AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #1 Del Skrevet 8. oktober 2021 Som overskriften sier, jeg har virkelig ikke utflod, på noe tidspunkt av syklus. Skal ha EL i morgen i følge kalenderen (jeg har en veldig stabil 28-dagers syklus), men har altså så godt som ingen utflod. Litt TMI, men finner heller ikke noe slim hvis jeg "leter", kun ørsmå mengder utflod. Kan dette være til hinder for å bli gravid? Har ikke noe problem med å "bli klar" ved samleie, så bruker ingen tilsetningsstoffer i den sammenheng som kan være skadelig. Tenkte kanskje prøve hostesaft neste syklus og håpe det hjelper litt, noen som har prøvd? Andre tips om ting man kan spise eller gjøre for å øke produksjonen tas imot med stor takk! Anonymkode: 3a80d...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #2 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det er ikke mengden utflod som bestemmer om du blir gravid. Ikke stress med det. Anonymkode: 768ba...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Del Skrevet 8. oktober 2021 Jeg er 45 og har aldri hatt særlig utflod. Det er helt normalt. Slapp av. Anonymkode: 22af5...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #4 Del Skrevet 8. oktober 2021 Takk for svar! Begynte å bli redd for om det kunne være grunnen til at det tar tid, men da kan jeg kanskje legge fra meg den bekymringen og ta frem en annen 😅 Anonymkode: 3a80d...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå