Gå til innhold

Seksualitet og 90% "æææsj" svar.

Gjest Evelynita

Anbefalte innlegg

Gjest Evelynita

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1520707-når-kan-jeg-amme-han/?tab=comments#comment-28475949

Her er tråden jeg leste som fikk meg til å begynne å skrive her. Dette var dråpen. Ett spm om en ufarlig kink og alle svar er bare "ææææææsj" basically. Og det er det nesten alltid under seksualitet. 

Jeg vil anbefale de som er ansvarlige (som kan endre på ting) og gå inn på r/sex og lese noe gode idéer for hvordan man kan drive en seksualitet-undergruppe. For Gud bedre meg, KG er en vits her. 

Reglene som betyr noe er, respekter andres kink, evt gå ut av tråden. Du trenger selvfølgelig ikke like det, ei heller forstå, men å gå inn for å si "æsj" er fullstendig meningsløst. Fullstendig meningsløst er forsåvidt reglene deres allerede når 90% av svar som omhandler fetisher, kinks etc er "æsj" og lignende og dere fjerner det ikke engang. Det er ikke on topic, det hjelper ingenting for diskusjonen,men allikevel gjøres ingenting. Kunne vært interessant å lese folks perspektiv selv på noe man ikke liker selv, men neida, om det er 10 sider er 9 av dem "🤮"

Nei, mye dere kunne gjort bedre her. 

Endret av Evelynita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Det å kommentere med spy smiley, eller skrive æsj, ekkelt o.l. er imot regelverket for seksualitetsforumet. Disse blir slettet, men det er dessverre ikke alltid lett å få med seg alle når det skjer i flere tråder.

Det beste med slike innlegg er å rapportere de slik at de blir lettere oppdaget og dermed fjernet fortere. Ellers prøver vi å rekke over alle tråder innen ca 24 timer, og ser spesiel tråden du nevner nå er for ny til at jeg har rukket å lest den enda.

Anki, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...