AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #21 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg har ikke sett videoene her, men hva er det som er tull egentlig? Er det tull at menn flest får så få / ingen likes at de ikke har sjans på tinder? Er det tull at kvinner har det vanvittig mye enklere enn menn på tinder? Det du og mange andre damer sier er jo "ja jeg har veldig mange menn å velge mellom, men jeg får ikke akkurat de mennene jeg vil ha. De vil alle andre og ha, og jeg får bare sex. Selv om jeg vil ha forhold med dem." Mulig du synes dette gjør at tinder er vanskelig for deg, men det er jo som å si at du sulter fordi du må spise leverpostei i stedet for foi gras Anonymkode: c5ede...c30 Nei, om jeg ønsker å spise akkurat Gilde sin leverpostei den med baconbiter som Joker-butikken i nabobygda tar inn, så hjelper det ikke om jeg drar på Shoppingvik storsenter der de har 24 ulike leverpostei OG foie gras, når jeg ønsker akkurat baconposteien som de ikke har. Anonymkode: b8ec3...138 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #22 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg har ikke sett videoene her, men hva er det som er tull egentlig? Er det tull at menn flest får så få / ingen likes at de ikke har sjans på tinder? Er det tull at kvinner har det vanvittig mye enklere enn menn på tinder? Det du og mange andre damer sier er jo "ja jeg har veldig mange menn å velge mellom, men jeg får ikke akkurat de mennene jeg vil ha. De vil alle andre og ha, og jeg får bare sex. Selv om jeg vil ha forhold med dem." Mulig du synes dette gjør at tinder er vanskelig for deg, men det er jo som å si at du sulter fordi du må spise leverpostei i stedet for foi gras Anonymkode: c5ede...c30 Så hvis du hadde ti kvinner som var interessert i ekteskap med deg, når du kun var interessert i sex og ikke fant noen av kvinnene tiltrekkende/kompatible med det du ønsker, så hadde du bare giftet deg og stiftet familie med en av dem allikevel? Hvem er det som skal reprodusere i dette opplegget? Er det deg? Er det du som skal vie år av livet ditt å skape og føde liv? Er det du som skal amme og ha omsorgen? Er det du som skal planlegge hele livet ditt rundt denne oppofrelsen og alt dette arbeidet? Hva er GRUNNEN til at menn har rett til å si ja eller nei til sex, men kvinner har ikke rett til å velge den partneren hun ønsker, eller ingen? Anonymkode: 5ac56...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #23 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mange som er mer interessante, gjerne hvor jenter prøver å "være menn" og finner ut hvor jævlig det er. Anonymkode: 7ac52...984 Å være på Tinder er helt frivillig. Vet du hva som ikke er frivillig? Uønsket seksuell oppmerksomhet, diskriminering, seksuell trakassering og vold, trafficking og prostitusjon. Det er ikke en undertrykkelse å ikke ha tilgang til kvinners kropper for sex. Med dét sagt, så har internett, smart telefoner og sosiale media fullstendig ødelagt kulturen. Unge mennesker blir åpenbart alvorlig psykisk syke av det. Hvem kan vi takke? Mennene som eier det hele, driver det hele og kapitalisme. Anonymkode: 5ac56...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #24 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, om jeg ønsker å spise akkurat Gilde sin leverpostei den med baconbiter som Joker-butikken i nabobygda tar inn, så hjelper det ikke om jeg drar på Shoppingvik storsenter der de har 24 ulike leverpostei OG foie gras, når jeg ønsker akkurat baconposteien som de ikke har. Anonymkode: b8ec3...138 Nettopp. Jeg kan ikke fordra arrogante foie graser, jeg vil ha den jeg kjøper lokalt, den med aspik og den lille koppen med minigurka. Anonymkode: 5ac56...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #25 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det var da voldsomt, da. Ingen burde bruke de appene, men hvis du tror det ville innebære at menn slutter å vise unge kvinner seksuell interesse, ja da får du nok tro om igjen. Det er ikke kvinner som holder den motoren i gang. Anonymkode: 5ac56...1c0 Det handler om opplysning, ikke ment som et forsøke på å gjøre unge menn aseksuelle. Da må det sannsynligvis litt sterkere skyts til 👮 Hilsen kvinne 119 år Anonymkode: 1727a...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #26 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ....det er jo som å si at du sulter fordi du må spise leverpostei i stedet for foi gras Anonymkode: c5ede...c30 Å date noen man ikke er tiltrukket av, er mer som å være sulten og spise bæsj. Ikke for det, jeg tenker ikke at menn flest ikke duger. Men at de fleste menns fortrinn kommer dårlig fram på apper som kun fokuserer på 2D-bilder. Selv små filmer hadde vært bedre, da ser man kroppsspråk og hører stemmen. Men live får man også lukt og mange andre signaler. Anonymkode: b6df6...a35 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #27 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det handler om opplysning, ikke ment som et forsøke på å gjøre unge menn aseksuelle. Da må det sannsynligvis litt sterkere skyts til 👮 Hilsen kvinne 119 år Anonymkode: 1727a...fb7 Hvis du tror det disse mennene holder på med og ønsker er "litt opplysning", ja da tror jeg nesten du får ta en kikk til. Anonymkode: 5ac56...1c0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #28 Skrevet 9. oktober 2021 Alle vet at Tinder er en puleapp Anonymkode: dcb39...b74
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #29 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du tror det disse mennene holder på med og ønsker er "litt opplysning", ja da tror jeg nesten du får ta en kikk til. Anonymkode: 5ac56...1c0 Tenker også at det er viktig å fortelle unge jenter hva som er greit, og hva som ikke er greit av uønsket oppmerksomhet. Generelt mye bedre informasjon om hva som kan møte en i oppvekst/voksenlivet når en fortsatt er ung. På den måten kan en ta mer bevisste valg for sitt eget valg. Hva mener du "disse mennene" gjør forresten? Anonymkode: 1727a...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #30 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvis du tror det disse mennene holder på med og ønsker er "litt opplysning", ja da tror jeg nesten du får ta en kikk til. Anonymkode: 5ac56...1c0 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker også at det er viktig å fortelle unge jenter hva som er greit, og hva som ikke er greit av uønsket oppmerksomhet. Generelt mye bedre informasjon om hva som kan møte en i oppvekst/voksenlivet når en fortsatt er ung. På den måten kan en ta mer bevisste valg for sitt eget valg. Hva mener du "disse mennene" gjør forresten? Anonymkode: 1727a...fb7 Jeg har allerde svart deg. Jeg kommer ikke til å gjenta det, Anonymkode: 5ac56...1c0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #31 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har allerde svart deg. Jeg kommer ikke til å gjenta det, Anonymkode: 5ac56...1c0 Da er det nok to anonyme som skriver, fordi du har ikke svart meg som jeg kan se. Anonymkode: 1727a...fb7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #32 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Å date noen man ikke er tiltrukket av, er mer som å være sulten og spise bæsj. Ikke for det, jeg tenker ikke at menn flest ikke duger. Men at de fleste menns fortrinn kommer dårlig fram på apper som kun fokuserer på 2D-bilder. Selv små filmer hadde vært bedre, da ser man kroppsspråk og hører stemmen. Men live får man også lukt og mange andre signaler. Anonymkode: b6df6...a35 Dette er jeg enig i, jeg er kvinne på Tinder men har faktisk større sjanse for å bli interessert i en mann jeg har sett et glimt av på en helt vanlig tirsdag på matbutikken enn en 2d-figur på Tinder. Det beste rådet for menn som virkelig vil møte noen er derfor: kom deg ut i det virkelige liv og engasjer deg sosialt. I fritidsaktiviteter (med kjønnsblandet klientell) , hobbyer, begynn på folkehøgskole eller studie (om du er ung), dra på bygdefest og lokale festivaler og vær en imøtekommende og smilende (og ikke dritafull) kar som snakker med folk uten "jaktfalkblikket" påskrudd, og ikke minst gi det litt tid!! Så skal du se at damene sakte men sikkert får opp øynene for deg. For mange damer kan det ta noen uker, kanskje måneder, men etter de har sett denne mannen oppføre seg hyggelig og høflig på nevnte aktiviteter over tid så begynner interessen å spire fram. Anonymkode: b8ec3...138 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #33 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da er det nok to anonyme som skriver, fordi du har ikke svart meg som jeg kan se. Anonymkode: 1727a...fb7 Svaret er sitert øverst i det forrige svaret jeg ga deg. Jeg tror ikke det kommer noe mer ut av denne samtalen, så la meg ønske deg en god ettermiddag. Anonymkode: 5ac56...1c0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #34 Skrevet 9. oktober 2021 Vil også legge til, det var jeg som skrev anonymt innlegg over her, at jeg absolutt tror de unge i dag har det vanskeligere pga mobil og teknologi. Før var det større frivillig og politisk engasjement blant begge kjønn, flere arenaer å møtes, fest på brygga og dansbanan der folk faktisk møtte hverandre. I riktig gamle dager før TV gikk folk på kino og teater i helgene osv. Nå sitter spesielt de unge og er "sosiale" med mobilen. Så det er teknologien som er problemet, ikke kvinner eller menn. Anonymkode: b8ec3...138 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #35 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Svaret er sitert øverst i det forrige svaret jeg ga deg. Jeg tror ikke det kommer noe mer ut av denne samtalen, så la meg ønske deg en god ettermiddag. Anonymkode: 5ac56...1c0 Jeg ønsker deg et fantastisk 2021, du er nydelig og flott og unik. Anonymkode: 1727a...fb7
Paranorama Skrevet 9. oktober 2021 #36 Skrevet 9. oktober 2021 Mennesker som benytter seg av sånne tjenester lider av manglende sjelsevner. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #37 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å være på Tinder er helt frivillig. Vet du hva som ikke er frivillig? Uønsket seksuell oppmerksomhet, diskriminering, seksuell trakassering og vold, trafficking og prostitusjon. Det er ikke en undertrykkelse å ikke ha tilgang til kvinners kropper for sex. Med dét sagt, så har internett, smart telefoner og sosiale media fullstendig ødelagt kulturen. Unge mennesker blir åpenbart alvorlig psykisk syke av det. Hvem kan vi takke? Mennene som eier det hele, driver det hele og kapitalisme. Anonymkode: 5ac56...1c0 Lol, selvsagt kom den. Jeg er ikke på Tinder og har ubegrenset tilgang til sex med en kvinne, så jeg snakker ikke for meg selv, men for samfunnet. Det er et alvorlig sykhetstegn når vi har noe slikt som Tinder der balansen er så vanvittig skjev og en dame som ser ut som en potet i ansiktet blir behandlet som en prinsesse og blir overbevist om at hun fortjener noen av de 9/10-mennene som sender henne en like siden de swiper på alt. Ingen blir lykkelige av dette. Det er nok tyngst for "de usynlige", altså 90% av menn, men det er selvfølgelig ikke noe gøy for 90% av kvinner heller som føler seg lurt fordi de prøver seg på noen som er langt over deres liga uten å skjønne det selv og så blir skuffet fordi de bare får sex. Det er like mye skylden til menn som opphøyer disse 2/10-damene til prinsesser og kaster penger etter dem for å eksistere i håp om å få seg noe, som 2/10-kvinnene som har fått for seg at de "fortjener bedre" og kun prøver seg på akkurat de samme som alle andre. Det handler ikke om å fordele skyld, men å se hvor ille det er og hvor ødeleggende det er for samfunnet. Anonymkode: 7ac52...984 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #38 Skrevet 9. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lol, selvsagt kom den. Jeg er ikke på Tinder og har ubegrenset tilgang til sex med en kvinne, så jeg snakker ikke for meg selv, men for samfunnet. Det er et alvorlig sykhetstegn når vi har noe slikt som Tinder der balansen er så vanvittig skjev og en dame som ser ut som en potet i ansiktet blir behandlet som en prinsesse og blir overbevist om at hun fortjener noen av de 9/10-mennene som sender henne en like siden de swiper på alt. Ingen blir lykkelige av dette. Det er nok tyngst for "de usynlige", altså 90% av menn, men det er selvfølgelig ikke noe gøy for 90% av kvinner heller som føler seg lurt fordi de prøver seg på noen som er langt over deres liga uten å skjønne det selv og så blir skuffet fordi de bare får sex. Det er like mye skylden til menn som opphøyer disse 2/10-damene til prinsesser og kaster penger etter dem for å eksistere i håp om å få seg noe, som 2/10-kvinnene som har fått for seg at de "fortjener bedre" og kun prøver seg på akkurat de samme som alle andre. Det handler ikke om å fordele skyld, men å se hvor ille det er og hvor ødeleggende det er for samfunnet. Anonymkode: 7ac52...984 Du bare gjentar det jeg allerede har sagt i tre setninger. Minus incel/mra retorikk og feberfantasier og kvinneforakten. Så hva "lol, der kom den" angår så fremstår det underlig, med tanke på at du bare gjentar og imiterer det jeg har sagt. Det fremstår som om du ønsker å latterliggjøre meg fordi jeg er en kvinne og feminist, samtidig som du tar det jeg har sagt og utgir det for å være ditt eget. Hva ditt personlige sexliv angår, så er jeg uinteressert. Anonymkode: 5ac56...1c0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #39 Skrevet 9. oktober 2021 Feminister er nydelige dyr. Liker at moten nå er at damer uttaler seg. Anonymkode: 1727a...fb7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2021 #40 Skrevet 9. oktober 2021 Litt lei den vinklingen om at damer har det så lett på datingmarkedet. Enkelte har det ja, men absolutt ikke alle. Jeg får toppen 1-2 matcher i uka. Tinder er ingenting annet enn ødeleggende for mitt selvbilde. Anonymkode: febf4...85f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå