Mfyb Skrevet 11. oktober 2021 #1 Del Skrevet 11. oktober 2021 Jeg leter etter gode instagram-kontoer (evt. blogger eller kjendiser) hvor man kan få inspirasjon/ideer til antrekk/hår/sminke/styling som ikke er direkte rettet mot dagens trender, men er litt mer "old fashioned" i estetikken. Er det noen som har gode tips? Jeg liker: feminin stil med innsving, skjørt/kjoler til hverdags, 50- og spesielt 60-talls retro💜, nette kåper, nette sko, naturlig sminke. Gjerne bruk tråden til å poste bilder og, om noen er interessert i samme tema😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #2 Del Skrevet 12. oktober 2021 @Skogkatten Anonymkode: 863cc...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 12. oktober 2021 #3 Del Skrevet 12. oktober 2021 Mitt spesialfelt. Men for meg er det 40- og 50-tallet som er favorittene da. Min favoritt på Instagram er @shirinatra. @hitthousevintage har også en del fint, og @aclotheshorse, men der er det også en del jeg synes er alt for mye av det gode. Av norske kontoer liker jeg @kajakulbraaten og @idacath, men sistnevntes tiår er 30- og 40-tallet, og det blir kanskje ikke helt riktig for deg. Om du ikke har noe imot faktiske gamle klær så liker jeg også @mrscarmenitaly godt. Og så følger jeg de merkene jeg liker, som lager vintageinspirerte klær. @emmydesignsweden er bra, det ser ut som i alle fall cardiganen på det siste bildet ditt kommer derfra. @theseamstressofbloomsbury og @thehouseoffoxy kan kanskje også være noe. Jeg er lite interessert i hår og sminke, har vanligvis håret i en flettefrisyre og bruker lite sminke, så jeg har ingen tips om kontoer som nisjer seg inn på det. Her er noen antrekk jeg liker, noen er fra kontoene jeg nevner: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mfyb Skrevet 13. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 13. oktober 2021 Tusen takk for mange gode tips, Skogkatten!🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå