AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #1 Del Skrevet 13. oktober 2021 Da jeg var liten hadde jeg en dukke med rødt garn-hår. Selve dukkens ansikt var av plast, men håret var altså av garn og trooor kroppen var av tøy? Vil tippe den er fra seint på 80-tallet eller tidlig på 90-tallet. Skulle gjerne prøvd å få tak i en slik, men vet ikke hvor jeg skal begynne å lete 😅 noen som husker de dukkene? Anonymkode: 797c2...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 13. oktober 2021 #2 Del Skrevet 13. oktober 2021 Kålåkerdukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #3 Del Skrevet 13. oktober 2021 noe lignende denne? Søk på cabbage patch kids red hair, så får du mange forskjellige varianter med rødt hår Anonymkode: 1ad1a...a37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #4 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ja HAHA! Det må jo være sånn! Har bare vage minner, men tror det må være sånn 😅takk dere!!! Anonymkode: 797c2...0f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå