GammelKaktus Skrevet 13. oktober 2021 #22 Skrevet 13. oktober 2021 Du er jo stor, da blir jo rumpa som resten. Den passer fint til kroppen.😊 2
Gjest ABM Skrevet 13. oktober 2021 #23 Skrevet 13. oktober 2021 Willowblain skrev (9 timer siden): Herlig!
Troyamin Skrevet 13. oktober 2021 #24 Skrevet 13. oktober 2021 Willowblain skrev (11 minutter siden): Eksempler fra stående, sittende og fra siden (beklager, tok å redigerte litt fra tilfeldige nylige bilder her og der så noe varierende kvalitet). Det er fremdeles dårlige bilder. Dette ser mer ut som noe du har stjålet fra en person du ønsker å henge ut. Hvis dette er deg, oppfordrer jeg deg til å ta to bilder (bak og fra siden) i speilet hjemme. Ta alt, men skjul ansikt og evnt andre ting som kan gjenkjenne deg. 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #25 Skrevet 13. oktober 2021 Hvis rumpa di er stor kan du bruke den som spisebord. Anonymkode: 3435c...e9d 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #26 Skrevet 13. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hø? Anonymkode: 03f69...ba0 Kvinner har cellulitter på rumpe og lår. Jo større rumpe jo mer. Om man synes en rumpe er for liten… Anonymkode: 5beb0...929
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #27 Skrevet 13. oktober 2021 Rumpa står i stil til kroppen. Hverken fra eller til. Jeg vil ikke si at rumpa skiller seg særlig ut. Om den er for stor eller ikke er et definisjonsspørsmål om resten av kroppen er for stor eller ikke. Anonymkode: d2248...a44 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #29 Skrevet 13. oktober 2021 1 hour ago, Troyamin said: Det er fremdeles dårlige bilder. Dette ser mer ut som noe du har stjålet fra en person du ønsker å henge ut. Hvis dette er deg, oppfordrer jeg deg til å ta to bilder (bak og fra siden) i speilet hjemme. Ta alt, men skjul ansikt og evnt andre ting som kan gjenkjenne deg. Enig... Anonymkode: 03f69...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #30 Skrevet 13. oktober 2021 Troyamin skrev (2 timer siden): Det er fremdeles dårlige bilder. Dette ser mer ut som noe du har stjålet fra en person du ønsker å henge ut. Hvis dette er deg, oppfordrer jeg deg til å ta to bilder (bak og fra siden) i speilet hjemme. Ta alt, men skjul ansikt og evnt andre ting som kan gjenkjenne deg. Helt enig. Tviler på at dette faktisk er TS sin rumpe... Anonymkode: b408c...e4a 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #31 Skrevet 13. oktober 2021 De kjolebilddne:den gule har jeg sett før i en annen tråd om et eller annet med kropp. I tråden ble folk irriterte:deg igjen… , husker ikke hvorfor Anonymkode: 55465...a2a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #32 Skrevet 13. oktober 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder å mate TS sin fetisj i tråd etter tråd... Anonymkode: e778e...544 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #33 Skrevet 13. oktober 2021 Uansett så nytter det ikke å legge ut bilde for så å ta det bort etter kort tid, for da har mange nok kopiert det og fortsetter å legge det ut i resten av tråden. Jeg gir forøvrig bengen i folks kropper og størrelser. Anonymkode: 2bcac...da1
Troyamin Skrevet 13. oktober 2021 #34 Skrevet 13. oktober 2021 @Willowblain Kan du oppklare litt om hvorfor du lurer på om rumpen din er stor?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #35 Skrevet 13. oktober 2021 Har vanskelig for å tro at noen legger ut bilde av sin egen kropp på et forum. Da har man enten unaturlig stort behov for oppmerksomhet eller er et troll. Jeg tror at disse bildene tilhører en annen person og har blitt brukt som hevn av TS. Anonymkode: f2d29...17b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #36 Skrevet 13. oktober 2021 For stor i forhold til resten av kroppen? Nei. Du er jo ganske overvektig, da er det helt naturlig at rumpa di også er overvektig. Anonymkode: 4c2fc...c7a
Gjest Willowblain Skrevet 13. oktober 2021 #37 Skrevet 13. oktober 2021 Troyamin skrev (1 time siden): @Willowblain Kan du oppklare litt om hvorfor du lurer på om rumpen din er stor? Bare et generelt spørsmål til forumet. Om det ikke er av interesse, er det ingen behov å svare. Synes for øvrig det er unødvendig at du anklager meg for noe som helst. Jeg poster under profilnavn og ikke som anonym-bruker, ville da tro det var oppklarende nok. Fordi du ikke fører en konstruktiv samtale i tråden, så rapporteres du, og jeg ønsker ikke at dette er et tema lenger.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2021 #38 Skrevet 13. oktober 2021 Her er enda en kroppstråd fra samme bruker. Anonymkode: 55465...a2a 1
Troyamin Skrevet 13. oktober 2021 #39 Skrevet 13. oktober 2021 Willowblain skrev (17 minutter siden): Bare et generelt spørsmål til forumet. Om det ikke er av interesse, er det ingen behov å svare. Synes for øvrig det er unødvendig at du anklager meg for noe som helst. Jeg poster under profilnavn og ikke som anonym-bruker, ville da tro det var oppklarende nok. Fordi du ikke fører en konstruktiv samtale i tråden, så rapporteres du, og jeg ønsker ikke at dette er et tema lenger. Det må være lov å lure på hvorfor du poster. Er det pga komplekser eller bekreftelse på at du er normal, eller annet? Svaret vil da være forskjellig. Nå risikerer du at folk blir direkte ufine, i retning fatshaming. Det er jo noe en ikke ønsker. Du må også tåle å høre sannheten når det kommer til det faktum at bildene du legger ut, er såpass dårlige at det er umulig å gi deg svar på det du lurer på. Og når du attpåtil bruker bilder som ser ut som de er klippet fra fb, så må du også takle å høre at en lurer på om det er deg eller stjålne bilder. Det vil nemlig ikke være første gangen det skjer fra en nyopprettet profil uten særlig mange innlegg... 1
Gjest Willowblain Skrevet 13. oktober 2021 #40 Skrevet 13. oktober 2021 Troyamin skrev (1 minutt siden): Det må være lov å lure på hvorfor du poster. Er det pga komplekser eller bekreftelse på at du er normal, eller annet? Svaret vil da være forskjellig. Nå risikerer du at folk blir direkte ufine, i retning fatshaming. Det er jo noe en ikke ønsker. Du må også tåle å høre sannheten når det kommer til det faktum at bildene du legger ut, er såpass dårlige at det er umulig å gi deg svar på det du lurer på. Og når du attpåtil bruker bilder som ser ut som de er klippet fra fb, så må du også takle å høre at en lurer på om det er deg eller stjålne bilder. Det vil nemlig ikke være første gangen det skjer fra en nyopprettet profil uten særlig mange innlegg... Jeg bruker bilder jeg har av meg selv, tatt av ande. Jeg redigerer de for å ikke bli gjenkjent, derfor er det både uklare og noen er zoomet inn på. Jeg burde selvsagt ha opplyst om dette på forhånd, men greit. Det er bare ukomfortabelt å bli anklaget for noe slikt, når jeg faktisk er den jeg sier at jeg er. At jeg har komplekser, er vel åpenbart? Jeg er klar over at folk kan være ufine, spesielt med AB-bruker, men det tar jeg meg heller ikke nær av. Verre med de som skriver ufine navn under profilnavn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå