Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Hei! Lurer på om det er noen som har hatt det som meg og blitt meget deprimert ved røykeslutt. Ikke slike plager ellers. Hver gang jeg har prøvd så gråter jeg veldig mye og i de mest upassende situasjoner. Hatt gjentatte forsøk og dette vedvarer etter selve abstinensen begynner å gå over. Har prøvd både med og uten zyban. Nå har eg brukt zyban og vært sluttet i ca 3 mnd og fortsatt så renner tårene i tide og utide. Føler meg og en del nedfor, men dette varierer selfølgelig. Noen andre som har hatt det slik? Har og lest Alan Carr boken, kinesiske urter osv Andre tips som virker?, er redd jeg begynner igjen snart. Gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 røykslutt påvirker sentralnervesystemet, så det er ikke rart du reagerer.
Gjest Ananas Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 Har du snakka om dette med legen din?
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2005 #4 Skrevet 2. oktober 2005 Har ikke det. Er så forferdelig treg med å komme meg til lege. Lang ventetid og føler ikke dette krever ØH time. Lurer på om johannesurt kan hjelpe? Noen som har prøvd?
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #5 Skrevet 4. april 2006 Hei ! Bruker du Zyban ennå ? Jeg prøvde det en gang jeg skulle kutt røyken, men det la psyken min helt "flat", og det ble ikke no gøy etter hvert.. Denne gang har jeg lest begge bøkene til Carr flere ganger, og så en dag gikk lyset opp for meg: Det finnes jo faktisk ingen fordeler med å røyke !!!! Denne tanken holder jeg enda, og er i en helt annen mood enn jeg har vært ved tidligere forsøk
Gjest Binna Skrevet 4. april 2006 #6 Skrevet 4. april 2006 Jeg vil ikke anbefale deg å bruke Johannesurt pga en mild depresjon i forbindelse med røykeslutt. det høres ut som om det er de tablettene du har bruk som kan ha noe med saken å gjøre? Les pakningsvedlegget, det skal stå oppført isåfall. Jeg sluttet å røyke ved hjelp av Allen Carrs bok, jeg merket bare abstinensene i ca 3 dager, og så har jeg vel bare følt meg letta etter det.. Hjelper å føle at man mestrer ting, som å ha sluttet for godt
Elze Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Jeg sluttet ved hjelp av en kombinasjon av Allen Carr-boken og et kurs på jobben. Det var ikke så vanskelig å slutte, men jeg var veldig plaget av depresjon i flere måneder etterpå og spiste meg gjennom den vinteren, husker jeg.
lillesky Skrevet 6. april 2006 #8 Skrevet 6. april 2006 Ei venninne av meg prøvde Zyban ved røykeslutt, og det fungerte dårlig på henne. Hun leste den "Endelig ikke røyker"-boka, og syntes den ga henne mye motivasjon. Ta deg en tur til legen. Bestill time i dag. Jo fortere du får bestilt, jo kortere tid tar det til du får time! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå