AnonymBruker Skrevet 6. april #481 Skrevet 6. april Gønne på. "Nei, skal vi gønne på da dere". Gjerne sagt av menn 50 +. Gjerne på trening. K53 Anonymkode: d9c93...64d 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #482 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): "Trene" Hvorfor i all verden gidde å nevne det??? Like interessant som å si jeg tisser før og etter jobb. "Åååhhh,det er så varmt" "Hverdagen er best" "Godt å ha noe å gjøre" "Borte bra men hjemme best" "Kjedelig å være hjemme" "Ledighet er roten til alt vond" "Det er godt å komme seg opp om morgenen" "Elsker jobben" Dette kommer som regel ut av kjeften til sulliker som aldri har gjort et arbeidslag eller stått opp om morgenen i hele sitt liv og kommer aldri til å gjøre det. Anonymkode: 65498...7ba Hvordan kan de 3 siste utsagnene komme ut av kjeften til disse sullikene som ikke står opp eller jobber...? Anonymkode: b368c...2d5
AnonymBruker Skrevet 9. april #483 Skrevet 9. april Funker fjell Råååååååsa (rosa) Prislappen på denne hytta er…. (prisen på denne hytta er….) Heia (hei) Det er helt utrolig Jeg er veldig, veldig lei meg… Hjertesten (øyensten) Sjelsettende opplevelse (skjellsettende opplevelse) Mammahjertet mitt blør Spinnvill Anonymkode: b78c7...f9e
AnonymBruker Skrevet 11. april #484 Skrevet 11. april Noe av det absolutt styggeste jeg vet om er når noen skal beskrive et litt sånn langt påbygg/utstikker på et hus eller bygning, og så sier de "det går en tarm ut der sånn". Hvorfor... TARM...??? 🤢 Anonymkode: 21fbe...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #485 Skrevet 13. april Jeg heier på deg! Jeg samler på klemmer! Livet skjer… Dette var farlig godt… Hva gjør du PÅ? Anonymkode: b78c7...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #486 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2026 den 7.18): Folk som bøyer "å si" feil. De skriver "har sakt". Det skjærer i øynene. Å hate på. Hvorfor på? Hvorfor ikke bare hate? Anonymkode: 4e275...4dc Samme med de som skriver «deltaker», «likner» og «eiendomsmekler». Jeg forstår at enkelte dialekter har veldig harde konsonanter, men de fleste sier «deltager», «ligner» og «eiendomsmegler», så hvorfor ikke skrive det likt? Anonymkode: 0d163...7dd
AnonymBruker Skrevet 14. april #488 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Samme med de som skriver «deltaker», «likner» og «eiendomsmekler». Jeg forstår at enkelte dialekter har veldig harde konsonanter, men de fleste sier «deltager», «ligner» og «eiendomsmegler», så hvorfor ikke skrive det likt? Anonymkode: 0d163...7dd Fordi «deltaker» er helt riktig norsk Anonymkode: 82945...0a9 4
AnonymBruker Skrevet 14. april #489 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fordi «deltaker» er helt riktig norsk Anonymkode: 82945...0a9 Men, det er mye vanligere å både si og skrive «deltager». Anonymkode: 0d163...7dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå