Jentee92 Skrevet 10. oktober 2021 #1 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hei. jeg hadde innsett av fryst blastocyst for 14 dager siden idag. Har egentlig ikke testdato før til onsdag. Har tatt en del tester + en til i dag, og alle viser positivt. Strekene blir bare sterkere for hver dag. Tror dere det er stor sjanse for at de viser feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuzsuZ Skrevet 10. oktober 2021 #2 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg tror de viser helt riktig, at du er gravid 💕 gratulerer og håper den sitter! ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentee92 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2021 Takk for svar! Håper virkelig det💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 10. oktober 2021 #4 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg fikk positiv test etter 14 dager og er 22 uker nå. Så gratulerer🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Del Skrevet 10. oktober 2021 Gratulerer så mye!!!🎉🎉 Om ca 14 dager er det min tur til å sette inn en blastocyst, så gøy å høre det gikk bra 💕 Når testet du positivt? Måtte du sette eggløsningsprøyte, eller setter dem bare inn etter eggløsning? Har du gått på Lutinus el lign etter innsett? Anonymkode: 5fe6d...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentee92 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg testet positivt første gang 1 uke etter innsett. Jeg satt eggløsningsprøyte og innsett 1 uke etter det. Begynte på lutinus to dager før innsett og skal fortsette på det frem til svangerskapsuke 8 om alt går bra😊 håper alt går bra for deg💕 masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentee92 Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 10. oktober 2021 Molly_ skrev (10 minutter siden): Jeg fikk positiv test etter 14 dager og er 22 uker nå. Så gratulerer🥳 Gratulerer så mye til deg🥳 håper virkelig det stemmer med meg å😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå