Gå til innhold

Strømpebukse til store damer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen tips til strømpebukser som sitter som den skal på store damer? 

Jeg har stor rumpe og noen valker foran, og trenger en strømpebukse som er høy i livet som jeg kan dra godt over alt dette, og som ikke sklir ned og ruller. Hold in funker ikke. 

Bruker vanligvis 44-46 i klær. 

Anonymkode: 92ddd...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg drar frem denne tråden igjen jeg, siden jeg fortsatt er på leting. 

Mvh TS

Anonymkode: 92ddd...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker 46-48 og kjøper tynne strømpebukser på Zizzi som er helt greie. Men savner gode strømpebukser i ullkvalitet. 

Anonymkode: 473ae...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp strømpebukser som er større enn det du bruker til vanlig sånn at du kan dra toppen over magen og rumpa.

Anonymkode: 3b82c...1e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samme str og har kjøpt tjukke strømpebukser på Bonprix. Jeg kjøper alltid en str større en jeg vanligvis bruker i bukser fordi jeg føler at de aller fleste strømpebukser er små i str. Ulempen er jo at de ofte er enormt lange i stedet...

Anonymkode: d3df7...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zizzi sine som heter noe sånt som support eller holdin eller noe i den retning! De er magiske!! Ta dem på og glem dem. Bruker ikke noe annet, og jeg er en størrelse 50-52 i bukser med litt ekstra mammamage

Anonymkode: 25768...111

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg bruker 46-48 og kjøper tynne strømpebukser på Zizzi som er helt greie. Men savner gode strømpebukser i ullkvalitet. 

Anonymkode: 473ae...9f0

Zizzi har fått noen nå i termo-type. Har ikke testet, men den kjentes veldig tykk og myk ut så jeg kjøpte med to til vinteren

Anonymkode: 25768...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mine på Lindex jeg. Bruker også 44/46 og kjøper xl i strømpebukse. Det holder for meg. 

Anonymkode: e212d...864

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modalmix strømpebukse fra KappAhl. Litt tykkelse og ufattelig gode og fine på! 

Anonymkode: 55c4a...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker gravid-strømpebukser jeg. ( nei er ikke gravid ) De rekker helt opp til puppene og ikke noe ubehagelig stramme over magen. 

Anonymkode: a0775...8fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt flere anbefaler snagtights, men har ikke bestilt derfra selv. 

Anonymkode: bad86...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ofte de strammer så rundt lår/lyske. Har forsøkt H&M, Cubas, vero moda og la mote fra dagligvare men de passer ikke.

Anonymkode: cd5ed...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper strømpebukser på vanlig butikk som kappahl, cubus etc men i minst en helst to nummer større enn jeg bruker i klær, da blir de gode å ha på.

Anonymkode: d4be4...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte stor str på Lindex, KappAhl og hm. Men det er bare enkle, tynne sorte eller lyse, hudfargede. Jeg ville ofte ha noe mere. Med farger. Fant det aldri. Pierre Robert har ull. De er større enn man skulle tro. Fortsatt ensfarget da. 
 

Jeg er slankeoperert. Så vet hva det vil si å være stor. Etter 10 år, har fortsatt klart å være mindre. Men, jeg ble sjokkert over utvalget de tynne har. I klær, salg, strømpebukser. Små ting som betyr så mye. Vi som er større trenger også klær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøpe større størrelse enn hva man vanligvis bruker sier flere, men når man trenger en pen strømpebukse kjapt så er ikke det så enkelt om man allerede bruker store størrelser. 
Jeg bruker 44-46 og jeg måtte ha ny strømpebukse kjapt til en begravelse. Stakk innom Lindex, men største størrelsen de hadde der var 46-48 og den var så stram rundt lår og lysk, og den rullet ned fra magen. 
 

Jeg bestilte fra snagtights og kommer aldri til å kjøpe fra andre steder igjen. Der kan man også få strømpebukser i typ alle tykkelser og farger

Anonymkode: 13947...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...