Gjest (Ursula) Skrevet 24. september 2005 #1 Skrevet 24. september 2005 Jeg har til nå brukt Pirate Bay, men nedlastning her tar så stor kapasitet av hastigheten på linja at det er nesten håpløst å gjøre noe annet samtidig. Siden linja deles med flere, nytter det ikke for meg å stjele så mye av hastigheten. Andre forslag til programmer som ikke bruker så mye av nedlastningshastigheten på linja, så jeg unngår å irritere andre brukere mens jeg laster ned filmer ? DC++ fungerer dårlig, fordi jeg har så lite å dele foreløpig. Hva bruker du ?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2005 #2 Skrevet 24. september 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=150663
Gjest Madeline Skrevet 24. september 2005 #3 Skrevet 24. september 2005 Jeg bruker warez . Det fungerer veldig bra for meg. Du trenger ikke å ha noe å dele. Jeg har også stillt inn brannmuren slik at ingen får lastet noe fra meg, men jeg får lastet ned det jeg vil.
Gjest Spacegirl Skrevet 24. september 2005 #4 Skrevet 24. september 2005 Jeg bruker Bearshare og litt bittorrent. Netlimiter er et veldig greit gratisprogram, og der kan du styre hvor mye/lite båndbredde du vil tillate de forskjellige programmene å bruke. Jeg lar fildelingsprogrammene bruke hele båndbredden om natta, og så struper jeg hastigheten med Netlimiter på dagtid slik at linja kan brukes til andre ting, f.eks surfing i tillegg.
Cronos Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Eller eMule. Der går det så tregt at du aldri vil ha problemer med kapasiteten.
minienthe Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Bare vær obs på at hvis du bruker netlimiter på xp professional operativsystem så kan dette føre til at internett-tilkoblingen din går på trynet... been there, done that.... several times DC++ har flere huber hvor det er null i share
4barn Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Jeg bruker Limewire. Både til musikk og filmer.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 DC++ fungerer dårlig, fordi jeg har så lite å dele foreløpig. Hva bruker du ? ← Du har sikkert sett at det finnes hubber på DC++ hvor du ikke trenger å dele og.
L@dy in red Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har flere linker å laste ned musikk på? Har ikke det fnugg peiling på hvordan jeg skal finne det. Vet ikke hva jeg skal søke på. Ligger vist litt etter kan man si.
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg bruker limewire & warez til enkeltsanger og bittorent til filmer og hele album.
Cronos Skrevet 4. oktober 2005 #13 Skrevet 4. oktober 2005 Bitlord ← BitLord er en Bittorrent-klient, og det ville hun visst ikke. Og hvis du først skal bruke den klienten, så bruk BitComet. http://www.bitcomet.com/ BitLord er en ripoff.
Tykken Skrevet 4. oktober 2005 #14 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bruker warez . Det fungerer veldig bra for meg. Du trenger ikke å ha noe å dele. Jeg har også stillt inn brannmuren slik at ingen får lastet noe fra meg, men jeg får lastet ned det jeg vil. ← Bravo Hannen! Du har jo virkelig skjønnt prinsippet med filDELING... Hvis alle hadde din instilling hadde selv ikke du fått lastet ned "det du vil" . Dust. Til trådstarter: DC++ fungerer utmerket til alle typer nedlastninger hos meg ihvertfall.
Gjest Spacegirl Skrevet 4. oktober 2005 #15 Skrevet 4. oktober 2005 Sier meg litt enig med Tykken. Men syns det er unødvendig å begynne med navnekalling. Poenget med fildeling er jo nettopp å dele. Du laster ned filer fra andre mot at andre får laste fra deg. Jeg opplever også å få tak i flere filer som jeg har lyst på når jeg deler endel. Spesielt i Bearshare, med chattefunksjon, så kan man diskutere med andre fildelere og f.eks avtale at den eller den personen starter nedlastinga mi (hvis det er stor kø f.eks) mot at jeg starter nedlastinga deres. Fungerer finfint .
Gjest Madeline Skrevet 4. oktober 2005 #16 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg vet selvfølgelig at poenget med fildeling er å dele og det har jeg jammen gjort mye av også. Jeg har delt mange, mange ganger mer enn jeg har lastet ned og derfor har jeg faktisk ikke noen dårlig samvittighet for at jeg for øyeblikket har satt brannmuren min til å hindre at noen laster ned fra meg nå. Det var alltid så mange som lastet ned fra meg at det gikk ut over hastigheten min. Så Tykken du kan kalle meg hva du vil, jeg kommer ikke til å la det bli fritt fram for alle til å laste ned fra meg hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå