Gå til innhold

Mannen bryr seg kun om sin egen orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har vært sammen med mannen i 12 år. Vi har et ok sexliv. Jeg synes det er litt kjedelig, men er glad i mannen og vi har regelmessig sex. Jeg kan komme ganske kjapt, etter 5 min uten noen form for vorplay. Problemet er at jeg har over mange år måtte forklare han at jeg også trenger å komme. Gang på gang kommer han uten at jeg får sjanse til å komme. Han sliter ikke med for rask utløsning, det er fordi han ikke gidder. Det beste han vet er å ha sex med meg og at han bare får kose seg (les kun tenke på sin egen nytelse). Synes dette begynner å bli slitsomt og jeg føler meg ganske lite verdt når han bryr seg så lite om min nytelse. Jeg bryr meg om hans nytelse bare for å ha det sagt.

Vi har hus og barn sammen, så det er ikke aktuelt å gå, men kjenner at om dette fortsetter i flere år fremover orker jeg ikke å ha sex med han. 

Noen tips? Utenom å prate om det fordi det funker ikke (prøvd det i 7 år).

Anonymkode: 2f2f7...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes trist ut, syns det er merkelig med sånne mennesker, selv er jeg mer opptatt av at parter kommer, får jeg ikke min parter til å får orgasme er sexen mislykket for min del.

Hadde gitt klar beskjed om hva jeg forventer, visst ikke klarer du deg bedre på egenhånd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal du også komme. Se for deg en mann leve et sexliv med en dame som kommer, men han gjør det ikke. Er han fornøyd? NEI. Noen menn skjønner ikke at kvinner også har et like stort behov for å komme, slik som mannen din. Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt at vi må prate. Jeg hadde sagt rett ut at hvis han ikke skjerper seg og fokuserer mer på at jeg også skal komme, så gidder jeg faktisk ikke ha sex og så hadde jeg holdt mitt ord. Jeg hadde også spurt ham hva han hadde syntes hvis jeg bare hadde gjort meg ferdig veldig fort og latt ham ligge igjen. Han har garantert ikke forstått alvoret, nettopp fordi du ikke har satt ned foten. Da skjønner han at det er seriøst. Dere har det jo egentlig bra sammen, så jeg har ingen tro på at han ikke vil ta det på alvor dersom du faktisk sier noe som er litt drastisk. Da tror jeg han vil skjerpe seg.

Anonymkode: d0112...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Mannen bør ikke komme før deg, strengt tatt burde han kun komme unntaksvis, og bare når du tillater det. Han blir lat og lite omsorgsfull av orgasme. Du bør rasjonere hans orgasmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Har vært sammen med mannen i 12 år. Vi har et ok sexliv. Jeg synes det er litt kjedelig, men er glad i mannen og vi har regelmessig sex. Jeg kan komme ganske kjapt, etter 5 min uten noen form for vorplay. Problemet er at jeg har over mange år måtte forklare han at jeg også trenger å komme. Gang på gang kommer han uten at jeg får sjanse til å komme. Han sliter ikke med for rask utløsning, det er fordi han ikke gidder. Det beste han vet er å ha sex med meg og at han bare får kose seg (les kun tenke på sin egen nytelse). Synes dette begynner å bli slitsomt og jeg føler meg ganske lite verdt når han bryr seg så lite om min nytelse. Jeg bryr meg om hans nytelse bare for å ha det sagt.

Vi har hus og barn sammen, så det er ikke aktuelt å gå, men kjenner at om dette fortsetter i flere år fremover orker jeg ikke å ha sex med han. 

Noen tips? Utenom å prate om det fordi det funker ikke (prøvd det i 7 år).

Anonymkode: 2f2f7...66f

Jeg er mann, så mitt råd teller kanskje ikke! 😄

Jeg syns at neste gang han gjør det så skal du bli liggende, fiske opp vibratoren og kjøre på solo! Gjerne ett par orgasmer! Kanskje han tar hintet da! 😂

Anonymkode: 1ea5a...86e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an å være så egoistisk? Hilsen mann.

Anonymkode: 1b9b2...00b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er også sånn. Har forsøkt å prate om det. Men da blir han usikker og mister selvtillit. Jeg også føler meg veldig lite verdt. Forstår ikke hvordan han i det hele tatt klarer å gjøre den koblingen når jeg bare litt sånn kosete spør om han kan ta litt mer på meg sånn. Jeg tror han bare ikke gidder. 
 

Må også sette nede foten. 🙄

Anonymkode: 4cd86...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør han kåt, få han til å slikke og/eller fingre deg til du kommer, så kan du fortelle at du er ferdig og ikke har lyst mer. Så får han kjenne på det selv. 

Anonymkode: 66efc...c90

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt vanskelig å se den store kjærligheten, hvis man ikke har en mann som elsker å gi og blir begjæret av. Det hjelper vel lite å si at han elsker deg, hvis man ikke klarer å bevise kjærligheten uten roser og ord...

Jeg kaller dette for omsorgssvikt, for dette synes jeg både er respektløst og egoistisk å ikke høre på dama si. Enhver mann burde vite at kvinnens orgasmen er viktig, for det skaper glede og vi blir mere lykkelig av det. Og et velykket sexliv skaper det smilet vi trenger i hverdagen, så det har helt klart en smitteeffekt som hører sammen. Hvis han ikke klarer å se dette, klarer han heller ikke å se deg.

Så TS og andre som opplever dette, blir ikke dere i bedre humør, blidere, lykkeligere? Vises det ikke tydelig på dere?

 Jeg vet at sexen blir viktigere og bedre med alderen, noen får også høyere sexlyst og får mere glede av å ha sex. Men det går til et viss punkt der man føler at manglende nytelse bremser sexlysten, da føles befriende å rive seg løs fra den bremsen som holder deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be fyren om å få deg til å komme. Fingre, tunge, whatever. Han skal kun få deg til å komme. Hvis han ikke vil så sier det sitt. Vi må da ta vare på damene våre.

Hilsen mann 34.

Anonymkode: 93c1c...2b1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Hei,

Har vært sammen med mannen i 12 år. Vi har et ok sexliv. Jeg synes det er litt kjedelig, men er glad i mannen og vi har regelmessig sex. Jeg kan komme ganske kjapt, etter 5 min uten noen form for vorplay. Problemet er at jeg har over mange år måtte forklare han at jeg også trenger å komme. Gang på gang kommer han uten at jeg får sjanse til å komme. Han sliter ikke med for rask utløsning, det er fordi han ikke gidder. Det beste han vet er å ha sex med meg og at han bare får kose seg (les kun tenke på sin egen nytelse). Synes dette begynner å bli slitsomt og jeg føler meg ganske lite verdt når han bryr seg så lite om min nytelse. Jeg bryr meg om hans nytelse bare for å ha det sagt.

Vi har hus og barn sammen, så det er ikke aktuelt å gå, men kjenner at om dette fortsetter i flere år fremover orker jeg ikke å ha sex med han. 

Noen tips? Utenom å prate om det fordi det funker ikke (prøvd det i 7 år).

Anonymkode: 2f2f7...66f

Hvordan er samlivet dere forøvrig, får du anerkjennelse og oppmuntring i hverdagen eller tar han deg som en selvfølge? Det er vel gjerne en sammenheng her……

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres veldig trist ut....

Går han rett på samleie siden han ikke rekker vente 5 min? 

Jeg hadde bestilt en time hos sexolog, med en klar bestilling:

Dere trenger snu mønsteret. 

Om han ikke viser seriøs endring der hadde jeg lukket butikken. Enten blir han mer opptatt av å gi deg oralsex og sex som ikke er vanlig samleie for ham, eller, så blir det ikke noe i det hele tatt.

Høres ganske drøyt ut dette her når du i tillegg får orgasme veldig lett. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt da kommet før han/latet som hvis det må til. Slengt meg over på siden å sagt at jeg er ferdig og ikke orker mer. Så kan han kjenne litt på det😃 ellers så hadde jeg kanskje funnet meg en elsker hvis man ikke når frem.. 🥵

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SinfulBby said:

Jeg hadde definitivt da kommet før han/latet som hvis det må til. Slengt meg over på siden å sagt at jeg er ferdig og ikke orker mer. Så kan han kjenne litt på det😃 ellers så hadde jeg kanskje funnet meg en elsker hvis man ikke når frem.. 🥵

Vær så snill å slå opp før du får deg en elsker. 

Anonymkode: 93c1c...2b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg ville ha sagt «Beklager, jeg har hatt min orgasme i dag» når han prøvde seg på sex..men han tar kanskje ikke hintet..

Anonymkode: e25ca...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden prat ikke funker ville jeg avsluttet akten før han kommer noen ganger etter hverandre, gjerne til han tar poenget. Hvis du inne får orgasme skal heller ikke han få det. Hvis du merker at han begynner å bli ferdig så avslutter du med en gang. Ha en regel om at du skal komme før ham.

Anonymkode: 14d74...060

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest På druen

Hver gang jeg hører sånt, så tenker jeg automatisk på middelalderen. Da det var sånn at kvinnen bare måtte ligge der, mens mannen skulle nyte sin kvinne. Få han til å skjønne at vi ikke lever i middelalderen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

så det er ikke aktuelt å gå

Hvorfor ikke? Skal du misbruke ditt eget liv ved å ikke ha det så bra som du kan eller som det er mulig? Litt av et offer. Ingen kommer til å takke deg for det.

Ikke det at markedet ønsker denne egoisten av en mann ledig på markedet, men du må tenke på deg selv.

Anonymkode: 9d863...cb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...