AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #1 Del Skrevet 7. oktober 2021 Vi traff hverandre sommeren før videregående og etter det har det vært oss. Jeg har ikke vært voksen uten han, men nå er jeg alene voksen. Han er ikke mer. Mannen min. Han døde... Vi har 4 unger sammen. I barneskole, ungdomsskolealder og vgs. Hvilke råd vil dere gi en helt ny enke som må være voksen uten han hun har vært med, fra før hun var voksen. Hvilke voksenhacks er greie å kunne? Anonymkode: 4a9c3...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjøttOPP Skrevet 8. oktober 2021 #2 Del Skrevet 8. oktober 2021 Finnes ingen gode generelle råd. Du må nesten gjøre det du synes er best for deg selv og barna dine Gode tanker din vei! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #3 Del Skrevet 8. oktober 2021 Kjære deg kondolerer så mye! Jeg tenker at du kanskje Bør gjøre for deg og barna det du hadde gjort for ham om han var i live. Altså alt det du tenker du måtte tenkt på for dere 2, må du også gjøre for deg selv. Det er vanskelig å finne seg selv når man har vært to så lenge, jeg føler sånn med deg, sorgen må være ekstrem. Anonymkode: 55a5e...f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #4 Del Skrevet 20. oktober 2021 Noe så grusomt 💔😢 Sender deg masse styrkeklemmer. Har desverre ingen gode råd enn å bruke de resurssene man har rundt seg, be om hjelp og kanskje det viktigste, ta godt vare på deg selv. Anonymkode: 88270...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2021 #5 Del Skrevet 20. oktober 2021 ❤️ Anonymkode: c2588...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 16. desember 2021 #6 Del Skrevet 16. desember 2021 Jeg har ingen andre råd enn å prøve å flyte med. Få hjelp til praktiske ting og få luftet det emosjonelle. Jeg er inderlig lei meg på dine vegne og har dyp respekt for det du går igjennom. Jeg heier på deg og forstår at dette er nesten umenneskelig å gå igjennom. Men du finner en vei. Kos ekstra på barna dine og ta med deg den kjærligheten. Og ikke glem kjærligheten til deg selv, vær din egen støttespiller og heiagjeng. Og husk; du er voksen og du kan dette. Du må bare endre kurs. Men som mamma til 4 er du allerede veldig sterk! Og sterkere blir du! Voksenhacks.... Vi alle gjør det beste vi kan og lærer underveis. Vi har alle vårt og ikke sammenligne deg med noen... Som regel hersker det litt kaos og fortvilelse til tider hos oss alle ❤️ Men matkasse, senke skuldrene og gi deg selv litt spillerom funker. Søvn. Og kos deg med venninner av og til, selv om det nå blir på Facetime. Det er noe magisk med å bare være seg selv et øyeblikk, ikke mamma osv.. Sender deg gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå