AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tenker da lyger og later som du liker osv? Anonymkode: d619b...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker da lyger og later som du liker osv? Anonymkode: d619b...19a Hæ? Hvorfor skulle jeg det? Anonymkode: 7a0a5...16c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. oktober 2021 #3 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest irkan90 Skrevet 9. oktober 2021 #4 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjøttOPP Skrevet 9. oktober 2021 #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 Du burde kanskje arbeide litt med deg selv, fremfor å legge ut en tråd her på kg for å søke bekreftelse i din meget selvdestruktive og avvikende atferd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluefisker1 Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tenker da lyger og later som du liker osv? Anonymkode: d619b...19a Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har gått i 44 år, så ja, jeg vil påstå at jeg går langt for å få sex. (potensielt) Anonymkode: 2f42a...aa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Del Skrevet 9. oktober 2021 KjøttOPP skrev (43 minutter siden): Du burde kanskje arbeide litt med deg selv, fremfor å legge ut en tråd her på kg for å søke bekreftelse i din meget selvdestruktive og avvikende atferd Hva mener du? Er dame og blitt utsatt for dette av menn. Anonymkode: d619b...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #9 Del Skrevet 9. oktober 2021 Vet ikke helt hva du mener der, men vil nok si, ja. Egentlig hadde det vært fint med noe varig og trygt, hvor sex er en viktig del av det samholdet. Akkurat nå er seksuell nærhet det eneste som er tilgjengelig for meg. Har flere forhold hvor kommunikasjonen er tilpasset mannen, og når jeg har lyst, har jeg sex med en av dem. De tenker sikkert at det er de som utnytter meg, og det gjør de også, for de gir ikke meg den omtanken jeg gir dem, men så bruker jeg dem også, så da går det opp i opp. Anonymkode: d6002...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HegeMarie Skrevet 9. oktober 2021 #10 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nei. Trenger heldigvis ikke å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hvis du mener slikt som: De klærne var fine på deg, du har så herlig rumpe, og deilige bryster eller brystvorter, jeg elsker å gå ned på deg for det smaker så godt av deg, de brillene passet deg godt, den nye frisyren var så kul, du er så enormt deilig der du ligger naken i senga, du er så reflektert og jeg synes du resonnerer så godt m.m. Mange av de tingene har jeg sagt kun med en tanke, bygge selvtillit hos kvinnen som jeg får igjen for. Virkeligheten kunne ha vært, de klærne passet deg ikke så godt, den frisyren kunne du spart deg for, de brillene var kjedelige, rumpa, brystene, brystvortene er bare 4/6, underlivet ditt hadde en stram smak, dine refleksjoner og resonneringer er langt under forventet.. Anonymkode: 6dd94...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 9. oktober 2021 #12 Del Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du mener slikt som: De klærne var fine på deg, du har så herlig rumpe, og deilige bryster eller brystvorter, jeg elsker å gå ned på deg for det smaker så godt av deg, de brillene passet deg godt, den nye frisyren var så kul, du er så enormt deilig der du ligger naken i senga, du er så reflektert og jeg synes du resonnerer så godt m.m. Mange av de tingene har jeg sagt kun med en tanke, bygge selvtillit hos kvinnen som jeg får igjen for. Virkeligheten kunne ha vært, de klærne passet deg ikke så godt, den frisyren kunne du spart deg for, de brillene var kjedelige, rumpa, brystene, brystvortene er bare 4/6, underlivet ditt hadde en stram smak, dine refleksjoner og resonneringer er langt under forventet.. Anonymkode: 6dd94...aff Det er kjedelig😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #13 Del Skrevet 9. oktober 2021 Hender jeg går ned til sentrum, det er vel ca. fire kilometer. Anonymkode: be698...29e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #14 Del Skrevet 9. oktober 2021 Du er et på kvinneforum. Det blir som å spørre om nyhetsankere må jobbe for å få tilsendt nyheter 🥱 Anonymkode: 2ceb7...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #15 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nei, jeg har grunnleggende respekt for andre mennesker. Anonymkode: 66239...a70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #16 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nei, da går jeg heller uten. Det må jeg for så vidt uansett, sist jeg registrerte meg på Tinder fikk jeg null reelle likes. Er det meninga å være singel så er det vel bare sånn. Anonymkode: c7b30...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #17 Del Skrevet 9. oktober 2021 Dro til Frankrike, så vil si ja 😂 Anonymkode: 92746...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #18 Del Skrevet 9. oktober 2021 Nei, trenger ikke det. Men har gått langt for å unnslippe sex med randome damer. Anonymkode: 1cb26...ad5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 9. oktober 2021 #19 Del Skrevet 9. oktober 2021 Har ikke løyet eller manipulert for å få sex nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 9. oktober 2021 #20 Del Skrevet 9. oktober 2021 Absolutt ikke, har null problem med å la det være til det dukker opp en interessant mulighet. Kan fint gå måneder uten, med litt hjelp fra div. leketøy fra tid til annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå