste ville takket nei til.

I tillegg er hun skikkelig overvektig

Skrevet

Nei.

Anonymkode: f44e5...bc7

Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 15.10.2021 den 15.00):

Rundt 50% av befolkningen er eller har vært utro. Ganske likt fordelt mellom kjønnene avhengig av hvilken studie du leser.

Så nei, ikke alle. Men veldig mange.

Jeg er i ja-statistikken. Men har ikke vært utro etter at jeg ble 22. 

Anonymkode: c4a4e...3c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Samboeren min har vært utro det siste året et par ganger faktisk.

Både i edru og full tilstand med en venninne som er det man kan kalle mindre pen, og har så vidt jeg vet kun hatt en mann en gang.

Det kan godt hende hun er råbra i sengen siden hun er så takknemlig og sulteforet på både pikk og oppmerksomhet, men jeg forstår ikke at han velger en dame som har et utseende som de fleste ville takket nei til.

I tillegg er hun skikkelig overvektig

De utroe mennene tar de får. Siden markedet er dårlig. Bor du med han fremdeles?

Gjest HarryDotter
Skrevet
Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06):

Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. 

Hva må til for å unngå utroskap?

Alle er utro!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De utroe mennene tar de får. Siden markedet er dårlig. Bor du med han fremdeles?

Nei

• 11 måneder senere...
Skrevet

Ja de er alle utro, verdiløse krek som ikke fortjener kjæreste☹️

Anonymkode: d618b...b6b

Skrevet
Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06):

Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. 

Hva må til for å unngå utroskap?

Ja absolutt! Verdens 4.5 milliarder menn puler rundt konstant, der et som en kløe vi aldri får tilfredsstilt.

Skrevet

Av egen erfaring vil jeg si ja. Så lenge sjansen byr seg så er de aller fleste menn utro. Vært i tre langvarige forhold, alle tre var utro. 

Anonymkode: fd2f1...dfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...