Gå til innhold

Hva driver partneren med på fritiden?

Hr. Aktiv

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nyskjerrig på det. Hva gjør mannen deres på fritiden? Og hva driver dere på med i fritiden? 

Jeg synes det er for få aktive der ute på begge sider. Jeg vet noen drar på topptur og da spesielt damer. Menn er liksom mere sykkel. Noen menn kombinerer begge. Dette synes jeg er kult. 

Endret av Hr. Aktiv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen driver med skyting og ølbrygging. Jeg syr, planter og trener(løper).  

Hunder og høner er felles hobby. 

Men nå er vi småbarnsforeldre, så det tar mest tid. 

Anonymkode: 81477...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren driver med sykkel og jeg driver med hest. 

Anonymkode: 5aae2...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge driver med crossfit og løping, mannen spiller i tillegg fotball. Jeg er aktiv svømmer. Vi kjører også mc sammen, samt ski og fjellturer.

Anonymkode: 739c3...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen drev med løping og trening, gjerne 2 ganger om dagen. Jeg måtte være hjemme med barna. 
aldri igjen noen som er så selvsentrerte og egoistiske

Anonymkode: 19617...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Langrenn. Han er tidligere utøver, men har fortsatt med trening etter han la opp.

Han liker også snekring, oppussing, se på serier, lese, bedriftsfotball, og hagearbeid.

Anonymkode: 6e7c7...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann driver med hockey, trener selv og trener andre. 

Jeg bruker mye tid på å lese og gå i skogen. Ikke toppturer, liker ikke fjellet.  Vil helst på lange turer i trolsk innlandsskog. 

Anonymkode: ff3e1...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar på toppturer, telttur, hyttetur, ski, fisketur. Vi er mye ute i naturen 🙂

Han er også gamer så han bruker litt tid foran pc også. Jeg leser bøker eller maler. 

Trener vi gjør vi det som regel sammen. 

Vi er det eneste paret som er såpass interessert i friluft så det er som regel bare oss to og barna 🙂

Anonymkode: 96432...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah.. fritid. Det var tider det ☺️

Den lille tiden som ikke går med på jobb, unger/familie, masterstudier osv går til trening. Dette gjelder oss begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han driver med MMA og jakt om det passer. Jeg har ingen spesielle hobbyer men har et stort nettverk og er mye med venner.

Anonymkode: 74b1b...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt er han glad i friluft og fotball, nå er det mest oppussing som gjelder. For min del er det planter og litt maling som er i tillegg til oppussing. 

Anonymkode: 41a0f...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er medlem i en pistolklubb, i tillegg brygger han øl. Han driver også med jakt 

Mine er strikking, løping (før jeg ble syk, nå har jeg ikke løpt på over ett år) og losjevirksomhet 

Fellesinteresser vi har er fiske, hund (har jakthund), fjellturer/toppturer 

Synes vi har en god balanse av egne hobbier/interesser og fellesaktiviteter. Viktig å ha noe for seg selv samtidig som man også gjør ting sammen. Jeg har litt lyst å ta jegerprøven og drive aktivt med jakt, men ble syk i fjor så får se hvordan det blir fremover 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...