AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #41 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du bare gjentar det jeg allerede har sagt i tre setninger. Minus incel/mra retorikk og feberfantasier og kvinneforakten. Så hva "lol, der kom den" angår så fremstår det underlig, med tanke på at du bare gjentar og imiterer det jeg har sagt. Det fremstår som om du ønsker å latterliggjøre meg fordi jeg er en kvinne og feminist, samtidig som du tar det jeg har sagt og utgir det for å være ditt eget. Hva ditt personlige sexliv angår, så er jeg uinteressert. Anonymkode: 5ac56...1c0 Nei, det gjør jeg aldeles ikke, og grunnen til at jeg sier "der kom den" er fordi det er umulig å diskutere dette uten at det kommer incel-beskyldninger fra stolte feminister. Det har ikke noe i debatten å gjøre, og hvis du ikke er interessert i mitt sexliv så kan du bare droppe å dra det inn som en faktor. Du skriver stort sett bare tøys om prostitusjon, trakassering og annet som ikke har noe med tema å gjøre. Jeg holder meg til tema og prøver å forklare hvorfor denne skakkjørte dynamikken er veldig ødeleggende for kvinner også. Når en jente ikke trenger å tilby mer enn det hun har mellom skrittet for å ha tilgang på sex med attraktive menn er det åpenbart at de heller prøver seg på den kjekkeste enn den de faktisk har sjanse til å få et langvarig forhold med og som er på "samme nivå". Det er fullt forståelig at jenter oppfører seg som de gjør, samtidig som det er fullt forståelig at menn blir mer og mer frustrerte og legger an på alt som kan krype og gå. Denne mekanismen er selvforsterkende og vi ser allerede fruktene av det. Det triste er at begge kjønnene egentlig er tapere her, men av forskjellige grunner. Jenter sitter alltid og leter etter noe litt bedre og er ikke fornøyd med noe 7/10 selv om de er en heldig 3/10 selv, og en liten minoritet av de mest attraktive mennene stikker av med alle damene. Problemet er selvfølgelig at de kun ønsker FORHOLD med dem som er mest attraktive, og så sitter resten av jentene og lurer på hvor alle de skikkelige mennene er. Tinder og lignende har fullstendig skakkjørt "markedet" og det er ikke umiddelbart lett å se noen løsning, i alle fall ikke med disse kommersielle aktørene som tjener på at flest mulig blir evig single og ulykkelige og faste brukere av appen deres. Gutter/menn kan skjerpe seg og slutte å gi oppmerksomhet til alt som kan krype å gå, så de må ta sin del av skylden. Anonymkode: 7ac52...984 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #42 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det gjør jeg aldeles ikke, og grunnen til at jeg sier "der kom den" er fordi det er umulig å diskutere dette uten at det kommer incel-beskyldninger fra stolte feminister. Det har ikke noe i debatten å gjøre, og hvis du ikke er interessert i mitt sexliv så kan du bare droppe å dra det inn som en faktor. Du skriver stort sett bare tøys om prostitusjon, trakassering og annet som ikke har noe med tema å gjøre. Jeg holder meg til tema og prøver å forklare hvorfor denne skakkjørte dynamikken er veldig ødeleggende for kvinner også. Når en jente ikke trenger å tilby mer enn det hun har mellom skrittet for å ha tilgang på sex med attraktive menn er det åpenbart at de heller prøver seg på den kjekkeste enn den de faktisk har sjanse til å få et langvarig forhold med og som er på "samme nivå". Det er fullt forståelig at jenter oppfører seg som de gjør, samtidig som det er fullt forståelig at menn blir mer og mer frustrerte og legger an på alt som kan krype og gå. Denne mekanismen er selvforsterkende og vi ser allerede fruktene av det. Det triste er at begge kjønnene egentlig er tapere her, men av forskjellige grunner. Jenter sitter alltid og leter etter noe litt bedre og er ikke fornøyd med noe 7/10 selv om de er en heldig 3/10 selv, og en liten minoritet av de mest attraktive mennene stikker av med alle damene. Problemet er selvfølgelig at de kun ønsker FORHOLD med dem som er mest attraktive, og så sitter resten av jentene og lurer på hvor alle de skikkelige mennene er. Tinder og lignende har fullstendig skakkjørt "markedet" og det er ikke umiddelbart lett å se noen løsning, i alle fall ikke med disse kommersielle aktørene som tjener på at flest mulig blir evig single og ulykkelige og faste brukere av appen deres. Gutter/menn kan skjerpe seg og slutte å gi oppmerksomhet til alt som kan krype å gå, så de må ta sin del av skylden. Anonymkode: 7ac52...984 Hvis du tar anstøt av at jeg sier "jeg er ikke interessert i sexlivet ditt", så kan du jo vurdere å slutte å tvinge på meg detaljer om sexlivet ditt, som jeg ikke ønsker å høre, Som var dét svaret var i respons til. At incel/mra aktivister bagatelliserer menns vold mot kvinner, ja det er altså ikke noe nytt. Du snakker om kvinner som om de er dyr. Hvis du ikke kan snakke om samfunnet og kulturen uten å snakke nedsettende om kvinner, ja da kan du heller ikke regne med at noen voksne mennesker er interessert i å lytte. Anonymkode: 5ac56...1c0
Katten.2.0 Skrevet 10. oktober 2021 #43 Skrevet 10. oktober 2021 Herregud, det er så irriterende å komme inn i en tråd også må man se gjennom femogtyve youtube-klipp bare for å få med seg hva temaet er. Kan dere ikke bruke ordene deres istedenfor å bare linke til youtubes? 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #44 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg har ikke sett videoene her, men hva er det som er tull egentlig? Er det tull at menn flest får så få / ingen likes at de ikke har sjans på tinder? Er det tull at kvinner har det vanvittig mye enklere enn menn på tinder? Det du og mange andre damer sier er jo "ja jeg har veldig mange menn å velge mellom, men jeg får ikke akkurat de mennene jeg vil ha. De vil alle andre og ha, og jeg får bare sex. Selv om jeg vil ha forhold med dem." Mulig du synes dette gjør at tinder er vanskelig for deg, men det er jo som å si at du sulter fordi du må spise leverpostei i stedet for foi gras Anonymkode: c5ede...c30 Fader, for en oppbrukt «forklaring». Du drar generaliseringen ut av ræva ift det brukeren du siterer sier, når det som står er at hun vil ha «en kjæreste som er perfekt for akkurat meg», noe du ikke har noen forutsetning å vite hva er. At dere er blitt hylekor for en bytrend/USA-trend og gjør det til sannhet for alle kvinner begynner å bli trøttende. Anonymkode: 59574...a18 1
wandagirl Skrevet 10. oktober 2021 #45 Skrevet 10. oktober 2021 Katten.2.0 skrev (17 minutter siden): Herregud, det er så irriterende å komme inn i en tråd også må man se gjennom femogtyve youtube-klipp bare for å få med seg hva temaet er. Kan dere ikke bruke ordene deres istedenfor å bare linke til youtubes? Ja, det blir en bedre diskusjon av det👌🏻 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #46 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 9.10.2021 den 15.19): Alle vet at Tinder er en puleapp Anonymkode: dcb39...b74 Nei, men noen (hovedsakelig menn) tror det er det. https://forskning.no/a/269490 Anonymkode: 56bc3...e57 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå