Gå til innhold

I hodet til Siadatra...


Siadatra

Anbefalte innlegg

Hei på du!

Er det lov å være nysgjerrig og spørre hvilke salmer dere endte opp med?

Jobber litt med det akkurat nå, og er forferdelig usikker, spesielt siden vi ikke hadde anledning til å gå da kirken vår arrangerte en sånn samling. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjolen er kommet allerede ! :hoppe:

Forloveren min skulle være med meg og se på kjolen ettersom hun ikke var med første gangen jeg prøvde den. Da hadde kjolen kommet allerede, bare en uke og to dager etter at jeg bestilte den. *lettelse* Så da slipper jeg å bekymre meg for at kjolen ikke kommer før i siste liten. Den ble også enda finere når jeg fikk den på meg i riktig størrelse, så jeg er superfornøyd!

Prøvde med slør og tiara, og kommer nok til å ha begge deler. Forelska meg veldig i den ene tiaraen de hadde i brudebutikken. Den er i "gull" og er bare ca en cm høy med både perler og strass. Passet veldig godt til kjolen. Sløret var like langt som kjolen i ivory med strass på. Fikk lagt av både tiaraen og sløret, men jeg fant et helt likt slør på ebay: http://cgi.ebay.com/RHINESTONE-IVORY-CATHE...1QQcmdZViewItem så jeg kjøpte det i stedet og sparte over tusen kroner.

På lørdag var vi en tur rundt på forskjellige butikker for å finne en dress til sambo, det var egentlig ikke så lett. Må nok i så fall få den laget spesielt ettersom det ikke er sesong for den fargen vi vil ha; mørk-mørk brun. Tenkte at han skulle ha en litt gylden vest inne i dressen. Finner vi ingen eller vi synes det blir for dyrt kommer han nok til å bruke smokingen sin med samme type vest inne i.

Har tenkt ut hvem som kunne passe å bruke som toastmaster i mottagelsen, og hvis hun vil falt ønsket på den ene kusinen min. Må få spurt henne først.

I går ringte venninnen min fra USA og sa at de hadde bestilt flybilletter. Setter veldig stor pris på at de kommer selv om det ikke er mange år siden de var her. Vi var i bryllupet deres i fjor, faktisk akkurat ett år siden i dag. Gleder meg veldig til å se de igjen.

Har gjort noen forsøk på å formulere invitasjonen, og jeg og mamma må sette oss ned og bestemme oss. Regner med at de ønsker å stå som vertskap i og med at middagen skal være hos dem. Også må jeg få tatt en tur på papershop for å få noen ideer på hvordan invitasjonene kan se ut. Heller mot å lage de selv med hjelp fra sambo/forlover/mamma. Skal prøve å ikke lage de så kompliserte slik at de ikke tar så lang tid å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Gratulerer så mye som mamma! Må være koselig.

:hoppe: litt for at kjolen har kommet allerede. Dette blir bra, vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk nevèsta :klem:

Da har vi fått sendt ut innbydelsene, så da er det bare å vente på tilbakemeldinger. Endte vel opp på 120 personer (+ noen babyer) til mottagelsen og 33 personer til middagen. La ved invitasjonene til vennefesten (lørdagen før bryllupet) til de som blir bedt på det, så det er klart det også.

På 17. mai fikk jeg spurt min kusine om hun ville være toastmaster på mottagelsen noe jeg tror hun ble svært overrasket over. Det har hun aldri vært før, men jeg tror hun blir superflink hvis hun takker ja. Hun skulle tenke på det og hadde nok litt lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! :hjerte:

Noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

Kjente at jeg fikk litt pustevansker av å lese den meldingen om at kjolen din kanskje ikke kom tidsnok frem. Har gode nerver du tydeligvis! :ler: Men det var godt å lese at kjolen kom så fort da :)

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...