Antiviruset Skrevet 16. oktober 2021 #81 Skrevet 16. oktober 2021 Mariposa__ skrev (14 minutter siden): Så ingen er genuint interessert er det du sier?🙄 når målet ikke er lett å nå da? Gir opp!! Du hører jo ikke etter! Alle menn er ikke slik, mange menn er slik. Det er en vesentlig forskjell. Og det finnes strategier du kan bruke for å luke de bort. Da nytter det ikke med ons, høre på fine ord, gi sex lett. Se alltid på handlingene! som jeg har forklart deg tidligere. Bruker dere ikke disse strategiene går dere inn i et minefelt av useriøse menn som bare er ute etter sex. Virker ikke som at mange kvinner forstår dette, og klarer å ta aksjon. Mange kvinner er for naive, gir sex alt for lett og ser ikke alle faresignalene som er der fra første stund fordi man lar seg sjarmere i senk. 1
Mariposa__ Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #82 Skrevet 16. oktober 2021 Antiviruset skrev (17 minutter siden): Du hører jo ikke etter! Alle menn er ikke slik, mange menn er slik. Det er en vesentlig forskjell. Og det finnes strategier du kan bruke for å luke de bort. Da nytter det ikke med ons, høre på fine ord, gi sex lett. Se alltid på handlingene! som jeg har forklart deg tidligere. Bruker dere ikke disse strategiene går dere inn i et minefelt av useriøse menn som bare er ute etter sex. Virker ikke som at mange kvinner forstår dette, og klarer å ta aksjon. Mange kvinner er for naive, gir sex alt for lett og ser ikke alle faresignalene som er der fra første stund fordi man lar seg sjarmere i senk. Var ikke deg jeg siterte. Gir ikke lett sex. Han siste jeg datet og hadde mye kontakt med daglig i uker/mnd og litt «no contact» pga små løgner(ikke utroskap),var ikke ute etter kun sex,men ville det også. Han ville møtes til turer/fjellturer og andre ting før soverommet. Han sa fra dag én at han ikke var ute etter å lure en og at vi skulle kommunisere godt(som vi har gjort)og være ærlige om hensiktene osv. Han hadde hatt et par fwb etter et mangeårig forhold. Jeg var litt redd han bare ville fwb men han sa flere ganger at det var ikke primært det han var ute etter og at vi skulle se det an hvordan vi trivdes i hverdagen med hverandre. Har blitt brent noen ganger tidligere så har vært veldig på vakt. Vi snakket om alt og ingenting også seksuelt inn i mellom men det var ikke hovedfokuset. Han nevnte også å treffe barna hans om det ble seriøst nok. Vet ikke om han sa det bare for å si det. Vi har hatt god kjemi både emosjonelt og fysisk. Men han er også en sjarmør. Godt likt,omgjengelig og kanskje litt push over🤔
Antiviruset Skrevet 16. oktober 2021 #83 Skrevet 16. oktober 2021 Mariposa__ skrev (2 minutter siden): Var ikke deg jeg siterte. Gir ikke lett sex. Han siste jeg datet og hadde mye kontakt med daglig i uker/mnd og litt «no contact» pga små løgner(ikke utroskap),var ikke ute etter kun sex,men ville det også. Han ville møtes til turer/fjellturer og andre ting før soverommet. Han sa fra dag én at han ikke var ute etter å lure en og at vi skulle kommunisere godt(som vi har gjort)og være ærlige om hensiktene osv. Han hadde hatt et par fwb etter et mangeårig forhold. Jeg var litt redd han bare ville fwb men han sa flere ganger at det var ikke primært det han var ute etter og at vi skulle se det an hvordan vi trivdes i hverdagen med hverandre. Har blitt brent noen ganger tidligere så har vært veldig på vakt. Vi snakket om alt og ingenting også seksuelt inn i mellom men det var ikke hovedfokuset. Han nevnte også å treffe barna hans om det ble seriøst nok. Vet ikke om han sa det bare for å si det. Vi har hatt god kjemi både emosjonelt og fysisk. Men han er også en sjarmør. Godt likt,omgjengelig og kanskje litt push over🤔 Joda men her lyser det jo av at han vil ha alle "åpninger" oppe og ikke forplikte seg, men at det kan skje om alt klaffer! Eller "om" det blir seriøst nok. Om ting skal bli seriøst handler for det meste om en vilje om at det skal bli det. Når kjemien er der og dere klaffer sammen? Ja da er ikke viljen der i sterk nok grad, og når han sier det helt i starten så viser han jo at det ikke er seriøst. Hører jeg en dame si at jeg vil ha et seriøst forhold om "alt klaffer" er dette det samme som at jeg avslutter det. Alt vil aldri klaffe, og bare en slik uttalelse viser at viljen til å satse mangler. Det samme gjelder "Om det blir seriøst" det ligger i samme gate. Når man har hatt sex er allerede ting blitt seriøst for et mentalt friskt menneske. Da er de første og sterke båndene knyttet. Slik du beskriver det er du bare en fwb for han. De har ofte det fint sosialt sammen av og til. Men viljen til å knytte forpliktelser mangler. Ofte skyldes det bagasje man har med seg fra tidligere levd liv. 1
Mariposa__ Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter #84 Skrevet 16. oktober 2021 Antiviruset skrev (23 minutter siden): Joda men her lyser det jo av at han vil ha alle "åpninger" oppe og ikke forplikte seg, men at det kan skje om alt klaffer! Eller "om" det blir seriøst nok. Om ting skal bli seriøst handler for det meste om en vilje om at det skal bli det. Når kjemien er der og dere klaffer sammen? Ja da er ikke viljen der i sterk nok grad, og når han sier det helt i starten så viser han jo at det ikke er seriøst. Hører jeg en dame si at jeg vil ha et seriøst forhold om "alt klaffer" er dette det samme som at jeg avslutter det. Alt vil aldri klaffe, og bare en slik uttalelse viser at viljen til å satse mangler. Det samme gjelder "Om det blir seriøst" det ligger i samme gate. Når man har hatt sex er allerede ting blitt seriøst for et mentalt friskt menneske. Da er de første og sterke båndene knyttet. Slik du beskriver det er du bare en fwb for han. De har ofte det fint sosialt sammen av og til. Men viljen til å knytte forpliktelser mangler. Ofte skyldes det bagasje man har med seg fra tidligere levd liv. Du tar helt feil her. Han var mer pågående enn meg. Ville møtes titt og ofte men jeg bremset han. Han har flere barn så tror ikke han ligger rundt nei. Jeg konfronterte han et par ganger pga løgn som han nektet på. Små løgner om å ha barn eller ikke og eller om han hjalp en eks med å flytte ting osv. Trodde sikkert jeg ble sjalu men nei,blir mer sur av at de unngår sannheten eller pynter på den. Mange menn er konfliktsk, og vil ikke ha drama,men blir mer drama av å ta hvite løgner. Han sa forresten flere ganger han ville satse så her tar du faktisk veldig feil. Forsvarer ikke alt for personen er langt fra perfekt og det å ta løgner er helt uakseptabelt. Vi har hatt litt styr pga det. Vært i no contact noen ganger pga jeg har konfrontert og han nektet. Det et overhodet ikke greit. Tror fortsatt ikke han ligger rundt men om han ligger med noen andre nå det veit jeg ikke. Håper ikke. Han har hatt covid nylig så tviler på han hadde sex med noen da🤷♀️
Christina82 Skrevet 16. oktober 2021 #85 Skrevet 16. oktober 2021 Ryddet for avsporing. Moonshine, mod
Gjest Tohjørning Skrevet 17. oktober 2021 #86 Skrevet 17. oktober 2021 Alle menn er polygamister av natur, hvis det er det du mener. Men det betyr ikke at alle menn er utro. Resten handler om enten (manglende) muligheter, eller en god dose selvdisiplin (dersom mulighetene er der).
Gjest Alterego666 Skrevet 17. oktober 2021 #87 Skrevet 17. oktober 2021 Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06): Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. Hva må til for å unngå utroskap? Det er vel cirka like mange menn som kvinner som er utro. Dersom du googler litt vil du finne statistikker med litt forskjellige resultater, men dette er hovedtrenden: Mange menn og kvinner rapporterer at de er utro én eller flere ganger. For menn er det opp mot halvparten, for kvinner noe over en tredel. Forskjellen i andel vil ofte bli forklart med at menn er ganske etterrettelige i negativ egenrapportering mens kvinner underrapporterer.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #88 Skrevet 17. oktober 2021 Fant nettopp ut at samboer har vært utro på jobb-reise i helgen.. Han driver på med sin kvinnelige sjef.. Anonymkode: f3cb3...1c9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #89 Skrevet 17. oktober 2021 Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06): Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. Hva må til for å unngå utroskap? Enig.. Men jeg tenker da, de som er utro eller vil ha andre damer (Jeg er dame , derfor spør jeg rettet mot menn), er dere da egentlig lysten på å forlate det dere har hjemme? Sånn helt seriøst! En er ikke utro for ingenting. Anonymkode: 9acc9...68f 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2021 #90 Skrevet 17. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fant nettopp ut at samboer har vært utro på jobb-reise i helgen.. Han driver på med sin kvinnelige sjef.. Anonymkode: f3cb3...1c9 Velkommen i klubben. Ble slutt med min ifjor. Utroskap Anonymkode: 9acc9...68f
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #91 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 16.10.2021 den 15.56): Alle menn er tilbøyelige til å være utro. Men de færreste menn er utro. Og grunnen er at de ikke har noen å være utro med. Det er ikke så lett for menn å få damer. Er de heldig får de én. For å være utro må han få en dame til. Og det er ganske utopisk å få til for de fleste menn. Anonymkode: 0a83f...e5e Hadde du skrevet at de fleste menn hadde ligget med andre enn dama hvis de hadde hatt mulighet og tillatelse så hadde jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg. Men alle menn har ikke like ræva moral som deg og syns det er helt greit å bak ryggen til den de deler livet med. Anonymkode: 0fc14...ee1
Rosatoast Skrevet 18. oktober 2021 #92 Skrevet 18. oktober 2021 Mariposa__ skrev (På 14.10.2021 den 16.06): Mye snakk om utroskap her inne. Hvorfor ha et forhold til noen om de på et tidspunkt vil være/blir utro etter litt?!?Er ufrivillig enslig men blir livredd for å gå inn i forhold når man leser om all utroskapen her inne. Hva må til for å unngå utroskap? Nei, alle menn er ikke utro. Min mann har ikke vært utro, og kommer nok ikke til å være det heller Du kan jo tenke deg at kanskje 20.000 kvinner/menn skriver her inne at partner har vært utro, også finnes det 250.000 andre der ute i Norge som lever lykkelig. (random eksempel på tall, men du forstår hva jeg mener. Mindretallet er utro).. Så du kan faktisk ikke leve livet ditt utfra hva du leser på kvinneguiden, det er jo helt absurd latterlig dumt.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #93 Skrevet 18. oktober 2021 Alle rundt meg er/har vært utro. Det har eksplodert utover i 30-årene. Anonymkode: 52f54...83f 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #94 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Velkommen i klubben. Ble slutt med min ifjor. Utroskap Anonymkode: 9acc9...68f Hva skjedde og kan du utdype litt mer? Anonymkode: f3cb3...1c9
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2021 #95 Skrevet 18. oktober 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Velkommen i klubben. Ble slutt med min ifjor. Utroskap Anonymkode: 9acc9...68f Hvordan fant du ut av det? Anonymkode: f3cb3...1c9
Gjest Cisne Skrevet 18. oktober 2021 #96 Skrevet 18. oktober 2021 Ja. De fleste menn er utro, om de får sjansen…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #97 Skrevet 20. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 14.10.2021 den 22.35): Tror faktisk de fleste menn er utro om forholdene ligger til rette. De kan ha et godt forhold. Elske kona og familien, ha aktivt sexliv hjemme, vil absolutt ikke miste kona, men de er noen sveklinger i forhold til kvinner. Dersom forholdene plutseleg ligger til rette, er de noen svake dyr. Det er min konklusjon etter å ha observert mye idioti fra diverse "solide" mannfolk. Trist, men sånn ser det ut. Anonymkode: c4f7b...b24 Dette stemmer hundre prosent med min egen erfaring. Har sett så mange ordentlig menn, som i utgangspunktet er «hel ved», være utro når sjansen byr seg. Får de et godt tilbud, så slår de i de aller fleste tilfeller til. Betyr ikke at de har et dårlig forhold eller ønsker seg ut. Er bare slik de er skrudd sammen. Og i veldig mange tilfeller aner ikke kjæresten hjemme noe som helst. Skremmende, men dessverre en realitet. Anonymkode: d8671...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #98 Skrevet 20. oktober 2021 JA! Hilsen mann. Anonymkode: 19639...dda
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #99 Skrevet 20. oktober 2021 Er flere former for utroskap, ikke bare sex. Så ja, jeg tror om ikke alle, men de fleste menn er utro, på en eller annen måte. Anonymkode: c6172...0c1 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2021 #100 Skrevet 24. oktober 2021 Tror nok så og si alle menn kunne vært utro hvis sjansen bød seg. Menn er simple vesener som lett blir fristet, og lett gir etter for denne type fristelse. Hjernen kobler liksom ut i sånne settinger, da kåtskapen tar over.. da er kjæreste/samboer/kone hjemme lett glemt, og egoismen tar overhånd. Dessverre! Den dagen jeg blir singel igjen skal jeg aldri ha kjæreste mer og kommer til å leve godt med det😊 Anonymkode: 24125...aad 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå