Gå til innhold

Erfaringer med rund oppvaskkum


Spirito

Anbefalte innlegg

Vi skal bygge nytt kjøkken, og jeg kikker litt på rund oppvaskkum. Synes det er utrolig stilig, men er det praktisk? Jeg tenker på vask av langpanner og slikt, de går jo ikke oppi en sånn kum. Vi skal ha stor oppvaskmaskin, men det er jo ting som ikke går inni der.

Hva synes dere? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min har det.  Han må vaske opp langpanner i dusjen...

Så fin er ingen oppvaskkum.

Nei, det var det jeg fryktet. Da blir det firkantet med en sånn liten ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en firkanta oppvaskkum og det er et mareritt å vaske langpanner uansett..

Har hatt rundt oppvaskkum også, men husker egentlig ikke hvordan det var å ha en slik... Kan ikke ha vært så ille siden jeg ikke husker det :) (Men så bodde jeg bare der i 4 mnd også..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en firkanta oppvaskkum og det er et mareritt å vaske langpanner uansett..
Det kommer helt an på størrelsen på kummen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rund kum og synes det fungerer helt greit. Har ikke problemer med å vaske langpannen ihvertfall, og ingen kjele ha vært for stor til nå;) Synes vel egentlig ikke at det nødvendigvis er så mye bedre plass i en vanlig kum til store ting heller. Sambo er derimot ikke så fornøyd fordi han griser så med vannet, men for å være helt ærlig så måtte kummen vært på størrelse med et badekar for å forhindre vannsøl fra han...:)

Endret av onyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tidligere en stor og en liten firkantet, men pusset opp i sommer og har nå to store firkantede kummer. Mye bedre og veldig praktisk (den lille ble jo knapt brukt, bare bortkastet), ikke noe problem med vask av hverken langpanner, store gryter eller noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To store vil jeg ikke ha, det tar for mye benkeplass og blir for dominerende på det lille kjøkkenet vårt. Hadde to kummer i gamleleiligheten, og vi brukte bare den ene, selv om vi ikke hadde oppvaskmaskin der. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde rund i den forrige leiligheten min, og det syns jeg var et mareritt! Husker ikke helt hvorfor jeg syns det egentlig :ler: Så det inlegget her ble jo litt teit!

Men husker hvertfall at jeg fikk vann utover gulvet mer enn en gang pga formen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...