Måneklokke Skrevet 9. oktober 2021 #1 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har en tendens til å begynne med husarbeid når jeg kjeder meg. Men vil gjerne ha noen input til andre ting man kan gjøre når man kjeder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #2 Del Skrevet 9. oktober 2021 scroller på telefonen Anonymkode: cc99a...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #3 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hvordan er det overhodet mulig å kjede seg når man spiller musikk? I det øyeblikket man får antydning til følelsen av å kjede seg, tar man frem instrumentet man spiller på, og begynner å spille noe. Anonymkode: c42aa...358 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 10. oktober 2021 #4 Del Skrevet 10. oktober 2021 Tyr også fort til husarbeid. Ellers spiller jeg, leser bøker, går tur eller baker. Har et mål om å lære meg å sy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #5 Del Skrevet 10. oktober 2021 Når jeg kjeder meg så vasker jeg bilen. Anonymkode: 772e4...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 10. oktober 2021 #6 Del Skrevet 10. oktober 2021 Strikker leser pensum trener vasker ser på serie finner inspirasjon til ulike prosjekt på pinterest Ser på tiktok Baker Leter etter nye oppskrifter på gode retter jeg vil prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå