Gå til innhold

Skoskap i mørk farge


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Alle mine møbler er mørke og jeg trenger derfor et skoskap som er mørkt men jeg finner det ikke??!! Noen som vet? Ser masse i furu og lyst men ikke mørkt :sur: Mener mørke brunt.. Kan jo lakere/male selv men vil helst unngå det da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg tror jeg vet hva du mener. De har ett helt greit ett på IKEA (har lett etter bilde på nettsidene deres men kan ikke finne det der). Det er fire skuffer med plass til to par sko i hver skuff/hylle.

Men - de har det bare i bjørk/bøk. Lyst tre altså. Er på jakt etter et litt pent skoskap selv. Eller en veldig smal kommode. Men det er virkelig ikke mye å finne. Enten er det plast eller så er det lyst tre. Grr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg tror jeg vet hva du mener. De har ett helt greit ett på IKEA (har lett etter bilde på nettsidene deres men kan ikke finne det der). Det er fire skuffer med plass til to par sko i hver skuff/hylle.

Men - de har det bare i bjørk/bøk. Lyst tre altså. Er på jakt etter et litt pent skoskap selv. Eller en veldig smal kommode. Men det er virkelig ikke mye å finne. Enten er det plast eller så er det lyst tre. Grr.

Har sett det jeg oxo, det er helt greit og fint men det er bare det at det er lyst... vil ha i mørkt!!!! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...