AnonymBruker Skrevet 4. mars #462 Skrevet 4. mars Det er øynene man først blir blind på. Noe kundene sier når de ikke finner en vare, men den står rett foran dem. Anonymkode: 102e9...f1e
AnonymBruker Skrevet 4. mars #463 Skrevet 4. mars Livets første bursdag, livets første 17 Mai osv osv… Min kule, modige; snille, tøffe, omsorgsfulle femåring, førsteklassing osv osv.. blir bare litt mye🤦🏼♀️ Anonymkode: 371e9...4bb 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars #464 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 11.3.2025 den 13.09): Er lei av at folk er "hel ved". Synes ofte det ikke er beskrivende (=at det er litt falskt) + at det har gått inflasjon i uttrykket. Anonymkode: 3aa9f...d9f Helt uenig med deg. Jeg synes "hel ved" er et godt uttrykk. Og forklare den samme meningen med andre ord er vanskelig, et enkelt og lett utrykk som sier veldig mye. Men skal være enig i at man skal kun bruke utrykket når man virkelig mener det (altså, ikke går inflasjon i bruken) Anonymkode: 307f7...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars #465 Skrevet 4. mars AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 10.13): Det er ingen som tror det er ment bokstavelig, det er oversatt fra det engelske uttrykket "throw someone under rhe bus". Anonymkode: 17eae...728 Når det begrunnes med at utrykket ikke kan brukes fordi at "det går ikke an å kaste en person mer en noen centimeter", da har du tolket det bokstavlig. Anonymkode: 307f7...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #468 Skrevet 5. april Jeg har sikkert svart her før, men: Ta på deg voksenbuksene You do you Har du bodd under en stein? Anonymkode: 986d9...3a5
AnonymBruker Skrevet 5. april #469 Skrevet 5. april Attpåskatt. Høres helt idiotisk ut! Anonymkode: 13067...8a9 6
AnonymBruker Skrevet 5. april #470 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Attpåskatt. Høres helt idiotisk ut! Anonymkode: 13067...8a9 Ja den var ny for meg helt til jeg så den på kg nylig. Trodde det var tastefeil, eller at det var snakk om restskatt. 😄 Anonymkode: 986d9...3a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #471 Skrevet 5. april "Trene" Hvorfor i all verden gidde å nevne det??? Like interessant som å si jeg tisser før og etter jobb. "Åååhhh,det er så varmt" "Hverdagen er best" "Godt å ha noe å gjøre" "Borte bra men hjemme best" "Kjedelig å være hjemme" "Ledighet er roten til alt vond" "Det er godt å komme seg opp om morgenen" "Elsker jobben" Dette kommer som regel ut av kjeften til sulliker som aldri har gjort et arbeidslag eller stått opp om morgenen i hele sitt liv og kommer aldri til å gjøre det. Anonymkode: 65498...7ba
AnonymBruker Skrevet 5. april #472 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 11.2.2025 den 23.53): "Alle mann alle". Jeg hater når noen sier det 😒 Anonymkode: 0762f...abc Men går det greit når andre sier det? Anonymkode: 61cb8...ce4 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #473 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): "Det er godt å komme seg opp om morgenen" Anonymkode: 65498...7ba Hehe, jeg lurer alltid på hvordan de har det hjemme de som sier "nå blir det godt å komme på jobb igjen". Anonymkode: 986d9...3a5 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #474 Skrevet 5. april Hvorfor skrive "yey or ney " inne i en setning på Norsk? Hva er galt med "ja eller nei?" Anonymkode: d1a0f...8d8
AnonymBruker Skrevet 5. april #475 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ja den var ny for meg helt til jeg så den på kg nylig. Trodde det var tastefeil, eller at det var snakk om restskatt. 😄 Anonymkode: 986d9...3a5 Samme her. Som restskatt hadde det jo gitt mening da 😂 jeg fikk 10 000 i attpåskatt Anonymkode: 13067...8a9 1
AnonymBruker Skrevet 5. april #476 Skrevet 5. april «Hvis» brukt i konteksten «som» / «som i». Jada, det er lov, men irriterende Anonymkode: 5a589...507
AnonymBruker Skrevet 6. april #477 Skrevet 6. april Folk som bøyer "å si" feil. De skriver "har sakt". Det skjærer i øynene. Å hate på. Hvorfor på? Hvorfor ikke bare hate? Anonymkode: 4e275...4dc 2
AnonymBruker Skrevet 6. april #478 Skrevet 6. april Skjermfri (som om det er en gave for barnet å bli fratatt ipaden når det egentlig er en straff når barnet har gjort noe galt). Takk for at du ble du og elsker deg til månen og tilbake (sagt i en endeløs skrytepost om barnet på Facebook 🤢). Alle elsker barna sine, man trenger ikke skryte av å ha en normal morsfølelse. Herregud. Anonymkode: c7cc7...e9d 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #479 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hehe, jeg lurer alltid på hvordan de har det hjemme de som sier "nå blir det godt å komme på jobb igjen". Anonymkode: 986d9...3a5 Ja,nei. Det har jeg aldri forstått. Men er som regel de som ikke gjør en dritt på jobb som sier det. Anonymkode: 65498...7ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå