Gå til innhold

Marie Melania Bjørnsen


Anya66

Anbefalte innlegg

Plengionika skrev (På 17.11.2021 den 21.55):

Jeg gikk sammen med henne på BI, og ja hun er virkelig et vesen man legger merke til 😃 mer positivitet, optimisme og gledespreder skal man lete lenge etter!

Nydelig og flott jente som er fargerik og slike mennesker trenger vi. Hun tørr å være seg selv. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fantastisk jente inside out. Og fantastisk vakker, spesielt uten sminke. 
 

Men har dessverre ikke sansen for A. Han virker så negativ og skal alltid komme med sånne stikk og himle med øynene etc. håper inntrykket mitt av han er feil, for hennes del. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Men hvem er hun? Synes hun er galskjønn og virkelig fin jente. Men hva er bakgrunnen hennes? Og studerer hun eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det hennes ekte hår? Jeg var sikker på at det måtte være løshår i og med at det er så mye og så langt, men når hun stykket det opp for å krølle det på snap i dag så ble jeg faktisk litt usikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (16 minutter siden):

Er det hennes ekte hår? Jeg var sikker på at det måtte være løshår i og med at det er så mye og så langt, men når hun stykket det opp for å krølle det på snap i dag så ble jeg faktisk litt usikker 

Hennes eget hår ja 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


 

Zurazurafina skrev (På 17.11.2021 den 19.34):

Hun har ”studert“ psykologi veldig lenge, så heg har blitt litt usikker på om hun faktisk gjør det. Aldri snakk om innlevering, eksamen eller forelesning. Hun er enebarn og fra en rik familie. Tror foreldrene sponer hele livsstilen. 

Det kan virke sånn ja. Hun tar en bachelor i psykologi, og jobber hos faren innimellom. Livsstilen hennes er ikke akkurat billig, så må garantert få hjelp fra familien. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men hva er familien hennes rik på? For jeg ser ingenting som viser hva de gjør, bare at de er mye ute å spiser dyrt, dyre klær, stor båt, stor leilighet osv... 

Ellers så synes jeg de virker som en helt fantastisk fin familie, så sammensveiset og genuine! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Marie Melania er en frisk vindpust på SnapChat. Ei helt super dame som strutter av positivitet 👏 Tror ikke det har kommet noe negativt utav hennes munn. 

Gleder meg på hennes vegne til arvingen kommer 💖

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor de kule nye solbrillene henne er i fra? Jeg ser flere har spurt henne, men ser ikke ut som hun svarer på det 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (5 minutter siden):

Sikkert aliekspress

Hun shopper nok ikke der,gitt. Utrolig pengeforbruk hun har også bare dyre butikker. Virker ikke som hun jobber heller. Men faren er visst veldig rik,så får vel en god sum fra han inn på konto stadig vekk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (4 timer siden):

Hun shopper nok ikke der,gitt. Utrolig pengeforbruk hun har også bare dyre butikker. Virker ikke som hun jobber heller. Men faren er visst veldig rik,så får vel en god sum fra han inn på konto stadig vekk.

Hehe, ja. Hun er nok den jeg har sett som bruker høyest summer - uten å skulle skryte. Det er bare såpass naturlig for henne at hun ikke forstår at det er helt vilt hvordan hun fremstår. Det er nok usannsynlig mye penger i familien og hun er jo enebarn. 
Samtidig synes jeg hun virker som en skikkelig fin person

Endret av Fruen92
Skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun sa idag ar hun fortiden jobber for pappaen sin, og ar hun har bodd på gimle(frogner) hele livet så åpenbart at de har mye penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (39 minutter siden):

Hun sa idag ar hun fortiden jobber for pappaen sin, og ar hun har bodd på gimle(frogner) hele livet så åpenbart at de har mye penger.

Det å bo på Frogner er ikke synonymt med mye penger altså. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...