Gå til innhold

Pålegg


Gjest Sarah Jessica

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Tartex (vegatarpostei fra helsekost).

Kult. :) Digger Tartex jeg også, men uten om meg selv, er du den eneste jeg vet om som også spiser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catwoman
Kult.  :) Digger Tartex jeg også, men uten om meg selv, er du den eneste jeg vet om som også spiser det.

Jeg og spiser det, av og til. Syns det er veldig godt :icon_smile:

Men tubene er så dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sarah Jessica

Kult at det har kommet så mange svar og gode tips her! :)

Men jeg spør meg også om dere virkelig har sånn som f.eks eggerøre, hakket purre, peppermakrell og tunfisk på "hverdagsskiven". Jeg lager meg også herlige smørbrød innimellom når jeg har fri og spiser sen frokost/lunsj.

Men trenger altså råd til hverdagspålegg! Ser at det er mange av oss som har det samme som basis.

Kom forresten på noe som jeg savnet sånn plutselig - nemlig Prim! Barndommens sus.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg spør meg også om dere virkelig har sånn som f.eks eggerøre, hakket purre, peppermakrell og tunfisk på "hverdagsskiven".

Jeg har ihvertfall det - til lunsj. Men det krever at man helst har tilgang på et minimum av kjøkkenfasiliteter ved lunsjtid, da.

De dagene jeg ikke har det, liker jeg å lage lunsjsandwich. Lettere med mye pålegg når man lager en "dobbeltdekker" av et rundstykke o.l. (jeg pleier å bruke en hjemmelaget speltscone). Pakk inn i aluminiumsfolie så holder den bedre sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt ha eggerøre og sånn på hverdager jeg. Prøver alltid å ha masse godt på skiva. Men det er stort sett bare til kvelds.

På jobben spiser jeg i kantina, men det er faktisk mye godt å velge mellom der. Og kantinedamen lager det akkurat som man vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...