Gå til innhold

laste ned musikk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Og jeg foretrekker helt klart Warez. Enkelt, oversiktelig, har aldri opplevd skadede filer, lett å finne det jeg er ute etter osv. Har så vidt prøvd Limewire men foretrekker uten tvil Warez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri likt winmx, kazaa og de andre lignende fildeleløsningene. DC++ er fildeling som fungerer skikkelig. BitTorrentklienter som BitLord er også OK IMO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er ikke oppe ;)

og innvikla! ;)

:)

Jeg er enig i at DC++ og BitTorrent er litt vanskeligere å bruke enn f.eks Kazaa, men så mye vanskeligere enn Kazaa er det ikke. I DC++ er prinsippet egentlig enkelt (men det ser kanskje vanskeligere ut):

1. Innstaller

2. Oppgi hva du skal dele med andre + hvor mange filer du skal kunne laste ned på en gang, hvor mange som kan laste ned filer fra deg samtidig og hvilken internetlinje du har. I enkelte tilfeller må du også spesifisere passive eller activemode.

3. Koble deg opp mot servere (eller hubb'er som det heter i DC). De forskjellige hubbene har regler for hvem som kan logge seg på. Eksempel på regler er at du må dele mer enn 10gb, at du må være fra sverige eller at du gjør det mulig at minst 10 personer kan laste ned fra deg samtidig.

4. Søk etter filer.

5. Last ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...