Gå til innhold

Har hunden din Instagram?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst til å lage en Instagram der jeg deler bilder som jeg tar av hunden min, som en liten hobby liksom. Er det vanlig nå, eller bare rart? Er hunden din på Instagram?😊

Anonymkode: a7e07...4a3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egen instagramkonto dedikert til min hundetrening. Mange som har det - enten til hundetrening eller bare til bilder av hunden generelt. :)

• Liker 2
Skrevet

Det er helt normalt. Mine hunder har en konto som viser hvordan livet er med den rasen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lagde en insta til hunden så jeg kunne spamme med bilder av henne 🤣 Den har vokst seg litt større og jeg har faktisk blitt kjent med mye nye folk, både innenfor samme rase og de som driver med samme hundesport som meg. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen er interessert i hunden din... La vær.

Anonymkode: 2436d...3be

• Liker 5
Skrevet

Mine har det. Noen tusen følgere nå, så det er gøy 😅 Har fått masse kontakt med andre med samme rase, og har fått mulighet til å lære mer om foto og video også. 

Anonymkode: 84d0d...58a

Skrevet
Tabris skrev (1 time siden):

Jeg har egen instagramkonto dedikert til min hundetrening. Mange som har det - enten til hundetrening eller bare til bilder av hunden generelt. :)

Arx skrev (1 time siden):

Jeg lagde en insta til hunden så jeg kunne spamme med bilder av henne 🤣 Den har vokst seg litt større og jeg har faktisk blitt kjent med mye nye folk, både innenfor samme rase og de som driver med samme hundesport som meg. 

Ulven skrev (1 time siden):

Det er helt normalt. Mine hunder har en konto som viser hvordan livet er med den rasen. 

Takk for svar! Har sett litt på Instagram nå, og så at det var flere😊 La dere ut navn på brukeren, på facebook-siden til rasen eller «Hund på facebook», da dere hadde laget den?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen er interessert i hunden din... La vær.

Anonymkode: 2436d...3be

Kjenner flere  som sa noe lignende til meg, så det var derfor jeg måtte spørre her😅 Ingen av de har dyr selv da..

Men man trenger jo ikke å følge hunden til folk på insta, dersom man ikke ønsker det. Og jeg tenker at det er bedre å lage en egen konto til det, enn å spamme sin egen bruker med sånt. 

TS

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt hund hadde jeg helt klart hatt egen instakonto til den😍 

Så kan de som ønsker å følge følge, og de som ikke er interessert kan la være. 

Anonymkode: 032f9...10b

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk for svar! Har sett litt på Instagram nå, og så at det var flere😊 La dere ut navn på brukeren, på facebook-siden til rasen eller «Hund på facebook», da dere hadde laget den?

TS

Nei. Jeg bare begynte å følge andre hundekontoer av samme rase eller andre raser, så fulgte mange tilbake 🙂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg bare begynte å følge andre hundekontoer av samme rase eller andre raser, så fulgte mange tilbake 🙂

Legger til: jeg liker å holde meg selv og dyrekontoen separat, så på kontoen til hundene er det ingen informasjon om meg. Jeg legger heller ikke ut informasjon om kontoen til hundene på min Facebook side. Instagram kontoen deres er totalt separat fra meg som person. Liker det best sånn 🙂 Om noen prøver å lete etter informasjon om meg, så kommer ikke kontoen til hundene mine opp

• Liker 1
Skrevet

Nei, den er ikke smart nok til å legge ut eller ta bilder....

Anonymkode: 7c3f6...ce4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke min heller. Corsoen min er åpenbart ikke smart nok til å betjene Instagramz

Anonymkode: 8a170...29c

Skrevet

Folk får mene hva de vil, men jeg synes andres dyr er helt uinteressant. 

Anonymkode: 7514c...6aa

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Folk får mene hva de vil, men jeg synes andres dyr er helt uinteressant. 

Men da oppsøker du vel ikke aktivt dyreinstagramkontoer heller? Hvis ikke du har trykket på følger knappen, vil jo ikke det at venner og familie har en Instagram konto for hunden sin plage deg?

• Liker 5
Skrevet
Ulven skrev (Akkurat nå):

Men da oppsøker du vel ikke aktivt dyreinstagramkontoer heller?

Hva tror du, gitt svaret mitt?

Ulven skrev (Akkurat nå):

Hvis ikke du har trykket på følger knappen, vil jo ikke det at venner og familie har en Instagram konto for hunden sin plage deg?

TS ber om meninger om hundekonto på Instagram og jeg svarer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg visste ikke at hunder var så intelligente at de oppfører seg som mennesker – har egen mobil og legger ut bilder av seg selv på SoMe. Hvor får dere kjøpt disse hundene? 

Anonymkode: 07fcf...557

• Liker 1
Skrevet

Hva heter bildene man tar da. Voffies?

Anonymkode: bd739...155

Skrevet

Vet ikke. Har ikke spurt han.

Anonymkode: 441f3...ee9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

🤭🤭🤭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...