Gå til innhold

Jeg er 23 og han er muligens over 30!Men er betatt

Gjest Sarah

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er helt betatt av en på jobben,han er bare helt nydelig :) Men jeg er 23 og han er rundt 30, muligens opptill 40....En ting vet jeg, at ha ikke er gift, men jeg vet ikke helt sikkert hva menn syns om kvinner som er mye ynre enn dem?

Jeg bryr meg ikke om alderen hans men han vet at jeg er 23 og føler ikke at jeg får så god kontakt med han, tenker han på meg som et barn tro???

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg prøve eller bare driter jeg meg ut?

Jeg har sett at han ser på meg noen ganger men vet ikke om det er pga jeg er den yngste der og ser litt bedre ut enn de andre, de fleste kvinnene der er rundt 40-50.

Please help :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min er 9 år eldre, og det er ikke noe problem i det hele tatt, alder er bare et tall på et papir!! Mange menn synes det er fint med yngre jenter, men ikke alle.. Det er bare en måte å finne ut det på -bli kjent med han ;) snakk med han på jobben, etter en stund er du garantert litt klokere,

og kanskje du til og med tør å be han ut :)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så vidt sammen med en på 32, jeg er også 23. Ingen hindring for at det ikke kunne fungert, men det skjedde så mye annet, så jeg klarte ikke mer. Han elska meg høyt, ante ikke at han elska meg så høyt før jeg slo opp. Syns littt synd på han da.

Kommer også helt an på om du er barnslig eller voksen for alderen og hva han er..

Det jeg følte kanskje jeg merket mest, var at han hadde opplevd veldig mye mer enn meg, og hadde så mye mer erfaring på alt.. Men noen ganger er jo det en fordel også..

En mann på over 30 er som regel klar for å slå seg til ro og stifte familie. Veldig mange hvertfall..

Spørs jo helt hva du er klar for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har passert det satadiet hvor du trenger å bekymre deg for aldersforskjell dersom man er forelsket og passer sammen. Dersom du tror dette er riktig for deg(og kanskje han) skal du blåse i hva andre mener hvertfall.

Ta en sjangs da. Hvis han avviser deg, så gjør han det(det er uansett noe man ikke kommer utenom i livet), og du slipper å tenke mer på dette. Men du vet jo ikke hva utfallet kan bli. Hva han tenker om deg, kan du ikke gjøre så mye med uansett. Men det at du i det hele tatt føler deg tiltrukket til en eldre person(at dere kan ha noe felles osv), så er du vel ikke så barnslig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

tenkte jeg ville slenge inne et svar her også :)

Jeg er 22, og jeg har noe seriøst og fint noe på gang med en på 41.

vi har snakket masse om aldersforskjellen, men verken jeg eller han mener det er noen hindring, for jeg er voksen nok i hodet, og både jeg og han er ute etter noe langvarig.

ser ikke noe problem i dette her overhodet jeg! lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Hecuba i at når man når en viss alder så har ikke aldersforskjell så mye å si. Prøv å bli kjent med han du. Ser ingen grunn til at dette ikke skulle kunne fungere, ihvertfall ikke alderen :)

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for så mange bra svar..Jeg vet ikke engang om han har dame. Alderen spiller ikke noe rolle for meg, jeg tiltrekkes av eldre menn for de er mer modne og ikke så barnslige....Men han snakker ikke med meg på en flørtete måte.Langt ifra, kunn jobb og ferdig med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøøh...der er jo LITT forskjell på å være 30 og 40 da. Jeg tror ikke du ville hatt problemer med å være sammen med en som er eldre, men mulig han vil synes du er for ung og for ulik han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...