Gå til innhold

Mannen bryr seg kun om sin egen orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for alle!

For å oppsummere.

1. Han vil aldri fingre eller slikke kjører rett på selv om jeg får vondt. Gir tydelig beskjed om at det er vondt, da tar han d litt roligere. Samtidig klarer jeg ikke å sette ned foten for vet om jeg gjør d gidder han ikke å ha sex. Jeg kan tenke meg sex daglig han er mer 1-2 ganger i uken typen. Så derfor godtar jeg 0 vorplay for er så klar for sex hehe. 

2. Han vet jeg fikser meg selv etterpå og lever godt med det. Jeg kommer ca 50% av gangen vi har sex. Men det er så nedtur de gangen han ikke gidder. 

3. Å bare gå fra han etter jeg har fått orgasme har jeg ikke ork til, da blir d sikkert sexnekt i 1 mnd. Har allerede for lite. 

4. Han er en person som på alle plan i livet vil gjør minst mulig. Ekstremt bedagelig anlagt. Dette gjelder også når d kommer til sex. 

5. Han avviser meg alltid når jeg prøver meg. Blir han selv avvist gir han seg ikke og siden jeg er ekstremt gla i sex gir jeg jo etter. 

 

Men får vell skjerpe meg og bare sette ned foten og kjøre hardt på med sexnekt. Prating funker ikke, noe form for terapi er han ikke med på. Er bare veldig vanskelig når jeg får så lite i utgangspunktet.... 

Anonymkode: 2f2f7...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

. Samtidig klarer jeg ikke å sette ned foten for vet om jeg gjør d gidder han ikke å ha sex.

Du bør gjøre det likevel. Sette foten ned, ikke bare en uke. Han klarer seg jo en uke, men hva hvis du faktisk gjør det noen uker.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han avviser meg alltid når jeg prøver meg. Blir han selv avvist gir han seg ikke og siden jeg er ekstremt gla i sex gir jeg jo etter. 

Dette viser jo at du ikke setter foten ned. Du gir jo etter. Da blir det ikke noen forandring. Har du faktisk prøvd å ha en ordentlig samtale med han om dette? Hva sier han da?

Anonymkode: d0112...322

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for alle!

For å oppsummere.

1. Han vil aldri fingre eller slikke kjører rett på selv om jeg får vondt. Gir tydelig beskjed om at det er vondt, da tar han d litt roligere. Samtidig klarer jeg ikke å sette ned foten for vet om jeg gjør d gidder han ikke å ha sex. Jeg kan tenke meg sex daglig han er mer 1-2 ganger i uken typen. Så derfor godtar jeg 0 vorplay for er så klar for sex hehe. 

2. Han vet jeg fikser meg selv etterpå og lever godt med det. Jeg kommer ca 50% av gangen vi har sex. Men det er så nedtur de gangen han ikke gidder. 

3. Å bare gå fra han etter jeg har fått orgasme har jeg ikke ork til, da blir d sikkert sexnekt i 1 mnd. Har allerede for lite. 

4. Han er en person som på alle plan i livet vil gjør minst mulig. Ekstremt bedagelig anlagt. Dette gjelder også når d kommer til sex. 

5. Han avviser meg alltid når jeg prøver meg. Blir han selv avvist gir han seg ikke og siden jeg er ekstremt gla i sex gir jeg jo etter. 

 

Men får vell skjerpe meg og bare sette ned foten og kjøre hardt på med sexnekt. Prating funker ikke, noe form for terapi er han ikke med på. Er bare veldig vanskelig når jeg får så lite i utgangspunktet.... 

Anonymkode: 2f2f7...66f

Altså, dette høres jo helt vilt ut. Null forspill? Sexnekt? Nekter å ta nei for et nei når han vil, men avviser deg uten problemer?  Jeg greier ikke se for meg at dette er en hensynsfull og omsorgsfull partner ellers? 😶

(Ikke at det hjelper deg, men sånn for å nyansere hvordan gode menn er - jeg bruker lang tid på å komme, og da stort sett med leketøy samtidig, likevel gjør min partner alt for at jeg skal få komme først før han tillater seg selv det. Noen ganger går det ikke, om det f.eks er veldig lenge siden sist, men det er alltid tilbud om annen "hjelp" etterpå. Å komme på 5 minutter er virkelig ikke "mye arbeid" for partner....)

Anonymkode: d7baf...8b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er jo ikke greit! Jeg vil anbefale parterapi og/eller time hos sexolog, men hvis det er noe mannen ikke vil, så må du rett og slett nekte han sex til han skjønner at dere begge skal nyte. Selv om du egentlig har lyst på han, så ta en hvit løgn å si at du har sluttet å tenne på han fordi han ikke vil gi deg orgasmer. Du må være ordentlig innstilt på å leve uten sex en stund, og så får du heller onanere i skjul en periode. Antakelig tenker han at du skal være glad du i det hele tatt for sex, når du har mest lyst, og at du ikke kan regne med orgasme i tillegg. Merkelig tankegang, i så fall, for han skjønner jo ikke hva sex er. Han vil at det skal være kjapt og sjeldent.

Anonymkode: a6191...a62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gjør han kåt, få han til å slikke og/eller fingre deg til du kommer, så kan du fortelle at du er ferdig og ikke har lyst mer. Så får han kjenne på det selv. 

Anonymkode: 66efc...c90

En kan bruke høyrehånda også.  Om fruen ikke vil ha sex så runker jeg etpar ganger på rad  så hun skjønner at jeg klarer meg greit.

 

Anonymkode: 8ac19...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for alle!

For å oppsummere.

1. Han vil aldri fingre eller slikke kjører rett på selv om jeg får vondt. Gir tydelig beskjed om at det er vondt, da tar han d litt roligere. Samtidig klarer jeg ikke å sette ned foten for vet om jeg gjør d gidder han ikke å ha sex. Jeg kan tenke meg sex daglig han er mer 1-2 ganger i uken typen. Så derfor godtar jeg 0 vorplay for er så klar for sex hehe. 

2. Han vet jeg fikser meg selv etterpå og lever godt med det. Jeg kommer ca 50% av gangen vi har sex. Men det er så nedtur de gangen han ikke gidder. 

3. Å bare gå fra han etter jeg har fått orgasme har jeg ikke ork til, da blir d sikkert sexnekt i 1 mnd. Har allerede for lite. 

4. Han er en person som på alle plan i livet vil gjør minst mulig. Ekstremt bedagelig anlagt. Dette gjelder også når d kommer til sex. 

5. Han avviser meg alltid når jeg prøver meg. Blir han selv avvist gir han seg ikke og siden jeg er ekstremt gla i sex gir jeg jo etter. 

 

Men får vell skjerpe meg og bare sette ned foten og kjøre hardt på med sexnekt. Prating funker ikke, noe form for terapi er han ikke med på. Er bare veldig vanskelig når jeg får så lite i utgangspunktet.... 

Anonymkode: 2f2f7...66f

Det meste av det du skriver er skikkelig ille, men det her er jo direkte katastrofalt! Det kan du jo ikke finne deg i. Huff, dette var sørgelig lesning. Jeg skjønner ikke helt hvordan det er løsbart når han er så lat at det bare går utover antall igjen, så her ville jeg bedt om time hos sexolog så dere kan snakke om hva som er problemet og at det er viktig å finne fram til noe som funker for begge. Han skal jo heller ikke måtte ha mer sex enn han egentlig vil ha, og når dere har det må det være av kvalitet.

Hvordan gjør man det i forhold der mannen vil ha mer sex i forholdet enn dama? Man må kanskje ordne seg selv litt mer, men samtidig må det være kvalitet og godt når man først har det da.. 

Anonymkode: d6db1...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han nekter terapi. Men jeg skjønner ut i fra tilbakemeldingen her at det ikke er jeg som er problemet. Får faktisk avsmak fra han når jeg nå ser hvor dumsnill jeg har vært. Jeg har gitt beskjed tydelig med ord maaaaaaange ganger. Han vet damer trenger forplay og han vet det er skikkelig kijpt å ikke få orgasme. 

Nå er det slutt på snillskapen og jeg vet ikke om det er noe hensikt å pakke det inn. Får bare si det rett ut at jeg ikke orker sex med en som ikke bryr seg om min nytelse i senga lengre.

 

TS

 

Anonymkode: 2f2f7...66f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Han nekter terapi. Men jeg skjønner ut i fra tilbakemeldingen her at det ikke er jeg som er problemet. Får faktisk avsmak fra han når jeg nå ser hvor dumsnill jeg har vært. Jeg har gitt beskjed tydelig med ord maaaaaaange ganger. Han vet damer trenger forplay og han vet det er skikkelig kijpt å ikke få orgasme. 

Nå er det slutt på snillskapen og jeg vet ikke om det er noe hensikt å pakke det inn. Får bare si det rett ut at jeg ikke orker sex med en som ikke bryr seg om min nytelse i senga lengre.

 

TS

 

Anonymkode: 2f2f7...66f

Gjør det! Reagerer han trassig da, så er det hans feil og i tillegg enda mer dårlig gjort og lite empatisk ettersom du har sagt fra mange ganger. Jeg forstår at dere ellers har det bra sammen, men dere kan ikke ha et sånt sexliv resten av livet. DU kan ikke det. Du fortjener bedre enn det. At han nekter alt som kan gjøre det bedre for deg og dere (nekter deg skikkelig sex og i tillegg nekter bedret kommunikasjon, som man kan få i terapi) er dårlig. Du prøver, han ikke, får jeg inntrykk av.

Anonymkode: d0112...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Han nekter terapi. Men jeg skjønner ut i fra tilbakemeldingen her at det ikke er jeg som er problemet. Får faktisk avsmak fra han når jeg nå ser hvor dumsnill jeg har vært. Jeg har gitt beskjed tydelig med ord maaaaaaange ganger. Han vet damer trenger forplay og han vet det er skikkelig kijpt å ikke få orgasme. 

Nå er det slutt på snillskapen og jeg vet ikke om det er noe hensikt å pakke det inn. Får bare si det rett ut at jeg ikke orker sex med en som ikke bryr seg om min nytelse i senga lengre.

 

TS

 

Anonymkode: 2f2f7...66f

Han nekter terapi fordi han ikke bryr seg om deg. Trist å si, men alt tyder jo på at dette er tidenes egoist.

Jeg mener oppriktig at om en partner ikke vil prate om et problem eller snakke med noen utenfor for å få hjelp, da er det ikke liv laga. Han skal jo bare ha sex på sine premisser, og bryr seg jo ikke om dine behov. Jeg hadde ikke orka å ha sex med en slik person. 

Personlig hadde jeg nektet sex til han ville prate om det, unnskylder seg og så beviser at han setter deg først fremover. Du blir faktisk utnyttet her, og det finnes ikke greit. Jeg hadde en eks som var slik, og jeg så det ikke før jeg virkelig skjønte det. Han nektet å endre noe, og long story short ble det slutt fordi han egentlig ikke brydde seg om meg i det hele tatt. Han respekterte ikke mine ønsker og behov, og det er et enormt problem i et forhold. 

Anonymkode: 719cc...32c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære TS, dette var bedrøvelig lesing. Jeg føler virkelig med deg. Jeg har det faktisk helt likt. Og jeg hater meg selv for at jeg gir han så mye oppmerksomhet, kos, oralsex og sex. For han gir jo ingenting tilbake. Han har sex med meg for sin egen skyld, det er det ingen tvil om. Forspill er ikke noe han vet hva betyr engang. 

Det mest patetiske er jo at jeg gir han denne nærheten, sugingen, komplimentene, for det er sånn jeg er. Jeg elsker å gi. Men han gir det aldri tilbake. Vi har vært sammen i over 20 år. Han har slikket meg to ganger, det liker han ikke. Han tar sjeldent på meg, tar veldig sjeldent på underlivet mitt. Kan nok telle på fingrene mine de gangene han har gjort det. Det er alltid jeg som tar initiativet til sex.

Hver eneste gang jeg gir og ikke får tilbake så får jeg en vond følelse inni meg. Det er skam og en følelse av å ikke bety noe. Også gjør jeg det neste dag også! Altså, hvor dum går det an å bli!? Men da håper jeg at nå, NÅ gir han noe tilbake. 

Og jeg får jo litt hver gang jeg gir han, for jeg liker det jo. Men det føles altså så ufattelig kjipt at han ikke gir tilbake og sex er noe han har for sin egen del.

Jada, jeg har sagt hva jeg ønsker. Mange ganger, både utenfor og i senga. Han er jo med på det da og er enig at han er egoistisk i senga, men det endrer seg ikke når vi er i gang for det. Han gidder kanskje i få sekunder. 

Jeg klarer ikke å la være å ta på han, suge han og ha sex. Både fordi jeg får så dårlig samvittighet ovenfor han og fordi jeg ønsker jo å ha sex, men det blir bare så utrolig dårlig sex.

Når jeg ser hva jeg skriver så blir jeg flau. Over meg selv.

Han er en flott mann utenfor senga. Da er han ikke egoistisk overhode. 

Jeg har ingen gode råd til deg, TS. Tviler på at man kan endre en person, dessverre.

Anonymkode: 96282...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han nekter terapi. Men jeg skjønner ut i fra tilbakemeldingen her at det ikke er jeg som er problemet. Får faktisk avsmak fra han når jeg nå ser hvor dumsnill jeg har vært. Jeg har gitt beskjed tydelig med ord maaaaaaange ganger. Han vet damer trenger forplay og han vet det er skikkelig kijpt å ikke få orgasme. 

Nå er det slutt på snillskapen og jeg vet ikke om det er noe hensikt å pakke det inn. Får bare si det rett ut at jeg ikke orker sex med en som ikke bryr seg om min nytelse i senga lengre.

 

TS

 

Anonymkode: 2f2f7...66f

Ja det er akkurat det du må gjøre. Vær veldig klar på det, og følg opp i praksis. 

Menn er litt som barn. De lærer best gjennom konsekvenser. Ord bare preller av dem.

PS! Mennesker generelt lærer best gjennom konsekvenser. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke å ha sex med han. Om han kun bryr seg om egen nytelse så kan han fint onanere. Sex handler om å tilfredsstille hverandre, ikke bare seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Å kjære TS, dette var bedrøvelig lesing. Jeg føler virkelig med deg. Jeg har det faktisk helt likt. Og jeg hater meg selv for at jeg gir han så mye oppmerksomhet, kos, oralsex og sex. For han gir jo ingenting tilbake. Han har sex med meg for sin egen skyld, det er det ingen tvil om. Forspill er ikke noe han vet hva betyr engang. 

Det mest patetiske er jo at jeg gir han denne nærheten, sugingen, komplimentene, for det er sånn jeg er. Jeg elsker å gi. Men han gir det aldri tilbake. Vi har vært sammen i over 20 år. Han har slikket meg to ganger, det liker han ikke. Han tar sjeldent på meg, tar veldig sjeldent på underlivet mitt. Kan nok telle på fingrene mine de gangene han har gjort det. Det er alltid jeg som tar initiativet til sex.

Hver eneste gang jeg gir og ikke får tilbake så får jeg en vond følelse inni meg. Det er skam og en følelse av å ikke bety noe. Også gjør jeg det neste dag også! Altså, hvor dum går det an å bli!? Men da håper jeg at nå, NÅ gir han noe tilbake. 

Og jeg får jo litt hver gang jeg gir han, for jeg liker det jo. Men det føles altså så ufattelig kjipt at han ikke gir tilbake og sex er noe han har for sin egen del.

Jada, jeg har sagt hva jeg ønsker. Mange ganger, både utenfor og i senga. Han er jo med på det da og er enig at han er egoistisk i senga, men det endrer seg ikke når vi er i gang for det. Han gidder kanskje i få sekunder. 

Jeg klarer ikke å la være å ta på han, suge han og ha sex. Både fordi jeg får så dårlig samvittighet ovenfor han og fordi jeg ønsker jo å ha sex, men det blir bare så utrolig dårlig sex.

Når jeg ser hva jeg skriver så blir jeg flau. Over meg selv.

Han er en flott mann utenfor senga. Da er han ikke egoistisk overhode. 

Jeg har ingen gode råd til deg, TS. Tviler på at man kan endre en person, dessverre.

Anonymkode: 96282...89e

Jeg har vært i samme situasjon, så fikk vi et barn, og jeg mistet helt lysten fordi jeg var så sliten, og kanskje også pga hormoner. Da fikk han plutselig masse lyst og ble veldig opptatt av å tilfredsstille meg. Sexlysten min kom etterhvert tilbake, men det har jeg aldri fortalt han. Jeg later som om jeg må la meg overtale. 

Anonymkode: a6191...a62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...