Gå til innhold

Når trener du for å slippe så mye folk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater å stå i kø om treningsapparatene. Dere som trener på treningssenter, når pleier du å trene for å unngå så mye folk?

Anonymkode: de4dd...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener før jobb. Starter mellom klokken 6 og 7. Deilig start på dagen, pluss at det er rolig på senteret. Har mulighet til å dusje på jobb og det er veldig greit.

Anonymkode: 29808...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kl 21. Veldig lite senter med stor pågang om dagen, kun en gang det har vært noen der etter kl 21 når jeg har vært der selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har hus og råd burde skaffe seg eget treningsrom hjemme. 

Anonymkode: ac57d...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 tiden på morgenen, 12 til 15 tiden på dagen, etter 21 på kveldene. Er så og si alltid alene på senteret i 14 tiden og 2130 tiden. 

Anonymkode: e378f...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner jeg ca 2130.

Nå skal det sies at set uansett er svært få der jeg trener, så det er alltid relativ god mulighet for å få trene alene eller med 1-2 andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 19-22 søndag-torsdag, og 17-20 fredag og lørdag er når jeg møter minst folk på sats.

Anonymkode: f6a3c...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente i dag kl 10-12- på SATS senter i Oslo. Jeg pleier å trene på ettermiddagen. Betydelig mindre folk der nå på dagen, mye mer behagelig. Det slo meg også at andel jenter og kvinner var i overtall, mens på ettermiddagen er det ofte omvendt. 

Anonymkode: 809c7...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.10.2021 den 10.43):

De som har hus og råd burde skaffe seg eget treningsrom hjemme. 

Anonymkode: ac57d...dd9

Hvorfor ikke ha begge deler? Jeg har i alle fall både et velutstyrt treningsrom hjemme og medlemsskap på et enda bedre utstyrt treningssenter. 

Trener oftest etter kl. 21 på treningssenteret. Jo senere, jo mindre folk. Akkurat nå er jeg ferdig med treningen og skal hjem, men nå er det nesten bare meg her. 

Anonymkode: 9eae8...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke unngå folk i hverdagen, men søndager er det generelt veldig rolig på de SATS-sentrene jeg går på.

Anonymkode: d43af...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her har folk svart alle døgnets tider. På mitt senter er det stort sett mye folk 7-21 i ukedagene. Jeg er student, og trener til forskjellige tider. 

Minst trafikk fredag/lørdags kveld eller søndag formiddag. Eller i hele desember hvor folk slakker av med treningen. 

Anonymkode: 9247a...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest rampenissen72
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, her har folk svart alle døgnets tider. På mitt senter er det stort sett mye folk 7-21 i ukedagene. Jeg er student, og trener til forskjellige tider. 

Minst trafikk fredag/lørdags kveld eller søndag formiddag. Eller i hele desember hvor folk slakker av med treningen. 

Anonymkode: 9247a...6d6

Og stappfullt i Jan-Feb før det stabiliseres igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og lørdag kveld er det stille. Tidlig søndags morgen er jeg også stort sett alene. Ellers er det rolig der jeg trener i 14-tiden før ettermiddagsrushet starter. 

Anonymkode: d1af0...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...