miss summers Skrevet 13. oktober 2021 #41 Skrevet 13. oktober 2021 Men hvorfor lurer du på dette TS? Hva hjelper det deg om jeg feks svarer "ja, den er stor"? Hva er du ute etter? 1
Troyamin Skrevet 13. oktober 2021 #42 Skrevet 13. oktober 2021 Willowblain skrev (5 minutter siden): Jeg bruker bilder jeg har av meg selv, tatt av ande. Jeg redigerer de for å ikke bli gjenkjent, derfor er det både uklare og noen er zoomet inn på. Jeg burde selvsagt ha opplyst om dette på forhånd, men greit. Det er bare ukomfortabelt å bli anklaget for noe slikt, når jeg faktisk er den jeg sier at jeg er. At jeg har komplekser, er vel åpenbart? Jeg er klar over at folk kan være ufine, spesielt med AB-bruker, men det tar jeg meg heller ikke nær av. Verre med de som skriver ufine navn under profilnavn. Jeg har ikke skrevet én eneste ufin ting. Hverken om eller til deg. Oppfordrer deg til å ikke legge ut bilder på kg dersom du har komplekser. For hva ønsker du å oppnå? Kompliment for fin kropp eller å bli rakket ned på?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #43 Skrevet 13. oktober 2021 Willowblain skrev (36 minutter siden): Bare et generelt spørsmål til forumet. Om det ikke er av interesse, er det ingen behov å svare. Synes for øvrig det er unødvendig at du anklager meg for noe som helst. Jeg poster under profilnavn og ikke som anonym-bruker, ville da tro det var oppklarende nok. Fordi du ikke fører en konstruktiv samtale i tråden, så rapporteres du, og jeg ønsker ikke at dette er et tema lenger. Det var et helt legitimt spørsmål. Jeg tolker det som at brukeren var oppriktig nysgjerrig på hvorfor du la ut bilde og ville deg godt. Maken til surmuling og meggesvar fra deg. Anonymkode: 56098...a0f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå