AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Del Skrevet 8. oktober 2021 Drikker en del pepsi max, kom plutselig over at koffein kan hindre at man blir gravid. Bør jeg redusere drikking av pepsi max for å øke sjansen? Anonymkode: dbe8f...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Del Skrevet 8. oktober 2021 Ja. Ikke minst for tennene sin del Anonymkode: c284d...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Del Skrevet 8. oktober 2021 Har du problemer med å bli gravid da? Jeg drakk litervis med cola da jeg ble gravid Anonymkode: a5780...c22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Del Skrevet 8. oktober 2021 "Bestandig" drukket Pepsi Max, hver dag, ble gravid på første forsøk begge ganger. Å tennene mine er like fine. Anonymkode: 29cea...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. oktober 2021 #5 Del Skrevet 9. oktober 2021 Tviler på det har mye å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #6 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ikke vits å endre livet mtp det før positiv test 😊 Anonymkode: 03d01...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #7 Del Skrevet 9. oktober 2021 Det er umulig å si Kanskje det utgjør forskjellen for deg selv om en annen ble gravid til tross for mye koffein. Hvis det drøyer før du blir gravid så er det absolutt noe å kutte. Anonymkode: e721e...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #8 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg har spurt både lege på fertilitetsklinikk og min super flinke akupunktør som driver med alternativ medisin, ingen av disse sier at koffein i moderate menger skal hindre deg i å bli gravid, men samtidig har jeg lest flere studier som tyder på at koffein kan føre til spontan abort tidlig i svangerskapet. Så er ikke så greit å bli klok på det! Du kan jo evt prøve den nye koffeinfrie cola zero? 🙂 Anonymkode: 09784...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DritKrenka Skrevet 9. oktober 2021 #9 Del Skrevet 9. oktober 2021 I utgangspunktet ja, men dette baseres helt og holdent på at brus i utgangspunktet er skikkelig usunt. Selv har jeg ikke sjans å velge bort brusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 9. oktober 2021 #10 Del Skrevet 9. oktober 2021 På generell basis bør alle slutte å drikke Pepsi Max. Det smaker vondt og har ingen positiv effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #11 Del Skrevet 9. oktober 2021 Ja, det er kun negativt for deg. Økonomisk ja. Anonymkode: ff212...44f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå