Jodaså Skrevet 10. oktober 2021 #1 Del Skrevet 10. oktober 2021 Jeg har etter omlegging av kosthold gått ned fra 120 til 100 kg. Nå har vekta vært stabil i 3 mnd, og det er på tide å reintensivere innsatsen for komme videre ned. Det slarker og gjør vondt i knær, hofter og rygg. Går til fysio som har laget et program med styrketrening. 1. Delmål er bare to uker unna. Da skal jeg i badestamp med kollegaer, og drive fysisk teambuilding... Gruer meg! Forventer ikke store resultat på to uker, men to kilo ned er målet 🙂 Kommer til å skrive mer om det jeg har gjort, enn det jeg planlegger å gjøre. Liker å starte på mandager, så begynner i morgen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 10. oktober 2021 #2 Del Skrevet 10. oktober 2021 Velkommen i gjengen! Og gratulerer med 20 kg, det er utrolig godt jobbet 👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2021 Bokdamen skrev (På 10.10.2021 den 21.31): Velkommen i gjengen! Og gratulerer med 20 kg, det er utrolig godt jobbet 👏 Takk! Håper å få kommet meg videre nedover nå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 11. oktober 2021 Da er første dag overstått, og jeg imponerer ikke akkurat meg selv🙄 Tror jeg er litt for "flink" på dagen, og sprekker på kvelden. Men startpunktet er (på morgenen) : Vekt:100,2 kg Midje: 89 cm Hofte: 111 cm 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 12. oktober 2021 #5 Del Skrevet 12. oktober 2021 Velkommen i gjengen 20 kg ned er kjempebra. Lykke til med fortsettelsen 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 15. oktober 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 15. oktober 2021 Wit skrev (På 12.10.2021 den 18.30): Velkommen i gjengen 20 kg ned er kjempebra. Lykke til med fortsettelsen 👍 Tusen takk for det! Tiden til nå går sånn passe... Mannen er på tur med jobb noen uker, så er alene med barna. Dette gjør trening vanskeligere, men kan gjøre hjemmetrening, og det er jo først og fremst kosthold som gjelder-og dette vet jeg jo så godt!! Likevel altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 18. oktober 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 18. oktober 2021 Vekt start 11.10.: 100,2 18.10:99,7 (-0,5) Ingen pang (re) start altså, men ikke heeelt krise heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 18. oktober 2021 #8 Del Skrevet 18. oktober 2021 Men altså, vekten din er tofsifret, synes det er ganske god restart jeg 😘🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 25. oktober 2021 Bokdamen skrev (På 18.10.2021 den 23.34): Men altså, vekten din er tofsifret, synes det er ganske god restart jeg 😘🥳 Takk for oppmuntring! Jeg valgte å ikke veie meg i dag. Grunnen var det badeopplegget jeg skulle med kollegaer. Jeg liker egentlig å være i vann, så bestemte meg for å "drite i" at jeg var i badetøy med langt yngre og fittere/tynnere kollegaer. Det var lettere uten å ha faktisk vekt ferskt i minne (bedre å lure seg selv litt av og til). Og jeg kosa meg 😊 Backa ikke da vi ble utfordra i ulike fysiske øvelser/konkurranser, og var slett ikke blant de aller dårligste-jeg er superstolt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 28. oktober 2021 #10 Del Skrevet 28. oktober 2021 Syns du skal være fornøyd med re-starten din 😊 Og jeg tror du selv tenker mye mer på kroppen din enn kollegaene dine. En tynn person er ikke nødvendigvis veldig sprek, så syns du skal Fornøyd med at du koste deg og fokusere på følelsen dette ga 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 1. november 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 1. november 2021 Wit skrev (På 28.10.2021 den 8.15): Syns du skal være fornøyd med re-starten din 😊 Og jeg tror du selv tenker mye mer på kroppen din enn kollegaene dine. En tynn person er ikke nødvendigvis veldig sprek, så syns du skal Fornøyd med at du koste deg og fokusere på følelsen dette ga 😊 Takk, og jeg tror du har helt rett ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 1. november 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 1. november 2021 Æsj... Jeg elsker når en ny måned begynner med en mandag, og ville bruke denne muligheten til å gire opp. Men jeg klarte å brekke krageben og ribben i helgen. Jeg legger derfor prosjektet re-start litt på is til smerter og kvalme har gitt seg litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dundre Skrevet 2. november 2021 #13 Del Skrevet 2. november 2021 Uffda. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 2. november 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 2. november 2021 Dundre skrev (1 time siden): Uffda. God bedring. Takk ♥ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 2. november 2021 #15 Del Skrevet 2. november 2021 Å nei for en dum avslutning på oktober. Håper rekonvalesensen ikke blir for lang, og du klarer å vedlikeholde der du er nå i perioden. Så kommer du snart sterkere tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 3. november 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 3. november 2021 Bokdamen skrev (8 timer siden): Å nei for en dum avslutning på oktober. Håper rekonvalesensen ikke blir for lang, og du klarer å vedlikeholde der du er nå i perioden. Så kommer du snart sterkere tilbake! Takk ♥ Målet er å holde vekta nå, uten å stresse med det-men på ingen måte slippe helt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 3. november 2021 #17 Del Skrevet 3. november 2021 Huff, det var kjedelig. God bedring ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 3. november 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 3. november 2021 Takk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 5. november 2021 #19 Del Skrevet 5. november 2021 Hvordan går det med kroppen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaså Skrevet 6. november 2021 Forfatter #20 Del Skrevet 6. november 2021 Bokdamen skrev (16 timer siden): Hvordan går det med kroppen? Takk som spør 😊 Det går i hvert fall fremover.... Har vært mye kvalm, så dietten har hovedsaklig bestått av smertestillende, potetgull og saftis-ikke helt perfekt med andre ord. Går bedre nå, sover greit og har både gått litt turer og gjort litt styrkeøvelser. Prøver også å sjerpe kostholdet (men ikke kjempestrengt enda). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå