Kelsier Skrevet 13. oktober 2021 #41 Skrevet 13. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 11.09): Ts her. En barnehage der det er få norske barn i barnehagen? Det vil si at det er barn fra mange ulike kulturer og land. Tror det var barn fra 40 eller 60 ulike land eller noe. Den barnehagen er nærmest oss og kommunal. Anonymkode: 23bf7...2bf Ah. Jeg hadde håpet du mente noe annet. Krysser fingrene for at kommunen du vil ha barnet ditt i ikke er Bærum, fordi jeg vil helst slippe å ha mine barne i samme barnehage som barn med foreldre med så sneversynte holdninger og verdier.
Carrot Skrevet 13. oktober 2021 #42 Skrevet 13. oktober 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 11.09): Ts her. En barnehage der det er få norske barn i barnehagen? Det vil si at det er barn fra mange ulike kulturer og land. Tror det var barn fra 40 eller 60 ulike land eller noe. Den barnehagen er nærmest oss og kommunal. Anonymkode: 23bf7...2bf AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 16.30): Ts her.. Nei, barnet skal ikke det. Jeg har flere ganger skrevet at vi ikke skal bo i denne kommunen når barnet blir 6 år gammelt og at sparer penger til å flytte på sikt. Anonymkode: 23bf7...2bf AnonymBruker skrev (På 11.10.2021 den 16.37): Ts her. Det var ikke det jeg skrev. Jeg skrev bare at den som er i gåavstand er kommunal og flerkulturell siden flere anbefalte at barnet gikk i barnehagen som var nærmest hjemmet. Ingen av våre venner eller bekjente har barn i flerkulturell barnehage. Det er ikke normalt at majoriteten av norske barn går i flerkulturelle barnehager nei. Det er for de som er interessert i det. Vi er ikke det. Det er en ærlig sak det... Om du vil ha barnet ditt i en flerkulturell barnehage så er det opp til deg, men vi vil ikke det. Anonymkode: 23bf7...2bf Vurdert dagmamma? Så du kan "skåne" barnet ditt fra alt du ikke vil det skal oppleve av positive greier liksom som følger med det å bli kjent med andre uansett kultur og hudfarge og sånt.. Endret 13. oktober 2021 av Carrot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå