AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #21 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Legger til: jeg liker å holde meg selv og dyrekontoen separat, så på kontoen til hundene er det ingen informasjon om meg. Jeg legger heller ikke ut informasjon om kontoen til hundene på min Facebook side. Instagram kontoen deres er totalt separat fra meg som person. Liker det best sånn 🙂 Om noen prøver å lete etter informasjon om meg, så kommer ikke kontoen til hundene mine opp Anonymkode: 84d0d...58a Lurt! Ja, jeg er forsiktig med hva jeg legger ut med åpen konto på Instagram, og tenker også å gjøre det sånn. Men jeg er ikke så nøye i de private hundegruppene på FB. Anonymkode: a7e07...4a3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #22 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, den er ikke smart nok til å legge ut eller ta bilder.... Anonymkode: 7c3f6...ce4 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg visste ikke at hunder var så intelligente at de oppfører seg som mennesker – har egen mobil og legger ut bilder av seg selv på SoMe. Hvor får dere kjøpt disse hundene? Anonymkode: 07fcf...557 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vet ikke. Har ikke spurt han. Anonymkode: 441f3...ee9 Hunden min er ganske smart i hvert fall, og jeg overvåker nettbruken hennes. Synes det er tryggest☺️ TS Anonymkode: a7e07...4a3 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #23 Skrevet 12. oktober 2021 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hunden min er ganske smart i hvert fall, og jeg overvåker nettbruken hennes. Synes det er tryggest☺️ TS Anonymkode: a7e07...4a3 Hvorfor skal hunden din ha deg, om den er så smart at den kan være på IG alene? Anonymkode: 07fcf...557
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #24 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvorfor skal hunden din ha deg, om den er så smart at den kan være på IG alene? Anonymkode: 07fcf...557 Hva mener du? Hun trenger fortsatt et hjem, og hadde blitt ensom hvis ikke. Anonymkode: a7e07...4a3 2
Fiora Skrevet 12. oktober 2021 #25 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Jeg lagde egen insta til hundene nettopp fordi folk klaget på at det ble fir mye hund på mine sosiale medier Det har fungert helt utmerket. Har noen tusen følgere og har møtt så mange hyggelige mennesker og hundene deres gjennom den kontoen. Fin måte å komme i kontakt med andre med samme interesse! …og ikke minst, fint å ha et sted å legge alle hundebildene uten at familie og venner som ikke er interessert blir irritert 🙈 Endret 12. oktober 2021 av Fiora 2
Ullvott Skrevet 12. oktober 2021 #26 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen er interessert i hunden din... La vær. Anonymkode: 2436d...3be Det er nettopp det som er det lure med en egen Insta-konto for hunden: da kan de som er interessert i hunder følge den kontoen, og så kan den personlige kontoen være forbeholdt andre ting. For det er absolutt mange dyreinteresserte der ute som liker å følge spesielle hunderaser, hundesport eller kontoer om hundehold generelt. Dyre-/hundekontoene kan spammes ned av dyrebilder, og de som ikke er så interessert i dyrene slipper å bli nedspammet av dyrebilder. Mange har helt andre venner på dyrekontoen enn på sin personlige konto. Mange har også en åpen dyrekonto og en lukket personlig konto. Jeg skriver dyrekonto, for det gjelder mange forskjellige kjæledyr, ikke bare hunder. 4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #27 Skrevet 12. oktober 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du? Hun trenger fortsatt et hjem, og hadde blitt ensom hvis ikke. Anonymkode: a7e07...4a3 Hvordan møter mennesker hverandre? Anonymkode: 07fcf...557
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå