Gå til innhold

Bør jeg slutte å drikke pepsi max

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drikker en del pepsi max, kom plutselig over at koffein kan hindre at man blir gravid. Bør jeg redusere drikking av pepsi max for å øke sjansen?

Anonymkode: dbe8f...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du problemer med å bli gravid da? Jeg drakk litervis med cola da jeg ble gravid 

Anonymkode: a5780...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bestandig" drukket Pepsi Max, hver dag, ble gravid på første forsøk begge ganger. Å tennene mine er like fine. 

Anonymkode: 29cea...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vits å endre livet mtp det før positiv test 😊

Anonymkode: 03d01...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å si :) Kanskje det utgjør forskjellen for deg selv om en annen ble gravid til tross for mye koffein. Hvis det drøyer før du blir gravid så er det absolutt noe å kutte. 

Anonymkode: e721e...c33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt både lege på fertilitetsklinikk og min super flinke akupunktør som driver med alternativ medisin, ingen av disse sier at koffein i moderate menger skal hindre deg i å bli gravid, men samtidig har jeg lest flere studier som tyder på at koffein kan føre til spontan abort tidlig i svangerskapet. Så er ikke så greit å bli klok på det! Du kan jo evt prøve den nye koffeinfrie cola zero? 🙂 

Anonymkode: 09784...d5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ja, men dette baseres helt og holdent på at brus i utgangspunktet er skikkelig usunt. Selv har jeg ikke sjans å velge bort brusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generell basis bør alle slutte å drikke Pepsi Max. Det smaker vondt og har ingen positiv effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...