AprilLudgate Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hei moderatorer Dere er ganske kjappe på ballen på regelverket generelt. Jeg lurer derfor på: Hva er regelverk rundt posting av trolletråder (jeg går utfra dere kan se IPadresser og raskt scrolle gjennom disse for å finne åpenbare trollefabrikker)? Og, hvorfor slås det aldri ned på hat og hetstråder ovenfor uføre? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akr0ym Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 Fløff skrev (2 minutter siden): Hei moderatorer Dere er ganske kjappe på ballen på regelverket generelt. Jeg lurer derfor på: Hva er regelverk rundt posting av trolletråder (jeg går utfra dere kan se IPadresser og raskt scrolle gjennom disse for å finne åpenbare trollefabrikker)? Og, hvorfor slås det aldri ned på hat og hetstråder ovenfor uføre? Dette var en stor sak før sommeren da hetsen spant helt ut av kontroll og moderatorene sa de skulle slå hardere ned på det,men hetsen fortsetter bare i beste velgående 😕 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 9. oktober 2021 Akr0ym skrev (1 minutt siden): Dette var en stor sak før sommeren da hetsen spant helt ut av kontroll og moderatorene sa de skulle slå hardere ned på det,men hetsen fortsetter bare i beste velgående 😕 Nettopp Noen burde rette en forespørsel på høyere nivå. Er dette en villet retning for Kvinneguiden? 🤷♀️ De er råkjappe på å moderere dialektbruk, frisk reell debatt og alt annet. Men direkte hets og hat er greit. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akr0ym Skrevet 9. oktober 2021 #4 Del Skrevet 9. oktober 2021 Fløff skrev (1 minutt siden): Nettopp Noen burde rette en forespørsel på høyere nivå. Er dette en villet retning for Kvinneguiden? 🤷♀️ De er råkjappe på å moderere dialektbruk, frisk reell debatt og alt annet. Men direkte hets og hat er greit. Det var noen som gjorde det. De kontaktet Egmont som sa at det som foregikk IKKE var greit og at de skulle ta det med moderatorene,men det ser ikke ut til at det nyttet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 Akr0ym skrev (1 time siden): Det var noen som gjorde det. De kontaktet Egmont som sa at det som foregikk IKKE var greit og at de skulle ta det med moderatorene,men det ser ikke ut til at det nyttet Jøss.....kanskje de burde ta kontakt igjen og etterlyse regelverk 🤷♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akr0ym Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 Fløff skrev (19 minutter siden): Jøss.....kanskje de burde ta kontakt igjen og etterlyse regelverk 🤷♀️ Det kom frem da at moderatorene lager sine egen regler når det f.eks kommer til hvor mange timer de har på seg til å moderere tråder så vet ikke om det hjelper. Men håper alle rapporter hver enste tråd og heve enste kommentar som inneholder hets,så får man i hvert fall lagt litt press på de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 10. oktober 2021 #7 Del Skrevet 10. oktober 2021 Fløff skrev (13 timer siden): Og, hvorfor slås det aldri ned på hat og hetstråder ovenfor uføre? Uføre kan vi tulle med,er legning og rase det går på..og vaksiner da selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2021 #8 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hei Jeg svarer på generelt grunnlag; så lenge trådene tar opp problemstillinger som kan være reelle, blir som regel trådene/innleggene stående. En urealistisk problemstilling for deg, er ikke nødvendigvis det for andre. Derfor er vi ganske forsiktige med å slette i utgangspunktet. Det sagt, innlegg/tråder som er åpenbart tull kan bli slettet, men som man ser av regelverket står det kan og ikke må. Det er rett og slett et spørsmål om skjønn. Dette er dog en problemstilling moderatorteamet diskuterer ofte. Er det et innlegg eller en tråd man mener er trolling/tulleinnlegg, rapportér gjerne inn. Selv om noe ikke er slettet, betyr det ikke at det er godkjent. Anglofil (teamleder) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 10. oktober 2021 #9 Del Skrevet 10. oktober 2021 Akr0ym skrev (På 9.10.2021 den 16.40): Det var noen som gjorde det. De kontaktet Egmont som sa at det som foregikk IKKE var greit og at de skulle ta det med moderatorene,men det ser ikke ut til at det nyttet Akr0ym skrev (På 9.10.2021 den 18.28): Det kom frem da at moderatorene lager sine egen regler når det f.eks kommer til hvor mange timer de har på seg til å moderere tråder så vet ikke om det hjelper. Men håper alle rapporter hver enste tråd og heve enste kommentar som inneholder hets,så får man i hvert fall lagt litt press på de Det bekrefter jo bare mitt inntrykk om at de gir blanke faen. Det er klart at dialektbruk er noe som må prioriteres høyt….. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pantoten Skrevet 14. oktober 2021 #10 Del Skrevet 14. oktober 2021 Akr0ym skrev (På 9.10.2021 den 18.28): Det kom frem da at moderatorene lager sine egen regler når det f.eks kommer til hvor mange timer de har på seg til å moderere tråder så vet ikke om det hjelper. Men håper alle rapporter hver enste tråd og heve enste kommentar som inneholder hets,så får man i hvert fall lagt litt press på de Hvor lang tid har de på seg til å moderere og åpne en skjult tråd da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akr0ym Skrevet 14. oktober 2021 #11 Del Skrevet 14. oktober 2021 Pantoten skrev (3 timer siden): Hvor lang tid har de på seg til å moderere og åpne en skjult tråd da? Kom frem at de har 24 timer på seg å modere regelbrudd. Ikke 48-72 som moderatorene sier. Ang skjult tråd vet ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 17. oktober 2021 #12 Del Skrevet 17. oktober 2021 Jeg antar at de jobber på spreng med all den lorten som skrives i forumet. Tror det kunne blitt bedre hvis det var litt begrensning i anonym bruker. jeg rapporterer alltid hets av uføre, fattige, gamle, stemødre, enslige mødre, kjerringer, bestemødre, overvektige og bygd/by. Senest i dag har jeg rapportert mange innlegg om overvektige ansatte i helsevesenet. Er folk bare ondskapsfulle og mangler folkeskikk? Så jeg har laget masse arbeid for moderatorene bare ved det jeg rapporterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. oktober 2021 #13 Del Skrevet 17. oktober 2021 Hvemsomhelst skrev (35 minutter siden): Jeg antar at de jobber på spreng med all den lorten som skrives i forumet. Tror det kunne blitt bedre hvis det var litt begrensning i anonym bruker. jeg rapporterer alltid hets av uføre, fattige, gamle, stemødre, enslige mødre, kjerringer, bestemødre, overvektige og bygd/by. Senest i dag har jeg rapportert mange innlegg om overvektige ansatte i helsevesenet. Er folk bare ondskapsfulle og mangler folkeskikk? Så jeg har laget masse arbeid for moderatorene bare ved det jeg rapporterer. De tror de er anonyme når de sitter foran skjermen, men det er de slettes ikke. Moderatorene vet hvem som sitter der, om de er anonyme brukere eller ikke. Strekker de det for langt, blir de jo utestengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 19. oktober 2021 #14 Del Skrevet 19. oktober 2021 Honey Dew skrev (På 17.10.2021 den 18.56): De tror de er anonyme når de sitter foran skjermen, men det er de slettes ikke. Moderatorene vet hvem som sitter der, om de er anonyme brukere eller ikke. Strekker de det for langt, blir de jo utestengt. Kanskje, og det sitter nok langt inne. Her ønsker adm at vi skal rapportere stygge innlegg og kommentarer, men jeg opplever ikke at de bryr seg noe særlig. Hetsetråder blir meterlange og hetsen eskalerer, men ser ikke ut til at det er noen vits i å rapportere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå